Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ ♥ TRUPLIEN RAUHALLINEN JA HARRAS JOULU ♥ ♥

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=B03060] [b] [size=3] Oikein Rauhallista ja Sydämellistä Joulua kaikille! ♥ [/b] [/size]

Täällä lapset löysivät kuusen alta yhdet lahjat jo. Eipähän pvä ole sitte niin pitkä, ehkä.. ;)

Mutta tämän pidemmittä puheitta, minä Julistan teille ja itselleni Joulu Rauhan alkaneeksi. Nauttikaamme =)

Marieela ja Perhe sekä masussa uinuva Paapero 13+6 ♥

Vierailija
2/49 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Ihanaa, Tunnelmallista ja Rauhallista Joulua kaikille Truplille[/color]

Täällä myös pukkia odotetaan into piukkana. Kävin nopeasti kaupassa ja kun sieltä tulin niin kuopus juoksi ovelle huutaen " joulupukki, joulupukki" ... Itkuhan siinä tuli kun ovella olikin vain äiti;-) Saas nähdä montako kertaa tänään vielä itketään ennenkuin se pukki siellä ovella on:)

Talvikki, Allu rvk 37 ja muu pesue

omaa napaa sen verran, että huomenna pitää mennä Taysiin sydänkäyrälle ja tiistaina sitten äitipolille. Toivottavasti Allu pysyy hyvin liikkeessä ja nämä " kontrollit" riittävät toistaiseksi. Nyt ainakin masussa tanssitaan joulupolkkaa:`)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ensimmäiset ruoat jo uunissa, kuusi koristelua vaille valmiina (meidän perinteisiin kuuluu sen koristeleminen aattoaamuna).

Kissa on koko yön ihmetellyt kuusta. Saas nähdä montako palloa tänä vuonna joutuu sen mukana hukkaan :)

Talvikki: ihana kun kaikki on hyvin ja saat olla kotona joulun viettossa!

Syökää hyvin ja nauttikaa rakkaistanne.

Ps. Maallisemmat asiat: Se ruskea katosi ;) Soitin eilen terkkariin ja sanoi, että voin testa n. 6.1.

Vierailija
4/49 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laatikot paistuu uunissa. Syönnin jälkeen käydään äitini haudalla ja sitten suunnataan anoppilaan vastaanottamaan pukkia ja viettämään aattoiltaa.

Toivotan kaikille teille rakkaat ystäväni lämmintä, maukasta ja riemuisaa joulua. Unohdetaan murheemme hetkeksi ja nautitaan tästä vuoden valoisimmasta juhlasta!

Toivottelee mirulii kera murun 13+2 ja miehinensä

Vierailija
5/49 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Tosin tunnin päästä mennään jo sinne, koristellaan kuusi ja mä teen syömisiä, ihanaa! :)

Ihanaa TALVIKKI, että saat viettää joulun kotona!:)

NIFKIN: Terkkari ajatteli sen ilmeisesti olevan ovis, mutta entä jos ne oli menkat, jotka eivät vauvan takia alkaneetkaan... *painostaa testaamaan* ;)

RAUHALLISTA JA SIUNATTUA JOULUA TRUPLA-YSTÄVILLE PERHEINEEN!!

Toivottaa Axe ja mies

Vierailija
6/49 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Eikä sinne matka silloin kovin kauan kestä - joulumaa kun jokaiselta löytyy sydämestä!"

Aatto aamu alkoi kalenterin viimeisen luukun avaamisella - johon Minja tokaisi - Eikö se joulupukki tuukaan? (kun hän luuli että pukki tulee heti kun viiminen luukku avattu)

Sisko perheineen tulee jo tuossa puolenpäivän aikaan tänne, tehdään sitten yhdessä jouluruuat. Sitä ennen me meinattiin vielä leipoa vähän pipareita. Ihanaa on joulu! :D

Täällä keski-suomessa onkin oikein jouluinen tunnelma, kun yön aikana oli satanut lunta niin paljon ettei meinaa saada ulko-ovea auki!

[b]Oikein rauhaisaa ja lämmintä joulumieltä toivottelee nekku[/b]!

Vierailija
7/49 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jyllää vatsatauti=(

Vierailija
8/49 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän meni kilpajuoksuksi tuo aamupäivä, kun poitsun kanssa nukuttiin puol kymppiin ja sit kauheella kiirulla laatikoita uuniin jne. Mutta puolilta päivin rauhoituttiin ruokapöytään, niin rauhalliseksi kuin se nyt lapsiperheessä sitten on mahdollista...

