Tumma ja tulinen mies vastaa kysymyksiisi
Kommentit (21)
Miten tummuus ja tulisuus sinun mielestäsi sulkee pois pitkän parisuhteen?
Ap
No millainen sitten olet parisuhteessa, miten pitkiä ne ovat olleet ja oletko koskaan pettänyt kumppaniasi?
Entä mitä kuvittelet että naiset haluaisivat sinulta kysyä?
kysyä minulta kaluni pituutta ja paksuutta.
mutta jos totta puhutaan, niin pahitteeksi ei olisi isot tissit, mieltymys jatkuvaan pikkutuhmaan seksiin, kyky olla nalkuttamatta sekä taito ottaa suihin. (Kaikki ed. taidot puuttuvat valitettavasti useimmilta vaimoilta...)
Miksi sitten avasit ketjun jos ei yhtään kiinnosta???
Jos tunnistit kuvauksesta itsesi, niin onneksi olkoon. Olet lähes jokaisen miehen unelmanainen!
On isot tissit ja nätti naama. Kaksi lasta tehtynä, joten arpia löytyy, mutta kroppa muuten kunnossa. Olisiko mahiksia?
Lisäksi kauniit kasvot, MUTTA sillä erotuksella että olen naimisissa, en siis yh..
=)
17
Tuo oma ihana nallekarhuni riittää;)
Vierailija:
Ja siis avioliitossa.
Muuten kuulosti ihan kivalta MUTTA kaksi kakaraa ei hyvä, ja arvetkaan ei varsinainen kaunistus ole...
koska sitten muutkin äijät kuolaavat muijan perään. Yleensä kauniskasvoiset ovat nirppanokkia, kaihdan niitä kuin ruttoa!
Mutta kaikesta huolimatta hyvää joulua myöskin sinne.
Minulla ei ole kakaroita, vaan lapsia. Ja kroppa on treenattu punttisalilla timmiksi. Arvista siis viis...
20, kiitos mutta ei kiitos
Muuten kuulosti ihan kivalta MUTTA kaksi kakaraa ei hyvä, ja arvetkaan ei varsinainen kaunistus ole...
Mutta ei se loukkaannu siitä että sanon rumaksi, kun tietää sen itsekin. Siksipä en sitä pois vaihtaisikaan, vaikka enemmän seksiä haluaisinkin. Hyvä muija se on!
Kauniskasvoisena ja hyvännäköisenä voin sanoa, että kyllä miehet ovat avoimesti kiinnostuneita ja katsovatkin mielellään.
Nirppis en ole vain ystävällinen ja hymyileväinen nainen, ja mieheni tietää minun olevan erittäin uskollinen hänelle..
Onnellinen siis.. =)
17
palokunnan apuun jos oot tulessa?