Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Matkalle Thaimaaseen, 3 v. rokotukset?
16.06.2008 |
.
Kommentit (5)
Mä erehdyin kerran kysymään kaverilta kanssa että kas kun ei Ahvenanmaaseen. Suuttui niin ettei hänestä ole sen jälkeen kuulunut mitään. (tapahtui helmikuussa ;))
Ihan ystävällisesti korjasin, sillä tiedän että hän on tarkka tuosta kielenkäytöstään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mut meillä annettiin hepatiitti A, joka hyvä olla kyllä ihan Suomessakin. Muuten ihan perusneuvolarokotteet riittää.
Jos majailette ihan turistikohteissa, se riittää. jonnekin syrjäkyliin/viidakkoon tms. varmaan tarvitaan muutakin, malariarokotetta jne.
Ja se on Thaimaahan, siis Thai-maa. Vai sanotko "Tulimaaseen"?
Alue: Aihe vapaa
Ja palaatteko kotimaaseen? Vai kotimaahan?