Kivasti A-lehdet kusettaa, tilaajalahja muuta kuin piti eli ROSKAA:
Tilasin Avotakan, ja tilaajalahjan piti olla HOPEINEN Ristomatti Ratian suunnittelema Usko Toivo Rakkaus-koru nahkanarulla. Arvatkaa mitä sain tänään? MUOVISEN korun joka killuu tavallisessa, kengännauhan oloisessa narussa, ei ole nahkaa nähnytkään. Miten ne voivat kusettaa noin pahasti?
Eikö noissa tilaalahjoissa ole mitään vastuuta siitä, mitä luvataan ja mitä todellisuudessa lähetetään. Ei taida jatkua Avotakan tilaus määräaikaisen jälkeen, ja yhtään lehteä en tuosta puljusta tilaa. Yhtä oikean korun voi saada pääsiäismunasta, tai paremmankin...
Kommentit (63)
Hei tilaajalahja littana ensiapulaukku, jossa tavarat sikinsokin. Kiitos! Viimeinen tilaus minulta.
Omistan kummatkin, Ratian korvikset ja kaulakorun. Niissä on hopean tunnukset. Ihmettelin itsekin, voiko ne todellakin olla hopeaa... Ihan kauniit, ja pidän niitä arkikoruina töissä. Yleensä tilaan lehtia sen mukaan, onko niissä lukemista, ja toisekseen tilaajalahjan mukaan. 6:sta 155mm Mariskoolistani olen yhden ostanut, muut tulleet lehtien tilaajalahjoina, ja todellakin, olen ne lehdet lukenut kannesta kanteen ja kierrättänyt vanhemmilleni ja vielä eteenpäin. Meillä on tilaajahjana myös Hoover imuri, autonimuroinnissa ja katetun terassin imuroinnissa ihan hyvä.
Olen tyytyväinen tilaajalahjoihini. Nyt tilasin Kuntoplus lehden, sain jumppapallon, hyppynarun ja treenimaton. Lehdet kierrätän edelleen äidilleni...
Omistan kummatkin, Ratian korvikset ja kaulakorun. Niissä on hopean tunnukset. Ihmettelin itsekin, voiko ne todellakin olla hopeaa... Ihan kauniit, ja pidän niitä arkikoruina töissä. Yleensä tilaan lehtia sen mukaan, onko niissä lukemista, ja toisekseen tilaajalahjan mukaan. 6:sta 155mm Mariskoolistani olen yhden ostanut, muut tulleet lehtien tilaajalahjoina, ja todellakin, olen ne lehdet lukenut kannesta kanteen ja kierrättänyt vanhemmilleni ja vielä eteenpäin. Meillä on tilaajahjana myös Hoover imuri, autonimuroinnissa ja katetun terassin imuroinnissa ihan hyvä.
Olen tyytyväinen tilaajalahjoihini. Nyt tilasin Kuntoplus lehden, sain jumppapallon, hyppynarun ja treenimaton. Lehdet kierrätän edelleen äidilleni...
Kannattaisi varamaan ostaa rojut suoraan...
jos lehtitilauksen hinta on paljon pienempi kuin tavaran ovh? Kyllähän ne lehdet aina tulee luettua.
http://sanoma.magazine.fi/lahjatilaus/
Mä tilaan aina suoraan lahjatilauksen kautta lehdet. Tai siis "äitini tilaa minulle lahjaksi"
Tosiasiassa haen mummolasta lehtilaskun ja maksan sen itse ja äiti tuo sit vielä tilaajalahjan mulle...
on sidottu järkyttävän kalliiseen määräaikaissopimukseen. Sillä hinnalla mitä lehdistä maksaa saa kaupasta sen kylkiäisen.
Jos haluaa tilata lehteä lehden takia niin on järjen köyhyyttä jos ei tajua käyttää niitä lyhyitä edullisia tarjouksia joista niitä krääsä lahjojakin tulee.
Täällä on ohjeet miten lopettaa roskalehden tilaus niin ja perusteet selkeästi
https://www.facebook.com/Kuivuneet-painomusteet-198569653852078/?ref=bo…
Vierailija kirjoitti:
Itse tilailen lyhyitä pätkiä milloin mistäkin lehdestä ja myönnän, että kylkiäiset vaikuttavat siihen, tilaanko vai en. Paras kylkiäinen on ollut varmaan 2 Aarikan pussilakanasettiä. Eikä lehden tilaushinta tainnut olla kuin 30 euroa.
Aikojen saatossa kylkiäisenä on tullut Marimekon meikkipusseja, joitain koruja, erilaisia laukkuja, radio ja nyt odottelen veitsisettiä.
Kyllä mullakin vaikuttaa. Toisaalta löytynyt uusiakin lehtiä joita ei muuten olis tullut kokeiltua.
Eniten ärsyttää juuri tuo, että jos kuvaus on väärä tai lahja päässyt loppumaan ja tarjoavat muuta tilalle.
Yleensä selailen noita sivulta joka kokoaa tilaajalahjat yhteen paikkaan, ja sitten tilaan mielenkiintoiset. Tilaan yleensä monasti pätkiä eri lehdistä niin ei pääse kyllästymään. Varsinkin kuntoilulehdissä kiertää joka vuosi vähän samantyyppiset jutut.
Onkohan joku vetänyt välistä ja pöllinyt lähetyksestä sen alkuperäisen korun?
Ette kai vaan ole oikeasti sellaisia, jotka tilaatte lehtipuhelinmyyjiltä tavaraa?? Suuri osa täyttä huijausta t. ex-puhelinmyyjä
Ei muuta kuin reklamoimaan ja vaatimaan luvattua. Kyllähän sitä kusetetaan, jos ihmiset ei osaa vaatia. Suomessa on kuitenkin ilmainen kuluttajaneuvonta, joka voi tarvittaessa sovitella asiaa sinun puolesta, jos reklamaatiosi ei johda mihinkään. Ja se kannattaa tehdä kirjallisena.
Lue täältä miten A-lehdiltä puhallettiin 50 000 euroa täältä myös ohjeet miten peruuttaa vaivattomasti Apu lehden tilaus
https://www.facebook.com/Kuivuneet-painomusteet-198569653852078
Jatkotilaajalle luvataan lahjalehti, jonka tilaamisen pitäisi olla helppoa annetun nettiosoitteen kautta. Osoite ei kuitenkaan auennut ollenkaan monena päivänä yrittämisen jälkeen. Edellisellä kerralla oli myös tosi vaikeaa sivun aukaiseminen. Miksiköhän?
Mä tilasin kerran lapsille jonkun lehden. Piti tulla reppu. Tuli tarroja kera saateviestin reput on loppuneet. Peruin tilauksen kokonaan.
Nyt ap tarvitsee paljon uskoa toivoa ja rakkautta. Sitähän koru lupasi.
Yritin tässä Eevan laskun maksettuani tilata ilmaista tutustumisnumeroa.Sain vastauksen Hups! Etsimääsi sivua ei löydy! Saatte pitää lehtenne.En huoli mitään enää rahalla enkä rahatta.
Hahaa! Mä muistan ton kampanjan. Olin sillon töissä a-lehdillä ja saihan siinä kaikki näyttelijänlahjansa laittaa likoon kun piti tuota käätyä kaupitella. Purkka-automaatistakin saa laadukkaampaa tavaraa.
Kyllähän nuo lahjat on usein hupaisen koomisia. Tyypillinen lahjahan on "70€ arvoinen korusetti". Olen pyörittänyt helmikauppaa ja ne korut ovat oikeasti yleensä max 5€ arvoisia.
Ap:n tapaus sitten on kyllä jo törkeää huijaamista, jos on totta.
aika paha!mä tilasin kotivinkin ja luvattiin kassi lahjaks,se tuli ja oli iloinen yllätys.Hyvästä ja tukevasta kankaasta reilun kokoinen kauppa/reissukassi,jotta kiitos tuli ihan tarpeeseenkin!