♥ ♥ TRUPLIEN RAUHALLINEN JA HARRAS JOULU ♥ ♥
Kommentit (49)
ainut mahdollisuus on ollut 15.12. Eipä siis hätäillä ;) TOisaalta, voishan tuota jo jos neiti kätilö niin sanoo ;) (eikös sinusta semmoinen tule?)
Sit kantsii odottaa vielä tonne loppuviikkoon :) Eli yhdessä sit 1.1?!
No, sehän musta tulee.
Kääk! Me saadaan vauva ;) Sovittiin nyt oikein " tosissaan" että meille saa tulla vauva. Enää ei lasketa varmoja päiviä. Varmistetaan että jokainen siimahäntä pääsee oikeeseen paikkaan :)
Joo - ei taida tästä tytöstä nyt irrota muita kommentte. Oon niin täpinöissäni, ettei ajatus kulje :D
Hmmm. Olenko nyt ainoa, joka ei virallisesti yritä?
Kaksi kertaahan tuota aioin testata. Laitanpas heti testit tilaukseen :D Testaan siis eka kerran 1.1. (29.12. ois vuosi päivä ukon kanssa...) Ja toisen kerran vois ottaa 13.1. (perjantai) VArmuuden vuoksi.
mä en halua olla kesää viimeisilläni!siksi ollaan puhuttu aloituksesta keväällä.Mutta kovin huomaan toivovani että jo....
vatsaa vääntää ja joo---liivit ei meinaa millään istua?!?
L+5
Mut eihän sitä tiiä vaikka teilläkin alkais pian tuplaus :) Kun se mies on alkanut niin lämpenemään! Ja kattellaan nyt jos vaikka saisittekin jo piakkoin sen vaavin ;) Kohtahan sen pitäis selvitä!
Ja Mariposakin voi hyvinkin plussata!!
Niin en etes muistanut kertoa miten meille nyt näin kävi ;)
Miehen vanhemmat oli tänään tosi innoissaan Minjan kanssa - ihan kun oma lapsenlapsi olis ollut!! Leikkivät ja paapovat molemmat. Mies sitten oli tästä asiasta tosi tyytyväinen, joten ottipa puheeks mun kanssa tämän vauva-aiheen ja sanoi että
nekin
varmaan tykkäis tosi paljon jos saisivat kuulla perheenlisäys uutisia..! Eli hieman kierrellen ja kaarrellen sanoi asiansa (miehet) ;)
Pitäsköhän sitä oikein mennä nukkumaankin - kyllä on vähän jäänyt päälle nää myöhäset rytmit. Onneks on vielä huominen vapaa, sitten keskiviikkona taas töitä. Ja mieskin pääsee torstaina tänne :) Sitä odotellessa! Öitä!
Kyllä se niin on, että jos nyt ei ole tärpännyt niin meille ei vauvaa yritetä n. kolmeen vuoteen. Ukko suorastaan innostui kun manasin sille tänään noita tätimäisiä tuntemuksia... Eli en edes viitsi ottaa puheeksi yrittämistä. Fiilikset on itsellä 50/50. Raskauteen en kyllä usko, vaikka toisaalta kaikki nämä vuodot, kivtu yms. VOISI viitata muuhun kuin tätiin... Kuvittelua, mulla on aina ollut hyvä mielikuvitus. Testaan siis nyt vuoden alussa kahdesti, ja siksi kahdesti jos on sattunut hedelmöityminen tapahtumaan sattumalta vähän myöhemmin niin onpahan varmuus.
Eli taidan olla se ainut joka ei yritä...
Eikö teidän mahdollisista " hedelmällisistä yhdynnöistä" ole jo pari viikkoa?! :)