Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

heheh, kyllä sektiomammat vähästä suuttuu..taitaa olla jotain hek.koht ongelmii sektionsa kanssa.

Vierailija
22.12.2005 |

kyllä se näköjään ottaa koville kun ei pääse synnyttämään..

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=5946255&p=1&tmode=1&smode…

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä yleistä. Ei koske todellakaan kaikkia sektio äitejä.

Vierailija
2/24 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä otti päähän jos joutunut sektioon? Yleisestihän ajatellaan ettei sektiolla vauvan saanut ole äiti laisinkaan kun muka kivulla ei ole synnyttänyt. Ite jouduin kolmosen kanssa sektioon kahden alatiesynn.jälkeen ja niin kipeä en ole ollut eläissäni kuin kolmisen päivää sektion jälkeen. Turhaa minusta se kumpi parempi-taistelu, kaikkihan vauvan saavat kuitenkin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä molemmat takana ja sanoisin että jumaleissön jos vielä pitäisi leikattavaksi joutua...tuntu että kuolema tulee sen jälkeen, sen verran kipeä olin!

Tavallinen synnytys meni niin hyvin kuin olla ja voi, vaikka vauvakin oli n. 4 kiloinen ja ponnistusvaihe 1,5 tuntia, ei mitään huonoa sanottavaa.

Vierailija
4/24 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei myöskään korpea nämä " Sinä et ole synnyttänyt" -jututkaan vähääkään, jostain syystä, kun sekin on mulle yksi ja sama, olenko synnyttänyt vai ei. Pääasia, että sain lapsia! Niin, ja paranin kyllä ekasta sektiosta tosi hyvin, joten en kokenut sitä edes tuskalliseksi.

Vierailija
5/24 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ensimmäinen synnytys sujui hyvin ja olin alle parissa vkossa kunnossa. Toisessa alatiesynnytyksessä yllätyksenä tulikin todella suuri vauva, joka jouduttiin kirjaimellisesti repimään ulos alapäästäni ja myös silloin oli kivut äidillä järkyttävät ja pitkään, vaikka mistään ei leikattukaan!

Nimim. Alapään korjausleikkausta odotellessa...

Vierailija
6/24 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAMALTA palstalta?!!! Voi luoja...

Vierailija
7/24 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on ne riskit, kuten huomattiin. Ja kyllä, siitähän tuli heti oitis ihan henkilökohtainen ongelma. Vieläkin ottaa päähän, jos joku vinoilee, että pääsitpä helpolla.

Vierailija
8/24 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten en minäkään ja silti kyllä koen olevani ÄITI.

En tiennytkään,että sektioidut eivät ole äitejä,mutta pillunsa repinet ovat...Tädiksi taidan tästä lähtien itseäni lapselleni kutsua...

Vierailija
9/24 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kun rämämaja on mennyt niin riekaleiks ja väljäks että mikään ei tunnu enää missään.... Isäntä on vaarassa luiskahtaa kokonaan sinne revenneeseen horoon.....

Vierailija
10/24 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vaikka sekä lapsi,että äiti kuolisivat,niin asia sitten täytyy olla,niin koska ei kykene normaalisti synnyttämään.

Hus,elävien kirjoista tuollaiset surkimukset.Luusereitahan tuollaiset sektio ämmät ovat.

Vierailija
11/24 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle jutulle nauretaan vielä ensi vuonnakin,kun oli niin hyvä.

Vierailija
12/24 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaus, ei synnytys. Syntymä se tietysti on mutta EI synnytys!

Vierailija
13/24 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä asiasta aina keskustellaan ko. sävyyn tällä palstalla. Jos en olisi tyhmyyttäni täällä käynyt lukemassa keskusteluja, en olisi ollenkaan osannut ajatella itseäni jotenkin " erilaisena" .

Lapset tulivat sektiolla (terminä epänormaali synnytys). Olen tilanteeseen ihan tyytyväinen enkä korviani muiden puheille lotkauta. Mutta tuntuu pahalta niiden äitien puolesta, jotka ovat herkempiä ja alttiimpia arvostelulle.

Vierailija
14/24 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:Toinen täti ihminen lapsilleen

Vierailija:

leikkaus, ei synnytys. Syntymä se tietysti on mutta EI synnytys!

Vierailija
15/24 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ymmärrä kohkaamista synnytystavan suhteen. Ehkä just siksi kun tunnen molemmat tavat, ei ole tarvetta parjata muita tai tekeytyä muita paremmaksi synnytystavan perusteella.

Tai hei, jes, voinhan mä ylentää itseäni: minä olen kokenut ne molemmat! Olen paras kaikista! Miten ei tullut heti mieleeni...

Vierailija
16/24 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukot halveksuu sivareita minkä kerkiää,siinä ei paljon aatteet paina.

Ja akat halveksuu toisaalla sektioituja...naisia...Äidiksihän ei saanut sanoa,eihän?

Vierailija
17/24 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten jotkut sektiolla lapsensa saaneet saa hepulin, jos jonkun toisen mielestä se ei ole synnytys. Mitä hiton väliä? Kaikkihan sen kuitenkin tietää mikä se operaatio on, mitä väliä sillä on sanooko sitä leikkaukseksi vai synnytykseksi?

Vierailija
18/24 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutan vielä, jos joku sanoo esim. että " ITSE EN TUNTENUT ITSEÄNI ÄIDIKSI" niin silloin kirjoittaja tosiaan viittaa itseensä, ei jokaiseen av-mammaan.

Vierailija
19/24 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisestihän ajatellaan ettei sektiolla vauvan saanut ole äiti laisinkaan kun muka kivulla ei ole synnyttänyt.

Vierailija
20/24 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ihan oikeesti, tottakai sektiolla lapsen saanut on yhtä paljon äiti kun synnyttänytkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän