Muita joilla mekko nyt päällä? itselläni tämä..
https://www.google.com/search?q=happy+holly+tris+dress+green&client=fir…
Ja koska olen liikekannalla niin on myös vaaleansininen farkkutakki ja kenkinä täysvalkoiset varrettomat Conssit.
Kommentit (16)
Ei ole. Pyjamahousut sekä t-paita enkä aio hetkeen kotoa edes poistua.
Edelleen pyjamassa, kohta päälle virttynyt teeppari ja suursiivouksen kimppuun.
Pelkät olosortsit päällä. Tissit paljaana täällä sängyn pohjalla sairastan. Kiva mekko, ap!
Oikein nätti, viskoosi tuntuu mukavalta. Taidan itsekin pitää mekkopäivän.
Mä pidän mekkoja koko kesän. Housut jalkaan vasta syksyllä. Mulla on varmaan 20 mekkoa, joista päivittäin valitsen.
Ennen kuin katson linkin niin, onhan kuva sinusta ap?
Avasin tiedot yhden vihreän mekon kohdalla. Materiaali 100 % polyesteriä. Mahtaa hiostaa, kun ukkostakin vielä liikkeellä.
Olen vielä aamutakissa, joka 100 % silkkiä. Ei ole kiire aamusuihkuun, koska ei hiosta. Aamun lehtikin vielä kesken.
Vierailija kirjoitti:
Avasin tiedot yhden vihreän mekon kohdalla. Materiaali 100 % polyesteriä. Mahtaa hiostaa, kun ukkostakin vielä liikkeellä.
Olen vielä aamutakissa, joka 100 % silkkiä. Ei ole kiire aamusuihkuun, koska ei hiosta. Aamun lehtikin vielä kesken.
Mistä puhut?
Ap:n linkki avaa linkin mekon, Happy Holly ja Tris ja ei ole polya.
Kaunis tuo ap:n vihreä mekko, sopii hyvin bruneteille.
Viskoosinen kukkamekko valmiina odottamassa.
Kaunis mekko, rakastan juuri tällaisia kukkamekkoja. Nyt tosin koronassa sängyssä eli pyjamalla mennään 😁. Mutta yleisin asuni kesäpäivänä: hihallinen, midi-mittainen viskoosimekko, sandaalit tai valkoiset lenkkarit, laukku tai siisti nahkareppu. Hiukset laineille, puoliponnari, ja jotkut kivat korvikset. Helppoa, huolentonta ja tyylikästä 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis mekko, rakastan juuri tällaisia kukkamekkoja. Nyt tosin koronassa sängyssä eli pyjamalla mennään 😁. Mutta yleisin asuni kesäpäivänä: hihallinen, midi-mittainen viskoosimekko, sandaalit tai valkoiset lenkkarit, laukku tai siisti nahkareppu. Hiukset laineille, puoliponnari, ja jotkut kivat korvikset. Helppoa, huolentonta ja tyylikästä 🙂.
Tämä on paras tyyli! Mekkonja lenkkarit tai tennarit on helpoin ja kaunein kesäasu.
Putin ja Lavrov pitäisi pukea hameisiin.
Mekko on miesten keksintö naisen alistamiseksi. Samoin kuin korkokengät, meikit jne. Ei ole nykyaikaa.
Ihana, harmi että loppuun myyty🤬