Vaavi nukkunut taas iltapäivästä tänne asti ja edelleen
vetelee sikeitä. Eipä sitten tarvitse minunkaan nukkua ensi yönä..
Kommentit (11)
heräsi vaan syömään ja jatkoi taas unia heti. Muista rokotuksista ei tullutkaan unitautia..
Ilman äkkinäisiä liikkeitä. Niin mä ainakin teen jos meidän vauvan 2 kk alkuiltapäikkärit näyttää venyvän liikaa...
Meillä on tyttö 3kk vanha ja mielestäni se vaan on tärkeämpää antaa pikkuiselle unta kuin se, että pitäisi nukkua tiettyinä aikoina. Ei se kovin kauaa yleensä jaksa öisin kuitenkaan olla hereillä. Muutama tunti max. Tilanne voisi olla vaikeampi jos olisi muita lapsia joiden kanssa pitäisi touhuta aina päivät ja vauvan kanssa yöt. Koita jaksaa vaan, lapset kasvavat niin nopeasti.
t. nro 5
omani nukkui heti 6 h putkia öisin. Kuka sulle tollasta on sanonut? Ompas erilaisia ohjeita..
Minkäköhän takia pitäisi herätellä? Tuollaisesta en oo ikinä kuullutkaan...
t.5
Ainoastaan silloin, jos vauva on kovasti pienipainoinen niin tarvitsee herätellä syömään ja tämäkin vain aivan pienenä. Kyllä ne muuten sitten nälkäänsä heräävät.
Ei kotona todellakaan enää tarvitse jos kaikki on mennyt hyvin ja vauva kasvaa ja kehittyy normaalisti. t.ap
edes 15 v sitten kun esikoinen syntyi ei sanottu että pitäisi normaalikokokoista vauvaa herätellä..
pienten vauvojen hoitoon. Ja silloin, kun itse olimme vauvoja, tuo oli äitini mukaan yleinen ohje. Nykyään saa nukkua. Kyllä terve vauva herää, kun on nälkä, sanottiin synnärillä.
Synnärillä juu välillä heräteltiin mutta kotona nukkunut alusta saakka päälle 6 tuntia putkeen. Nyt ikää 2 kk ja painoa yli 5 kiloa eli reilu kilo tullut kuussa... Kyllä se illalla tankkaa sen mitä tarvii.
rytmit päin hanuria. Enkä raaski herättää väkisin koko aikaa. Pieni tarvitsee kuitenkin paljon unta ja mulle se on aivan sama missä välissä itse nukun, kunhan jossain välissä vaan saan nukuttua. Eiköhän se huomenna kuitenkin ole hereillä kun mennään sukulaisille ja lapset kiljuu ja on paljon uusia kasvoja katseltavana. :) Mä valvon sit sun kanssa ens yön. :)