Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ ♥ TRUPLIEN RAUHALLINEN JA HARRAS JOULU ♥ ♥

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maakunta kierroksesta tuli yllättäen lyhyempi kuin luulin, mutta eipä haittaa :D

Mii: Kyllä se on pakko myöntää, että on nuo ukot välillä niiiiin idiootteja! Mutta onneksi yleensä ei, vai mitä.

Axe: joo, en taida aikaistaa. 6 päivä testaan. suunnittelin tilaavani netistä noita halpoja testejä. Selityksenähän tähän on oma hösöttäminen kun aattelin kaksi testiä varmuuden vuoksi tehdä ;D Taidan olla vähän höperö... Nolottaa ihan. Mutta enpäs taida olla ainut, vai mitä :D ?

Nyt ottaa lisää hyvää pöperöä. Onneksi on Joulu ja saa yölläkin syödä :DDD

Vierailija
22/49 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukki se piipahti eilen meidänkin luona ja paljon toi lahjoja mukanaan. Pojan mieluisimmat lahjat oli play mobilin merirosvoarkku ja laserpyssy josta lähtee jos jonkinlaista ääntä ja väriä. Äidille mieluisin lahja oli varrellinen rikkaimuri, joka onkin ollut jo varsin kovassa käytössä.

Tänään aamusta ulkoiltiin. Käytiin laskemassa stigalla mäkeä. Sitten hetki huilittiin kotosalla ja lähdettiin isäni luo syömään. Sinnekkin mentiin reippaillen, kun ei tuo matkakaan niin pitkä ole. Joten ulkoiltua on ainakin tänään tullut. Kohta mennään saunaan ja jatketaan leppoisaa illanviettoa. Huomenissa tulee anoppi ja appiukko kaffelle. Muuta ohjelmaa ei ole tiedossa. Jos ei nyt sitten innostuta taas lähteä pulkkamäkeen.

Rauhaisaa joulunjatkoa vaan kaikille!

mirulii ja muru 13+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eilisestä siis selvitty, onneksi ei ollut mitään suuria juttuja ajateltukaan, menee siis tää joulu meillä aikalailla normaalin viikonlopun tapaan. Eilen oltiin miehen kanssa kiertämässä autokauppoja iltapäivään asti (tää on siis meidän yhteinen harrastus, kun autoja tykätään vaihdella aika usein) ja sitten iltapäivällä mentiin miehen työkaverin luokse ja sieltä sitten yhdessä heidän sukulaistensa kanssa katoliseen joulumessuun. Aivan ihanaa oli kyllä käydä kirkossa ja laulaa joululauluja...sitten syötiinkin illallinen tän samaisen perheen luona ja istuttiin heidän luonaan koko pitkä ilta. Siinä siis meidän jouluaatto menikin. Lahjoja ei saatu eikä siis ostettukaan, kun ollaan päätetty, että nyt säästetään vähän, että saadaan ostettua uusi/käytetty auto meille alkuvuodesta. Muutenkin kun tykkään ostella itselleni vaatteita pitkin vuotta, niin eiköhän siinä ole jo monet joululahjatkin saatu.

Tänään olenkin sitten vain siivonnut koko päivän...ehkei tällaista ihmiset muuten tekisi joulupäivänä, mutta mulla ei todellakaan ollut aikaa siivota ennen joulua! Joten nyt olenkin sitten huhkinut oikein urakalla koko päivän imurin kanssa ja pessyt ison kasan pyykkejä - eli aika normaali sunnuntaipäivä meille. Mulla kun on yleensä tapana aina sunnuntaisin hoitaa viikkosiivoukset yms. Onneksi vielä on huomenna vapaata...nyt jotenkin on aika puutunut olo, ettei jaksaisi edes töihin mennä. Mutta siis meillä aika normaalia arkea vietellään. Mukavaa pyhien jatkoa teille, monella teistä tuntui olevan todella idyllinen joulu!

