Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
MISTÄ kehtojalakset äitiyspakkauksen laatikkoon??
21.12.2005 |
Olisi halunnut jo esikoiselle hankkia, nyt meinaan ne hommata. Eli tietääkö kukaan mistä? PLIIIIIS. Mainoksia ei enää vauvalehdissä näy..
Kommentit (2)
en kyllä muista mistä...
mutta on todella hyvä keksintö, lapsi nukahtaa kuin enkeli, ja mahavaivat laantuvat. ja jos herää yöllä mahakipuun, ei tarvitse kuin vähän keinuttaa, ja nukahtaa takaisin.
toimi meillä mahtavasti juuri pahimman koliikkiajan, suosittelen!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tulee halvemmaksi hommata kun oikea kehto..