PAINONVARTIOIDEN PISTEET!
Näitä joku kaipaili, ja ehkä muukin joulun jälkeen, joten:
Eli näin lasketaan nämä painonvartijoiden pisteet:
1.Oletko..
a) nainen = 7p
b) mies = 15p
2.Minkä ikäinen olet..
a) 18-20 = 5
b) 21-35 = 4
c) 36-50 = 3
d) 51-65 = 2
e) 65 => = 1
3. Mikä on painosi nyt..
Merkitse painosi ensimmäinen kymmenluku.
Esim. Jos painosi on 87kg, merkitse 8p.
4.kuinka pitkä olet..
a) alle 160 = 1p
b) 160cm tai pidempi = 2p
5. Millaista on päivittäinen työsi...
a) pääasiallisesti istumatyötä = 0p
b) pääasiallisesti seisomatyötä, osittain istumatyötä = 2p
c) pääasiallisesti liikkuvaa osittain seisomatyötä = 4p
d) fyysisesti rasittavaa = 6p
6.Haluatko..
a) pudottaa painoasi = 0p
b) lopettaa laihduttamisen ja pitää painosi nykyisellä tasolla = 4p
Sitten vaan pisteet yhteen ja voila! yhteispisteet on siinä.. Jos
paino putoaa reilusti niin kannattaa välillä tarkistaa uudet lukemat
muuten paino luultavasti jää junnaamaan paikoilleen.. B)
ja imetyksestä 5p jos osittain ja 10p jos täysimetyksellä lisää
Kommentit (10)
Sen voit saada esim. liittymällä painonvartijoihin, tilaamalla kirjekurssin tai jos tiedät jonkun, joka on ollut painonvartioissa, niin hänen vanhan hakemiston. Ilman hakemistoa ei oikein voi tietää ruoasta meneviä pisteitä, sillä ne eivät tule suoraan esim. kaloreiden mukaan. Tervetuloa joukkoon sitten kun aloitat!
reilu 2 vuotta sitten olin pv ryhmässä ja sain silloin mulle tarkoitetun pistemäärän 20. painoin 74.
ja nyt ominpäin laihduttelen 5 kiloa ja painoni on nyt 67. mun kirjoisa lukee et se olis se 18 pointsii nyt...mutta kun noista laskee niin tulis 21.
onko tuo pisteiden lasku jotenki muuttunu? siis kertokaa
Olin mukana 2v. sitten ja tosiaan silloin ei ollut vielä näin. Nyt aloitin taas ominpäin laskemaan ja täähän oli loistavaa infoa! :)
pallomasu
En tiennytkään, että pistesysteemi on muuttunut. Minulla on joitakin vuosia vanha materiaali, ja siinä oli tosiaan ihan erilaiset pisterajat. Olipa helpotus nähdä tämä uusi laskusysteemi ja saada kolme pistettä lisää päivittäiseen käyttöön. Reilun viikon yritin kituuttaa 18 pisteellä , ja kyllähän se tehosikin, mutta alkoi tuntua sille, että paino laskee vähän liiankin nopeasti.
3 pistettä enemmän käytössä? Olen kituuttanut myös sillä 18 ja siitä huolimatta hitaasti lähtee paino laskuun...grrrrr.
samaa olen miettinyt kun pauliina2.
itellä kans paino tippuu 18 pisteellä toooosi hitaasti,
eli kokemuksia kaipailen minäkin.
60v ja 30 v ole varmastikaan samalla tavalla kuluttavia, vaikka painaisivatkin vaikka 67 kiloa molemmat. Uudessa kun vaikuttaa kaikki, ikä, pituus ja työn liikkuvuus painon lisäksi.
En muista oliko painonvartijat vai joku muu.. Eli onkohan näin?
Olen ihan uusi tässä hommassa mutta olen kiinnostunut näistä pisteistä mutta ei ole sitten mitään hajua mitä se oikein on ja mitä tässä pitää tehdä joten jos joku viitsii ja ehtii niin kertoisi tälle onnettomalle hieman mitä tehdään ja mistä näitä juttuja saa että voi seurailla mitä mistäkin saa ja mitä ei saa syödä.Mä sain laskettua omat pisteeni tämän kautta joo,mutta mitäs sitten nyt kun mulla on tuo lukema..mitä mä siis lasken?!Sori tyhmyyteni mutta tarkoitus olisi tammikuussa oikeasti aloittaa laihdutus ja tämä piste homma kiinnostaa.