Pikaista paranemista sairaille!!

Vierailija
24/49 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken tultiin vasta kotiin joulunvietosta. Ollaan oltu sukuloimassa muutama päivä, enkä ole päässyt koneelle :( Nytkin uni painaa silmää, mutta halusin tulla vielä pikaisesti ilmoittautumaan.

Mukavia joulukuulumisia itse kullakin (paitsi toki sairastumiset ovat ikäviä). Meillä aatto meni syödessä, saunoessa ja perheen kanssa aikaa viettäessä. Tänään on jatkettu samalla teemalla; ruokaa ja yhdessäoloa. Nyt tultiin miehen kanssa omaan kotiin ja aletaan pikkuhiljaa hiipimään untenmaille.

Me saatiin lahjaksi ohukaispannu, vohvelirauta (ai miten niin herkkusuita?), paistinlastoja ja -kapustoja. Näitä kaikkia erikseen toivottu ja pukki oli näköjään kuullut toiveemme. Lisäksi sain Marimekon paidan, yöasun, suklaata, Kultakeramiikan astioita, pyyhkeitä ym. Tuli taas sellainen olo, että olen Jellona 5v kun paketteja tuli niin paljon.

Huomiseksi ei luvassa mitään ihmeempiä. Ehdin luultavasti jopa lukemaan tarkemmin nämä joulunajan trupla-pinot ja osallistumaan palstan elämään hieman paremmin. Oikein hauskaa joulunaikaa kaikille! Nyt menen unille!

Vierailija
25/49 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vielä tänään aamuvuorossa, sitten on 4 vapaata!! :) Ja puhelimeen en vastaa vaikka soitettas mihin töihin...

Pikkuhiljaa alkaa jännittämään tuleeko tätiä vai ei... No, aikaa on kyllä to-pe asti...

A kp29

Vierailija
26/49 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuttiin eilinen ilta siskon luona ja pelattiin Trvialia - lapset jakso leikkiä niin sopuisasti ilta myöhään asti *sulosia*

Vasta tässä heräiltiin uuteen päivään - aamuteetä hörpin samalla. Minja kattoo lastenohjelmia :) Kohta saunaan ja sit lähdetään ajamaan anoppilaan (n.100km). Vähän jänskättää lähtee, kun keli on suht huono.. Ja eilen ainakin oli nää pikku tiet täällä ihan liukkaat :/

Mutta siis anoppilassa menee varmaan lähes koko päivä. Palaillaan taas :)

Vierailija
27/49 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti mennyt joulu näköjään kaikilla. No tautisena ei tietenkään ole kiva joulua viettää. Mutta ehkä nyt menee sitten muutama joulu terveenä täst edes. Toivottavasti!

Aattoaamuna kävin isällä kylässä (mies nukkui kun oli yön töissä). Kysyin että millos niiden poika siirtyy pinniksestä laikki-ikäisten sänkyyn ja siihen samaan rykäsin et voitas ottaa toi pinnis sitten.

Isä kysy et kenelle se sit menee? Mä sanoin et jospa meidän vauvalle!

Siitäkös äitipuoli sekos. Kamala hössötys alkoi =)

Sen tuloksena meille on tulossa esim. viidet rattaat. Kaikkiin paikkoihin omat: parvekkeelle, käyttörattaat, mökille....

Sain kasan opuksia raskaudesta ja lapsenhoidosta mukaan! =)

No äitipuoli on ainakin innoissaan!

Ilta oltiin anoppilas. Paras lahja jonkia sain oli uusi nokian simpukkapuhelin. Se on tosi hieno! Mies oli salaa antanut vaihdossa mun edellisen puhelimen. Sehän väitti mulle pari viikkoo sit et se meni huoltoon (siinä oikeesti vikaa)!

Sitten tuli muumimuki (hahahha!), kattila, lahajakortti ravintolaan, villatakki (sellanen jossa mahakohta on paljas),arpoja, rahaa, suklaata, kynttilä, patakinnas, huivi, Kartio-laseja (kerätään) Stockan lahjakortti.. Siinäpä ne jotka muistan tähän hätään.

No synttärit on edessä vielä. Et saan viel mieheltä ja äidiltä ainakin jotain. Muut ei yleensä muista ees niitä =(

Näin muuten miehen kultakaupas pari viikkoo sit takaperin et olisko tulossa esim. kaulakoru tai muuta...

Eilen oltiin syömässä jouluateriaa kavereiden kanssa (perinne!) ja tänään kohtapuolin pitäs lähtee tapaninpäivä-aterialle miehen mummille (sekin perinne). Siinä on sitten joulu pulkassa! Ilta aiotaan vaan maata lötköttää meidän uudella sohvalla, syödä suklaata ja kattoa leffoja.

Nyt kai on lähdettävä suihkuun ja laittautuu et kehtaa näyttäytyy siellä aterialla. Kukaan ei sinne tulijoista tiedä vielä raskaudesta joten saa nähdä tuleeko tänään paljastuksia.

Aattona miehen mummi kysy millon valmistun ja sanoin et en tiedä kun aion pitää vähän lomaa! Ei kysyny muuta... Ei paljastunut!

Ja miehen veli tarjos viiniä aattona mutta sanoin etten voi juoda. Se heti kysy et miks? Ja vastasin et oon autolla. Läpi meni!

Toinen miehen veli kiusas mua koko aaton (tietää raskaudesta) Et tarjotkaa nyt " Soffulle" viiniä! ja Mä voin kyllä heittää sut kotiin et voit ottaa ym.... No se oli sellasta leikkiä kun se tietää et oon sanavalmis ihminen ylipäätään. Naureskelin vaan ja keksin selityksiä.... Ja ne selitykset oli kyllä totta, mutta lisäksi moneen oli syynä myös raskaus.

Joo nyt lopetan jaarittelun...

Hyvää juhannusta!

Soffu+Nuppu 13+5

Vierailija
28/49 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollu niin ihana vaan laiskotella etten ole käynyt koko koneella pariin päivään. Nyt alko jo tulla vierotusoireita. :)

MII: Voi harmitus sitä miehusta, miten se nyt tuollee..??:(

Toviottavasti sairastelevat on parantuneet ja pääsevät sitten ainakin udesta vuodesta nauttimaan.

Meillä meni jouluaatto tosi kivasti, eka käytiin mun äidin luona syömässä ja sit mentiin miehen kotiin. Siellä kävikin sitten pukki kun pienempiä oli sen verran ja sen jälkeen päästiin rantasaunaan. Se oli niiiiin ihanaaa.. Olin ollu koko päivän ihan tööt kun oli edelleen lämpö 37, sauna + lumihangessa hilputtelu autto kyllä. ;) Sit otettiinkin paketit kainaloon ja tultiin avaamaan kaikki lahjat kotiin. Saatiin kerroskattila, kunnon pihvipaistinpannu, rahaa, suklaakonvehteja(yök,ne pitäs kieltää lailla), marimekon aamutossut (jotka tietty saman väriset ku kylpytakki ja pyyhe:)) jaaa.. mitäs muuta... saunatonttu+ eucalyptys-tuoksua. Niin ja äiti osti mulle yks päivä kutomapuikot + lankaa. Tein eilen jo pienen pienet vaaleanpunaset tumput, vähän niinku lämmittelyksi, kun en ole kutonu aikoihin. Mies sanoin että säästä omalle, eli ei menny shokkiin!=)

Niin joo ja viime viikolla unohdin kertoa että mulle tuli Vauva-lehden näytenumero!Tilasin sen joku aika sitten ja ajattelin että lehti tulee varmaan vuonna 2111. Siinä oli tosi kiva villapaidan ohje, ja mietin sit ääneen että kenellekköhän sen tekisin, kun ei kellään tutulla nyt ole niin pientä. Mies sanoi että voinhan tehdä itselle valmiiksi odottamaan! WAU. Hienoa. Eikä minkäänlaista ahdistuksen häivähdystä.. ;D

Tätiä ei näy, eikä sen sitten pitänytkään tulla tänään. Olin laskenu väärin päivät ja jos kierto on sen 49 pvää niinku viimeks niin ens maanantaina ois täti-aika. Olen kyllä taas juossu vessassa tarkistamassa tilannetta, kun kipuilee niiiiiin kovaa välillä ja tuntuu IHAN siltä itteltään. Mutta ei. Ja tänään keksin että mulla on varmaan endo. Ja sit mietin sitäkin että ei kai flunssa voi olla raskausoire?? (Mulla siis ei ole oireita, ei edes vaikka yritän kuvitella)

Eli AXE: Ens viikon tiistaina on ensimmäinen mahdollinen testipäivä. Mun ei aivan vaikuta vielä 1. pvä testata mutta jos me kuiten voitais plussailla sillee päivän välein!?;D Mulle passais ainaki oikein hyvin!:)

Nyt on pakko mennä syömään.

Vierailija
29/49 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihanaa,kun on Joulu!!! Toivotaan,että sairaudet on nyt Serpun ja Leannankin luona voitettu!!! Tänne kuuluu pelkkää hyvää :) Jouluaamun kunniaksi tuli meitin kisumirri kotia,tuoksui niin hirmusti navetalle,että ei epäilystäkään missä on piileksinyt ;)) Mutta pääasia,että on nyt ktona,haju kyllä haihtuu! ja lapset oli niin riemuissaan,mieskin,joka ei hirmusti oo siitä välittänyt,niin kaivoi oitis kinkun esille ja leikkasi oikein ison siivun kissalle ja sano,että täytyyhän poijankin jouluherkut saada ;)

No,täti-ryökäle koitti itsensä änketä meille joulunviettoon,mutta minä nostin siitä semmosen äläkän,että meillehän et tule joulua pilaamaan ja uhkasin virkavallalla ja Joulurauhan rikkomisesta seuraavilla rangaistuksilla,että se nolona luikki tiehensä eikä oo palannut. ja toivotaan ettei palaiskaan ennenko vuoden kuluttua,ja sillonki vasta Joulun jälkeen! Niin,että kyllä minä axe täällä vielä roikun ja testaan sitten Uudenvuodenpäivänä.

Sain lahjaksi rahaa tilille,mp3-stereoyhdistelmän,oloasun ja sit aivan ihanan nuppineulatyynyn,jonka eskarilainen oli itse tehnyt :`)

Lapset saivat taas kokonaisen vuoren,vaikkemme itse laittaneet kuin yhden isomman kullekin. Vanhin tyttö kun sai sen nuken kerrossängyn,niin itku tuli omaankin silmään sen riemua katsellessa,raukka ei meinannut saada henkeä vedettyä,kun tajusi mikä paketissa on :) ja sitten se kovasti selitti,miten kiltti on ollut,kun pukki sen toiveen toteutti ;) Ja eskarilainen sit pohti,että kuinkahan hän sai näin paljon lahjoja,vaikka ei ole aina ollut kiltti. Sitten hetken mietittyään totesi,että hänhän on aina pyytänyt anteeksi,jos on tehnyt pahaa tai kiusannut ja pukki on sen kuullut :)) No,sitten se hetken kuluttua riemastui että jos hän ensivuoden on oikein kiltti ja sen lisäksi pyytää vielä usein anteeksi,niin pukki tuo varmaan ensi Jouluna VIELÄ enemmän lahjoja :DDD Lasten logiikkaa,mutta aikas hauskaa silti :=)

Eilen olimme anoppilas ja voi että meinas mennä pokka,kun iltapäivällä sinne mentiin syötyämme eka kotona,niin anoppi hössötti,että laitetaankos kahvia vai ootteko te mitään kunnon ruokaa saaneet,että laitanko kunnon ruokaa...;) Eihän se pahalla sitä ja naurattamaanhan meitiä vaan rupeskin,mies siihen,että kyllä täs on maha niin täys ihan kunnonki ruokaa,että josko vaan jotain kevyttä laittasit,jos jotain haluat laittaa ;)

Jahas,josko tästä nyt lähtis suihkuun ja sitten pukeen lapsia kyläkuntoon. Palaillaan sitten huomenna taas ruotuun,josko en täs enää ehdi!

Oikein ihanaa JOULUNJATKOA kaikille truplille ja perheille!!!!

Vierailija
30/49 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä se, MARIPOSA, se flunssa saattaa olla oire... ;)

Täällä vähän huonot fiilikset. Yhdeltä raskaana olevalta kaverilta huonoja uutisia.. :(

Vierailija
31/49 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axe: Rukous ystäväsi puolesta.

Valvoin sitten puoli viiteen aamulla. Olisin valvonut pidempäänkin, mutta pakotin itteni sänkyyn. Värkkäsin vihdoin ja viimein koneen järjestykseen kun tämä hajoo hetkellä millä hyvänsä. ELi siirsin tärkeitä juttuja ukon koneelle talteen.

On tuo mun mp3 soitin sitten niiiiiin hieno ja kätevä! Varsinkaan kun ainut kannettava musiikkivempele mulla on kasettisoitin! Siis ihan perinteiset korvalappustereot :) Antiikkia, antiikkia :)

Ihan lukea teidän lapsellisten (= ihmiset joilla on lapsia) joulua :´) Tippu linssissä sai lukea, oih.

Oma napa: Täällä on täti tuntemuksia. Äsken mahaa kiristi, mutta nyt se meni ohi... Saas nähdä onko se tulossa vai ei. 6.1. testataan... jeps jep.

Vierailija
32/49 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä pari linkkiä

Katso ketä julkkista muistutat. Minä olin Vivien Leigh (tuulen viemään Scarlett) muistakseni 58% :)))

http://www.myheritage.com/FP/Company/tryFaceRecognition.php?s=1&u=g0&la…

Ja tässä hyvä kiekko ja paljon tietoa

http://www.tekay.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=54

Vierailija
33/49 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekku: kyllä voin sanoa, että olin TODELLA vihanen ja jopa oikeesti mietin että lähden äidin luo yöks ja jätän miehelle lapun pöydälle missä lukee: HYVÄÄ JOULUA! Ei sen siis tarkotus ollu juopotella, mut kun oltiin meen isän luona koko porukka ja siellä kaikki joi, mun mies on sellanen että ei osaa lopettaa ajoissa. Mä kyllä " vihjailin" sille että vois vähän hillitä kun näin mihin suuntaan tilanne on menossa, mutta eihän se mitään usko sit kun on vähän ottanu. Se ei osaa niinkun ite hahmottaa että koska ois hyvä lopettaa.

Axe; mun tuskin tarvii tässä kierrossa testailla. Ku tiedän, että oviksen aikaan ei oltu kovin ahkeria, niin en viitti elätellä turhia toiveita. MUTTA, jos ei oo 31.12 mennessä alkanut, niin testaan joka tapauksessa, koska ajattelin tosiaan vähän kuohuvaa ottaa sitten niin on hyvä VARMUUDEN VUOKSI tehdä testi, JOS ei ole alkaneet menkat siihen mennessä. Sillon olis sitte kp 35, että melko varmasti täti on hyökännyt, kun mun pisin kierto on ollu 34 päivää. Kaks viimistä oli 33 ja 32..

mut ei muuta, alan valmistelee ruokaa, mun kaikki siskot miehinensä plus meidän äiti tulee meille syömään tänään. =)

mii kp 30 (tädin hyökkäys enää noin kahden päivän päässä)

Vierailija
34/49 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kinkunsulatuslenkki tehtynä ja oottelen miestä kotiin-->se meni uimahalliin... aikoo tosissaan suletella kinkut pois...

Käppäilin lenkin sykemittarin kanssa ja kotiin tullessa päätin kokeilla että tuntuukohan vauvan sykkeet sillä: mittari näytti 150-170 kun sitä mahalla piteli... tiedä sitten mitä se näytti... leikin nyt sitten ainakin että sain vauvan sykkeet (=on elossa, voi hyvin) heh, omat sykkeet oli kyllä oudosti: ensin kävelin hitaammin (omasta mielestä) ja piippaus vaan kuului kun meni sykkeet lähemmäs 200... takastullessa kipitin kauppareppuselässä kovaa niin että hengästytti niin sykkeet vaihteli 125-150 välillä??? vähän outoa... Onkos kukaan muu perehtyny sykemittareiden eläämään???

Soffu: saitkos sen 6101 mallin puhelimen vai minkä?? mä sain semmosen ja valkoisena. Teillä siis suurin osa sululaisista on viel tietämättömiä vauvasta? meillä taitaa tietää koko miehen puolensuku: kiitos anopin... Mun mummolle ja vaarille kerrotaan kuhan keretään käymään... Ja mun isä miettii et pitääkö sen alkaa virkkaamaan vauvalle hattuja (sen valmentaman joukkueen pojat virkkailee...) joten iskälle menee viel mummon ja vaarin roolit vähän sekaisin...

Marieela kyseli miehen ja anopin keskustelua vauvasta: anoppi oli ollu meillä vissii 5min kun kysyi mieheltä että missä vaiheessa se aikoo kertoa salaisuuksia: ei malta oottaa kauempaa.... :)

jospa lähtis suihkuun ja alkais valmistelee ruokaa meille: syödäänkin ekaa kertaa kotona: keräilyeriä: kinkkua, porkkanalaatikkoa, riistapaistia, perunaa, rosollia..... joten kohta taas tuttu ähkyolo vaivaa!!

Hönttä: *helpotuksen huokaus* ihanaa että kisulainen osas jouluksi kotiin!!! :) lapset olivat varmaan onnellisia!!!!

Axe: nautihan vapaista!!!! Ja pidä puhelin kiinni niin eivät hätyyttele töistä!! Mä voisin olla vaan vapaalla... melkee alkaa jo ahdistaa et torstaina tarttee mennä työmaalle... :(

Peukutukset piinailijoille!!! Ja paranemisia kipeille!!!!

Miitsu ja kerttukasperi 15+2 (mies tuumas että tytölle tarttee olla varanimi, ettei sitten hirtä meitä kun pojan nimellä kutsuttu ja kerttu rimmas kivasti!!)

Vierailija
35/49 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan juuri lähdössä...

Poika ollut koko hela viikonlopun oksussa ja ripulissa.lääkärissäkin käytin ja oli lievästi kuivunut.lähete tyksin lasten polille ellei alkais helpottaan.Mutta nyt on parempi.itse olen taistellut vatsatautioireita vastaan.masua vääntää ja kääntää.

eilisen illan istuin porekylvyssä ja tänään aamulla seisoin suihkussa(mies kävi ovesta kurkkimassa kun viivyin niin kauan kuumassa suihkussa.katsoi hetken ja tokaisi:ootko raskaana,sun rinnat on kasvanu!!!!!!!!?????=))

muille lapsille oon syöttäny maitohappobagteereita ja camommillaa homeopaattisena.eikä vielä ainakaan heissä tautia näy,peukut pystyyn...

mutta nyt moi!!!!!

L+5 ja ei vielä tätiä?????!!!!!!???????

ja anteeksi isojenkirjaimien puute

Vierailija
36/49 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hauska toi kuva-juttu! Oli pakko heti kokeilla ja tulos oli Shannen Doherty (68%). Ei kovin mairitteleva tulos, mutta menkööt....

HÖNTTÄ: Ihanaa että saitte kissan kotiin!

[b]Onko kellään hamsteria?[/b] Mulla on jo kauan tehny mieli ostaa hamsu, mutta enpä oikein tiedä niistä mitään. Pääasiassa kiinnostaa et haiseeko ne tosi pahalle?;) Juu no tietty jos ei siivoa häkkiä kuukauteen....

Vierailija
37/49 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kiva et kaikilla oli kivat joulut...ainakin suuremmalla osalla! =)

Meillä lähettiin 23.pv päivystykseen. Tiedettiin jo kun sinne lähettiin et korvatulehdushan sillä ja niin olikin. Taas on antibiootti kuuri päällä. Kaippa sitä putkittamista aletaan seuraavaksi miettiä.

Joulu sujui kivasti ja suht rauhallisesti! Ruoka oli hyvää ja tonttukin kävi tuomassa paketit oven taakse.

Tyttö sai kivasti lahjoja ja suosikki lahjat taisi olla muumi majakka ja vauvanukke.

Ite sain sukkia, suklaata, rahaa jne.

Kotona ollaan oltu kaikki päivät...tänään tarkotus lähteä mun äidille kyläilemään!

Huomenna taas arki...nopeesti meni taas tää joulu!!=) Nyt uuttavuotta suunnittelemaan, vaikka tuskin sillo mitään ihmeellistä tehää!!

Palaillaan!!

t. lottis rv. 28+4

Vierailija
38/49 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Englannin liigan pariin *nauttii* :)

Vierailija
39/49 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa 1: Mies sai postissa 20 euroa pari päivää ennen joulua. Minä laitoin rahan kirjahyllyyn " jemmaan" muiden tavaroiden sekaan

Osa 2: Miehen isältä saadussa joululahjapaketissa oli 10 tyhjän CD:n paketti. Minä totesin, että olipa tylsä lahja ja laitoin CD-laatikon samantien samaiseen kirjahyllyyn muiden CD-levyjen sekaan.

Osa 3: Tänään aloin etsimään sitä lahjarahaa enkä löytänyt sitä mistään. Mies tulee apuun. Tuo CD-kotelon minun eteeni ja kysyy, että tämäkö on se lahja? Sanoo, että koetas nyt vaikka, ei täällä mitään CD-levyjä ole. Hups :) No, avattiin sit lahja pari päivää myöhässä. Onneksi kuitenkin ennen kuin mentiin miehen isän luo. Olisipa llut siellä kiva kertoa siitä tylsästä CD-levypaketista :O

Niin ja lopulta se rahakin löytyi. Tosin sitä ennen kävin penkomassa taloyhtiön paperiroskiksen. Tulipa samalla laitettua paperiroskiksessa olleet pahvit pahvinkeräykseen :)

Vierailija
40/49 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirulii:

Mä sain kans viime vuonna semmosen rikkaimurin, varmaankin samanlaisen. Tuommonen viininpunainen..? Olen tykännyt, ihana kapistus lapsiperheessä :o)

Ninnu:

Mä olin pakannut hankalan mallisen nukenastiaston kans vanhaan pahvilaatikkoon, jonka kyljessä oli joku digiboxin tms. kuva. Tyttö avasi paketin ja kiikutti laatikon isälleen: " Tää olikin sun paketti, avasin sen vahingossa" :o) Mieheen meni vielä täydestä ja hän avasi pahvilaatikon luullen sen olevan todella itselleen: " Jaahas, että iskä sai nukenastiaston... jeee..." :D Että sekoiltu on muuallakin, hih.

Sairastellen edetään, poika on ihan kurjan näkönen kun sekä nenä että silmät vuotaa solkenaan :o(

Tänään kävi vähän sukulaisia kaffittelemassa, en jaksanut olla oikein virkeä seurustelija. Mutta kai ne ymmärsi, kun itellänikin ääni käheenä.