Pukki kävi pari tuntia sitten (Petteri oli nakannut lahjat meidän parvekkeelle - ajatelkaa miten hutiloiva poro! Pukin piti tulla tupaan ilman lahjoja kun ne oli hetken hukassa ;o)

Nyt muksut väkertää lahjojensa parissa. Mä alan koota juustotarjotinta jonka vien illalla anoppilan joulupöytään.

[color=red][size=3]IHANAA JOULUA TRUPLA-SISKOT!!!

Vierailija
9/49 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs saitte? Ja Mikä oli lapsille paras lahja?

Meillä kun ei ole kuin tuo karvalapsi, mutta sen paras lahja oli kaikki herkut joita se sai ehdoitta :)

Itse sain Sinuhe Egyptiläisen cd-boxit, Mp3 soittimen, Cinema hajuvesi paketin(hajuvesi ja voide), Robbie Williamsin cd:n ja perinteinen Stenvall Ankka seinäkalenteri (jo vuodesta 2000 minulla :D )

Jouluaatto meni mukavasti kahdestaan kotona. Tänään on vuorossa maakuntakierros, eikä huvittaisi yhtään, mutta kai se on mentävä. Mummulla on kyllä aina kivä käydä, mutta porukat ja appila ei nyt jaksa innostaa. Näkeehän noita muutenkin.

Lisäystä ja tarkennusta. Soitin siis terkkariin, muka ovelana että ne tekisivät sen testin ja samalla tulisi se vuosittainen tarkastus, mutta ei. Kerroin hurjan pitkistä kierroista ja tästä " aikuisten vahingosta" . Hoitaja vaan sanoi, että jos ette aktiivisesti yritä vauvaa niin no hätä. Ja jos ei kipuja ole niin huolta ei pitäisi olla mistään. Selvä sanoin minä. Otan kyllä tämän pouheeksi lääkärin kanssa keväällä kun pitää kuitenkin käydä papa otattamassa. Samalla hoitaja siis sanoi tuon mahdollisen testaus päivän. Että semmonen tarina se.

Vierailija
10/49 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti siihen galluppiin. Minä sain mieheltä 50 euron lahjakortin Lindexiin, mummilta villasukat (kuten joka vuosi :), pikkusiskolta pienen saippuan joka on metallirasiassa ja karkkia itseltäni.

Tenava sai Brion puupalikoita minun äidiltäni, palikoita joita tungetaan laatikkoon siskoltani ja pulkan ja kaksi Puppe-kirjaa meiltä. Ja kaikkein paras lahja oli se metallinen saippuakotelo, jonka minä sain. Myös laatikosta jossa niitä palikoita oli, tykkäsi kovasti. Vitsailinkin siskolle, että olisit ostanut pelkän laatikon, etkä niitä palikoita ollenkaan :)

Pakko muuten mainostaa. Viikon sisällä tenava on oppinut itse juomaan nokkiksesta, saanut ensimmäisen hampaan, oppinut seisomaan ilman tukea ja taputtamaan. Paljon taitoja yhdessä rytäkässä, mutta eipä ole ennen näitä moneen kuukauteen tullutkaan mitään uutta.

Ai niin Axe, kyllä mä varmaan uskallan treffata jos paikalle tulisi vähän enemmän porukkaa. Ja ei kyse ollutkaan sitten samasta koulusta. Se koulu jota minä tarkoitin on kyllä samanniminen, mutta paljon pienempi ja eripuolella Suomea :)

Rauhallista joulupäivää teille kaikille!

Vierailija
11/49 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Tulihan sitä lunta kuitenkin:) Ollaan menty pää kolmantena jalkana paikasta toiseen, etten oo taas ehtinyt koneelle aikoihin:( Tänään ja huomenna onneksi vihdoinkin aikaa vähän rauhoittua ja nautiskella vaan lahjoista:)

Kiitos kovasti onnitteluista, on se ihanaa jättää tuo opiskeluvaihe taakse;D

[b]Axe[/b]: Oon poliklinikka työssä taas niinkuin kaikki lomat. Ihan kiva ei tarvi tehdä vuorotöitä, vaikka palkassa sen kyllä sitte tunteekin. Ja sä valmistut keväällä vai? Onko sulla työpaikka jo kiikarissa?

[b]Neiti[/b]: Huh olipa teillä tilanne. Onneksi kaikki meni hyvin ja autokin säästy suuremmilta klommoilta:)

[b]Talvikki[/b]: Missä vaiheessa sun vkot on noin hirmuisesti karttuneet? :) Ihanaa sulla on kohta jo pikkuinen sylissä :))))

[b]Galluppiin[/b]: Lahjaksi tuli kauan odotettu ja vongattu leivänpaahdin, rahaa, vauvatavaraa, astioita ja liian paljon karkkia. Mutta meillä kiltein tais olla lahjamäärästä päätellen koira ;D Se oli kyllä aivan onneissaan kun löysi lahjapapereiden seasta vinkuleluja ja herkkuluita :D

[b]Nifkin[/b]: Tiedän tunteen, mua ei kans jouluisin yhtään nappaa noi maakuntakierrokset:( Jouluna olis ihanaa olla vaan kotona stressaamatta siitä ehtiikö jokaisen sukulaisen luona käydä pyhinä.

Eilen tehtiin jo osa kyläilyistä ja pelkäsin ihan hulluna autossa kun oli keli niin huono, pitkät matkat ja pimeessä ajettiin:( Uhosinkin et ens jouluna niksutin on niin pieni etten kyllä lähde sen kanssa pitkille sukulaismatkoille jouluna, mut tod.näk. mies ei suostu jättämään sukulaiskierrosta väliin :(((((((

[size=4]♥ Oikein hauskaa joulun aikaa kaikille truplille ♥[/size]

Katzu & niksu rvko 30

Vierailija
12/49 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin lähden töihin, niin tännehän sitä on päästävä;) Ei kyllä yhtään nappaa töihin meno, mutta rahaa on saatava:/

Gallup: Rahat saatiin jo etukäteen tilille:) Eilen sit aamutakki, laukku, vohvelirauta, karkkia, varvassukat, nimelläni varustettu kynä, munakello, DVD, makusiirappia kahviin, Arabiab Koko- astioita, uunikintaat, urheilujuomapullo..

Nyt sit vaan odotetaan, että arki alkais ja pääsisi aleille:) Me mennään vasta tammikuun alussa porukoille, ei tehdä ikinä sen kummempia sukulaiskierroksia.

KATZU: Jep, toukokuussa pitäisi. Tässä koko ajan on pohdinnan alla tuo työpaikka, suoraan sanottuna haluaisin vaan lomailla, mutta se ei kyllä onnistu:/ Saliin haluaisin, mutta jos raskaudun, niin sinne ei pariksi kuukaudeksi viitsi mennä. Kai se on sit synnyttäneiden osasto tai ante.

A kp28/31-32

Vierailija
13/49 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on selvitty eilisestä, väsyneenä edelleen kun meni puol yhteen ennex oltiin kotona. Ensin siis anoppi kävi meillä joulupuurolla aamulla ja mentii hautuumalle, miehen isän, mummon ja mun mummon haudoille. Sieltä miehen tädille syömään-->olivat sitten anopin ja miehen veljen lisäksi ekat tietäjät: olivat innoissaan vauva-uutisesta. Sieltä sitten mun isälle saunaan: mies meni mun velipuolen kanssa saunaan ja siskopuolen ja isäni kanssa juteltiin vaareista ja ukeista niin kysyin sitten samaan hötäkkään et milläs nimellä haluis itteään kytsuttavan ja lisäsin loppuun et kesäkuuhun asti on kyllä aikaa miettiä... Meni kyllä isukilla pasmat ihan sekasin... Oli kyllä niin maireeta hymyä ettei tienny mitä sanoa: äitipuoli tuli siihen ihmettelemään et mitä nauretaan: ja melkee oli kupit lattialla kun iskä toisti kysymyksen.... :D

Ruoan kimppuun päästiin vasta klo20 ja silloin juotiin alkudrinkki (muut paitsi mä) Kasperin malja ja siinä vaiheessa oli velipuolen monttu auki: ei tienny viel mitään eikä hajuakaan kuka on kasperi... ;) heh heh!! ilmeitä on nähty... (kasperista on puhuttu meidän vauvana mun oikeen veljen kanssa jo pari vuotta ja laitoin enolle Jouluntoivotukset Kasperilta)

Oli siis vallan yllätyksekäs ilta!! :) masu täynnä ruokaa että oikein paha teki... Lahjoja oli: uusi puhelin, haudutuskattila, yks tarjoiluastia... villasukat, kalenteri... miehen kanssa saatiin tee ja kahviastiat (säilytys) ja mitäs viel... enpä muista oliko muuta...

Nyt täytyy mennä aamupalalle!!!

Nukutti vähän pitkään!!!

Rauhaisia Joulun Pyhiä Kaikille!!!!

Miitsu ja Kasperi 15+1

Vierailija
14/49 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluyö juhlayö sujui oksennuksia siivotessa (Leannalle terkkuja). Molemmat lapset ovat niin sitkeän limaisia, että kovan yskäkohtauksen päälle oksensivat iltapuurot sänkyihin, jesh...

G: Tyttö jaksoi enemmän innostua lahjoistaan, suosikki on ehkä hartaasti toivottu leikkipesukone. Poika jäi vähän " pysäytyskuvalle" saatuaan ekan pakettinsa. Ei oikein tajunnut kuumeisena ja sitä paketti-härdelliä, seisoi vaan ekasta paketista tullut Hinku-puimuri kädessään ja katsoi siskon pakettien repimistä. Tänään ykköseksi on varmaankin sitten noussut tuo Fisher-Pricen parkkitalo. Ja tykkää poika katella tuota siskon pesukoneen linkoustakin.

Ite sain jo joulun alla sen kuivausrummun ja se nyt on aika ehdoton ykkönen. Mut eilen tuli esim. hauska paketti, jossa oli Marimekon muki ja samanlaisella unikkokuosilla tuttipullo uudelle vauvalle :o) Anopilta tuli kaunis sydänriipus, olin vähän yllättynyt kun selvisi keltä se tuli, luulin tietty et mieheltä...

Vierailija
15/49 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hirmunen lahjavuori oli taas, että ollaan selkeesti oltu erittäin kilttejä.

Lasten suosikkilahjat oli minikeittiö isommalla ja palloralli pienemmällä. En jaksa ees luetella niitä enempää, mutta paljon tuli.

Yks vaaratilannekin piti tietty olla, kun Celina sai suuhunsa joulukoristeesta tähden ja veti sen henkeensä. Saatiin onneks se oksentamaan ulos joten säikähdyksellä selvittiin.

Itsellä masennus jatkuu, mutta ainakin nyt tiedän siihen syyn niin on helpompi olla. Torstaina otetaan sitten ne verikokeet ja toivon, että sais pian tulokset ja pääsis alottamaan mahdollisen lääkityksen. Luin tuolta kilpirauhasliiton sivuilta ja kyllä mulla on ihan selvät vajaatoiminnan oireet eli tuskin ne tulokset väärinpäin olivat ja se tuleekin usein liikatoiminnan jälkitautina.

Nyt vaan pistää vihaks se huolimaton lääkäri, aion kyllä tehdä asiasta valituksen.

Ja nyt ruokaa pöytään, kolinasta päätellen ulkoilijat tulevat sisälle!

Paranemisia kaikille potilaille, kurjaa kun pitää jouluna sairastaa. =(

Vierailija
16/49 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aika hässäkkä ilta, kun oli näitä lapsosia enemmän ja vähemmän. Ruuatkin meinas hieman epäonnistua, mutta saatiin sitten kuitenkin kaikki masut täyteen - aikataulu vaan heitti pikkasen ;) Pukki kävi juu ja Minja menikin oikein reippaasti pukin syliin, sit laulettiin ja esitettiin pukille Tuiki tuiki tähtönen - äitilläkin oli esiintymis paineita ;)

[color=FF6EB4][b]Minja sai kaikki tarpeelliset ja toivotut lahjat[/b][/color] - Nukke, Bratz, pehmolelu jääkarhu, heppa+barbi, iso palapeli, parit housut, parit paidat, parit pitkikset, parit sukat ja villasukat. Sit kaikkee vähän pienempää ja oikein toivottua (tarpeellisia) - muovailuvahaa, peitevärit (sellaset oikein kunnolliset), oikeeta vesiväri paperia, ruukkusavea, pari kirjaa, Joosefista kertova DVD (eli raamatunkertomus).. Niin ja tietysti pikkasen karkkia :) Siinä ne tais olla. Kerrankin kaikki lahjat on sellasia joita ollaan toivottu ja jotka tulee tarpeeseen. Kun yleensä tulee kaikki maailman lelut ja sit saa pähkäillä et mihinköhän ne sais mahtumaan ja kuka niillä leikkii ;)

[color=FF6EB4][b]Minä sitten sain[/b][/color] - Arabian astioita; Teema ruokalautasia 6kpl, haisulimuki, piirakkavuoka ja Koko jälkiruokakulhoja. Hackmannin kattilan ja paistinpannun, Tefalin kattilan. Nää astiat oli lähinnä tarkotettu meille miehen kanssa yhteiseks :) Ja Trivial perhepainos saatiin yhteiseks lahjaks. Mitäs muuta - farkut, villasukat ja karkkia.

Kaiken huippu oli kun oltiin jaettu lahjat ja jokainen vuorollaan avas yhden paketin niin että muut katsoivat. No kun minä alotin avaamaan miehen antamaa lahjaa ja mainitsin naureskellen että toiveena oli yöpaita - ei flanellista, eikä mitään nallekuvioita tmv., mielellään satiini mekko, säädettävillä olkaimilla. Niin paketista löytyi [color=FF6EB4][b]flanelli pyjama - pinkki - possukuvioilla![/color][/b] ;D Voi ei - Hyvä lahjahan se oli ja oikein hyvin lämmitti yöllä! ;) Paketissa oli myös mittaluskoita ja paistinlasta - niistä onkin ollut pula niin kauan kun muistan, mutten oo saanut koskaan aikaseks ostettuu :)

Mutta kyllä nyt on taas vuoden jouluruokakiintiö täys! Ei etes tee mieli kattoo tonne jääkaappiin.

Me vietetään tää joulupäivä ihan kotosalla - koikkaloidaan koko päivä yökkäreissä ja ollaan vaan. Ehkä katotaan tuo uus DVD tai katotaan tulisko telkusta joku hyvä ohjelma.. Heippa taas! :D

Vierailija
17/49 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, ei sitten aatto mennyt IHAN niinkun olin ajatellut,mies joi _hieman_ liikaa ja oli kaatokännissä. Siitä ei sen enempää, muuta kun sen verran että olin kyllä melko loukkaantunut/vihainen. =/ Miehet osaa kyllä joskus olla ihan uskomattoman idiootteja, ihan niinku täällä on ennenki todettu...

Lahjoista, me saatiin aika paljon sitä Pentikin vanilja-sarjaa, sitten iittalan ihania essence-viinilaseja, " vaivaiset" kuus rasiaa suklaata (o-ou) ym.... Mieheltä sain varmaan ihanimman lahjan, kalevalakorun, Lumikukka-riipuksen, sen missä on vaan yks pieni hopeanvärinen " kukka" . Niit on sellasia mis on yks iso ja sit sellanen mis on kolme samassa, mun mielestä toi on kaikkein kaunein ja nimenomaan hopeanvärisenä, ihastuin siihen jo aikoja sitten kun näin sellasen. Yleensä en kauheesti ees koruja käytä, mut toi tosiaan ihastutti heti. =)

mites AXE, onks sulla jotain testaus-suunnitelmaa, vai odotatko rauhassa että menkat on myöhässä ennenku mietit testiä? Mulla kp 29/28-34. Edelleen oon aika Cool (eilen vihanpuuskassa jopa TOIVOIN että EN olisi raskaana!!!! Miehen syy...) mutta eipä kannata paljon intoilla kun menkkaoireita on jo ilmassa.

Mulla iski paniikki noista PIIPAAN jutuista, kuullosti nimittäin aivan siltä että mullakin on se kilpparihäiriö!!!!! =0 Kääk. Mulla on tehnyt välillä pahaa silleen ihan tosi vähän,en oo oksentanu enkä edes joutunu menee vessaan varmuuden vuoks, ja siks oonkin laittanu sen joulustressin piikkiin. Mutta, kävin vaakalla ja oli tullut 2 kiloa, en tajua mistä!!! Ja, oon ollu aika kärttynen (senkin oon laittanu kiireen ja stressin piikkiin)... *paniikki*

Täytyy varmaan käydä lukemassa enemmän niistä oireista.

Vierailija
18/49 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä meni eilen kans aika myöhäiseksi, oltiin molemmat vanhempien luona syömässä ja saunomassa + paketteja aukomassa, hain miehen illalla ja tultiin omaan kotiin avaamaan toistemme paketit. ja niitä olikin paljon, molemmat tykkää niin ostaa lahjoja.. :D tänään mennään mun äiteelle syömään ja huomenna miehen porukoille sitten. mä en ainakaan saanut jouluruoasta vielä tarpeekseni, vaikka eilen söin niin että napa nitisi ;) ihana siis tänään päästä uudelleen herkuttelemaan.

Rauhallista joulun jatkoa!

Vierailija
19/49 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin varmaan kiehahtanut niin, että oisin heittänyt miehen ulkoruokintaan - vaikka olis vaan haaveillut juovansa jouluaattona...

Saati jos olis vielä kännipäissään tehnyt jotain..

Vierailija
20/49 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis sunnitelmissa testata 1.1... Silloin olis kp35. Saa nähdä kuinka hyvin pysyn aikataulussa;) Mites sinä? Entä HÖNTTÄ ja MARIPOSA?! Saako teistä testiseuraa? NIFKIN ei varmaan aikaista omaansa..?

Terveisiä töistä!;/