Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko itsekäs?

Vierailija
16.06.2008 |

Olen päiväkodissa töissä.

Kummipoikani on hyvin vilkas ja koko ajan äänessä, samoin hänen siskonsa.

Kummilapseni äiti (hyvä ystäväni) pyysi, että tekisimme jotain yhdessä nyt, kun olemme molemmat yhtä aikaa lomalla. Hän odottaa sitä kovasti. Emme ole nähneet pitkään aikaan. Minulla on viikko lomaa.

Olenko itsekäs, kun en jaksaisi käyttää kokonaista lomapäivää villien lasten seurassa, kun kerrankin olen lomalla- vaikka ystäväni toivoo sitä kovasti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit tietysti viettää lomasi ihan miten tahdot.

Etkö voi sopia jotain lyhempää tapaamista, mikä pakko kummilapseen on käyttää kokonainen päivä?

Vierailija
2/5 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tapaamiseen menee yleensä koko päivä. Ja ystäväni tykkää niin kovasti viettää aikaa yhdessä, että tapaamiset venyy...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tavatkaa vasta lomasi jälkeen jonain iltana, jos nyt lomalla et jaksa lapsia ollenkaan.

Vierailija
4/5 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ettet kerkiä olla kauempaa. Tai sovit että menet paikalle vasta myöhemmin.

Onhan se perin kurjaa, että ihmisillä on ystäviä.

että tapaamiseen menee yleensä koko päivä. Ja ystäväni tykkää niin kovasti viettää aikaa yhdessä, että tapaamiset venyy...

ap

Vierailija
5/5 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetän kummipojalle ihanan paidan! Ja odotan että koskas taas nähdään, välimatkaa 180km, näemme n.2-4vkon välein.

Kummilapset tulee hyvänä kakkosena omien perässä, tärkeitä ovat ja tietävät sen. Osotan sen sekä lahjoin ja ajan käytöllä.

IHANIA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi