Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei, auttakaas uutta vauvakuumetta potevaa

21.12.2005 |

Tätä pinoasiaa siis. Kun varsinkin tämä vauvakuumeilijoiden puoli tuntuu olevan täynnä yhtä sun toista pinoa ja aivan uutena palstailijana en tiedä mikä näintä pinoista olisi se " mun juttu" :)

Eli olen pian 25v täyttävä nuori nainen ja mulla on aviomies sekä edellisestä liitosta tällä viikolla 7v täyttävät kaksostytöt. Nyt olemme miehen kanssa tulleet siihen tulokseen että ensimmäinen yhteinen lapsemme ja mieheni ensimmäinen saa tulla jos on tullakseen mahdollisimman pian :)

Voin kertoa myöhemmin lisää itsestäni jos joku kiva sielu ensin osaisi kertoa että missä on meitä samanhenkisiä.

Kultikutri haaveissaan se pikkukolmonen

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovit vaikka meidän SYYSSÄTEIDEN joukkoon..Me Syyssäteet olemme ALOITTANEET vauvanyrityksen tässä tänä syksynä, vähän eri aikoina ja täältä ei pudota niinkuin esim syyskeijuissa, vaan eteenpäin mennään koko ajan samalla sakilla. Myöskään plussanneet eivät putoa täältä minnekään, vaikka enimmäkseen sitten tuolla odotuspuolella kirjoittelevatkin, niin heidän juttujaan toivotaan tännekin. Mukaan toki mahtuu, eikä se niin tarkkaa ole, milloin on yritys alkanut. :)

Itse olen kahden lapsen,3,5v ja 1,5v äiti ja kuumeilen/piinailen sitä kolmatta.:)

Pinoudumme aina SYYSSÄTEET otsikoilla ja nyt on tuo SYYSSÄTEIDEN JOULUNALUSVIIKKO 51 menossa.Laitappas hakuun SYYSSÄT* niin eiköhän sillä löydy vanhempaakin juttua!:)

Jonzu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla