Mä uskon että mä kuolen pian. :(
Olen 27v., minulla on paha 2.tyypin diabetes, kolestroli korkeella, rintakipuja, verenpainetta jne.!
Pahaa tekee. Syön kevyesti, liikun ja en juo enkä polta. Ainut mikä minulla on, on ylipaino ja se syynä tähän kaikkeen. Jo 3vuotta olen lenkkeillyt päivittäin ja syönyt ravitsemussuunnittelijan ohjeiden mukaan ja silti olen tälläinen(alunperin paino nousi psyyke lääkkeiden takia).
Pelottaa. Minulla on kolme pientä lasta. En halua kuolla vielä. Sydänkäyrissä ei ole mitään, mutta kovia pistoja rintakehässä tuntuu jopa päivittäin. Lääkärit eivät sano asiaan juuta eikä jaata. Tutkineet ovat kyllä, mutta mitään ei löydy. Ei syytä edes siihen miksi en laihdu! Just todettiin vielä kilpirauhasenvajaatoimintakin tähän päälle. Olen 27v. ja minulla on 4lääkkeet jo joita joudun syömään koko elämäni. Ei voi kun itkeä...
Kommentit (35)
Arvot voivat tulla ns. perässäkin. Ja onko sinulta otettu aina kokeet aamusta ja ilman mitään lääkkeitä ja syömisiä ja juomisia? Jos kokeet otetaan päivällä niin silloin ne näyttää parempia lukuja kuin todellisuudessa ovat! Tätä ei kaikki hoitajat ole ymmärtäneet :(
Vierailija:
Jotkut vapaapainijat painaa lähemmäksi 200kiloa jopa ja liikkuvat tosi paljon! Joten kyllä 150kiloinen voi olla hyvä kuntoinen.
ihana ketterä vapaapainija, aaaarghh!!!
Alotin kilpirauhaslääkkeet vasta 2kk sitten kun se todettiin. Sitä ennen minulta otettiin kokeita puolen vuoden välein ja aamusta(ihan ohjeiden mukaan).
Diebeteslääkkeet eivät ole auttaneet oireisiin. Minulla siis tabletiti ja insuliini.
ap
Vierailija:
Vierailija:
Jotkut vapaapainijat painaa lähemmäksi 200kiloa jopa ja liikkuvat tosi paljon! Joten kyllä 150kiloinen voi olla hyvä kuntoinen.ihana ketterä vapaapainija, aaaarghh!!!
ne on niitä hormooneilla pöhötettyjä ZOMBEJA, ihan vekkuleita " urheilijoita" . Aika moni kohtaa enennaikaisen kuoleman tai menttää järkensä.
75-vuotta tulee pian mittariin. Kolesterolit on hänellä kohdallaan vaikka ei välttele rasvoja mutta diabetes on.
Yritä silti liikkua ja ulkoilla ja pitää mieli positiivisena ja pitkää ikää.
syö useammin, kevyitä aterioita ja muista lautasmalli, kokeile ja muista juoda vettä ainakin 1,5l päivässä. Onnea ja jätä kaikki valkoinen pois, eli vehnäjauhot, sokeri jne.
Taitaa itellä olla huono fiilis, ukko pettänyt ja jättänyt ja nyt täytyy ilkeillä täysillä. Jätä noiden dillejen viestit omaan arvoosi. Uskon, että vielä suosta nouset.
Kysymyshän oli siitä että 150kiloinen pystyy kyllä liikkumaan ja joku joka ei ole nuorta 100-180kiloista nähnyt niin voi olla vaan hiljaa siellä. Eriasia on jos ihminen on vanhus ja painaa yli sata kiloa, mutta jos olet nuorehko ja painat paljon niin kyllä sinä vaan liikut, miten muuten tuolla liikenteessä ja kouluissa on noita isoja ihmisiä jos ne ei muka kykene kävelemään!
Täällä kukaan ei ole väittänyt lihavan olevan terve, mutta kohtalaisessa kunnossa lihavakin voi kyllä olla.
Jos joku katsoi sitä ulkomaalaista painonpudotus ohjelmaa niin olihan siinäkin 180kiloinen mies joka jossain vaiheessa ohjelmaa jopa hölkkäsi. Että näin!
Jos lääkäri kommentoi " en odottais pitkää ikää" niin se on asiaton kommentti ja täysin käsittämätön. Et ole saanut hyvää hoitoa. Mene yksityislääkärille. Alat nyt syödä kilpirauhaslääkitystä ja se varmasti auttaa.
Aina nuo vaivat eivät johdu ylipainosta. Minulla on verenpainetauti ja olen aina ollut hoikka. Tsemppiä, sinulla voi vaivat kadota kun alat laihtua. Laihdut ihan varmasti. Älä enää inhoa itseäsi, ala USKOA siihen laihtumiseen.
Minä taas en ole tavannut yhtään alle 40-vuotiasta ihmistä, joka olisi kuollut sydäninfartiin.
Ja sentään 5v. olen hoitanut kardiologisia potilaista keskussairaalan CCU:ssa.
Vierailija:
Minä taas en ole tavannut yhtään alle 40-vuotiasta ihmistä, joka olisi kuollut sydäninfartiin.Ja sentään 5v. olen hoitanut kardiologisia potilaista keskussairaalan CCU:ssa.
Minun avomieheni kuoli 31 vuotiaana sydänkohtaukseen ja ruumiinavaus" raportissa" oli että hänellä oli sepelvaltimotauti
On meitä muitakin terveydestään huolestuneita nuorempia ihmisiä. Itse olen 30v, ja sairastanut äskettäin syövän, ollut pahassa infektiokierteessä, samoin lapsi, ja nyt on puhjennut jokin ilmeisesti ruoka-aineisiin liittyvä allergia, joka laittaa nenäosaston röörit aivan tukkoon. Masentunutkin olen, en niinkään noista, vaan ihan yleisesti ja terapiassa olen käynyt.
Niin ja paha sappikivitauti vaivaa myöskin, sappirakko poistettiin leikkauksella, eikä sekään auttanut, vaan kivet alkoivat juuttua suoraan tiehyisiin => päivystyksellä sairaalaan ja 5pv osastolla per laaki.
Kun aina ajatellaan, ettei nuorella ole mitään, että nää ongelmat tulee vasta vanhempina...vaikea löytää muita saman kokeneita, kaipaisin usein keskustelukumppania, joka todella ymmärtäisi...
t. Roosa
tarkoittavat välttämättä yhtään mitään. Kävin itsekin tutkituttamassa sydäntäni, kun se hakkasi ihan miten sattuu useita kertoja päivässä. Sinun pitää vaan uskoa, kun lääkärit katsovat käyriäsi ja sanovat, että ne ovat kunnossa! Kyllä he sydänvian havaitsevat. Jollain oli kuulemma 1000 ylilyöntiä vuorokaudessa ja siihen ei ollut mitään syytä eikä siitä aiheutunut hänelle mitään vakavaa.
Oletko muuten kuullut, että yksi vakavan masennuksen oireista on ihan oikeasti se, että kuvittelee itsellään olevan vakavia, etenkin sisäelin sairauksia.
Jotkut vapaapainijat painaa lähemmäksi 200kiloa jopa ja liikkuvat tosi paljon! Joten kyllä 150kiloinen voi olla hyvä kuntoinen.