Joulutunnelmaa netistä...???
Moi vaan kaikille!
Näin ulkomailla jo useamman vuoden olleena ei joulun valmistelut ole ikinä päässyt näin myöhäiseksi... no, toisaalta mun mies ei välitä joulusta lainkaan, että on melkein vaan sellainen pidempi viikonloppu (ihan kamalaa!!)...
Joululauluja on kuitenkin tullut lauleltua, mutta kun itse laulan nuotin vierestä, niin osaisko kukaan sanoa, että onko millään nettisivulla joululauluja, että lauluja voisi myös KUUNNELLA (oppisi tyttökin laulamaan oikein!)...
Myös muut jouluaiheiset sivut kiinnostavat... Itse löysin seuraavalta sivulta joitain askarteluohjeita - sellainen jouluenkeli ikkunaan - ihan samanmallinen, kun mun lapsuudessa (enkeli puhaltaa jotain pasuunaa), ja tietenkin siellä oli myös ohjeet " lumihiutalekoristeiden" tekoon...
Kaikesta joulutiedosta, joka on kivaksi havaittu, olen kiitollinen... mutta ennen kaikkea tuo joululaulujen kuuntelu ja yksinkertainen askartelu kiinnostaa!!!
Joulumieltä kaikille!
Maikki
Kommentit (2)
... jeps, nyt kuunnellaan taustalla joulumusiikkia... pikkasen on välillä oudompaa, välillä tulee niitä perinteisiä, ehkä enemmän soittoa kuin laulua ja " klassiseen tyyliin" ... ehkä jostain ylenkin sivuilta löytyisi jotain, mutta en ole sieltä ikinä kuunnellut (löytyisköhän sieltä lastenohjelmia muutenkin *miettii*)...
Tuolta www.suomalainenjoulu.fi sivuilta löysin jonkun väritettävän tontun :-)
Lisää vihjeitä kaivataan!
Maikki :-)
Jouluradio löytyy taajuus.fi osoitteesta. Aina ei onnistu sen kuuleminen, mutta älä lannistu, vaan yritä uudelleen.
En nyt muista löytyikö täältä askarteluja, mutta muuta kivaa kyllä eli osoittesta suomalainenjoulu.fi