Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väkisinkin tulee mieleen, että mitäs poltit koko raskausajan melkein askin päivässä!

Vierailija
21.12.2005 |

Tuttuni 1v5kk lapsi ei vielä kävele eikä puhu. Tuttuni on tästä kovin huolissaan.

Eihän se sitä tarkoita, että olis joku kehitysviive. Kun noi on niin yksilöllisiä juttuja. Tekis mieli sanoa, kun sitä marinaa kuuntelen et mitäs mariset itsepähän sauhuttelit. Pidän kuitenkin mölyt mahassani.

Käsittämätöntä touhua. Luulis että ei huoleta kun ei näyttäny huolettavan raskausaikanakaan.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori äiti ja minulla oli vahinkoraskaus. lopetin heti plussatessani, ja sen jälkeen en ole vetänyt yhtäkään henkosta. ja lopettaminen oli todella helppoa, ihan yllätyin! enkä koe edes olevani mitenkään voimakastahtoinen.

no, ehkä minulla ei ollut vielä kunnon riippuvuutta, olin polttanut vain 5 vuotta askin päivässä.....

Vierailija
62/68 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman lapsen henki ei ole niin tärkeä.

Nikotiinikorvaushoitoa voi käyttää ellei muuten voi lopettaa. Itse käytin nikotiinipurkkaa 2 kuukautta 5 palaa päivässä lääkärin luvalla. Nikotiini on paljon vaarattomampaa kuin tupakka.

Minua ei haittaa jos poltatte, omapa on lapsenne. En jaksa tässä iässä enää kantaa vastuuta toisten teoista. Mutta lapsenne saattaa olla joskus katkera jos hänellä on astma ja allergioita.

terveisin astmalapsen ja allergisen lapsen äiti, joka oli niin ääliö, että lopetti tupakoinnin vasta raskauden loppupuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli että röökiä vetämällä saa lapsen aivot pienemmäksi ja näin älykkyysosamäärän myös alhaisemmaksi kuin se muuten olisi. Mut toki voi todeta että " tyhmä se varmaan olis ollu muutenkin..."

Addiktiot on ikäviä, mutta itse hankittuja ja itsellä on vastuu niistä pääsemiseen. Tupakointi raskausaikana vastaa pahoinpitelyä ja pitäisi olla rangaistavaa.

Vierailija
64/68 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisopetuksessahan se heppu oli koko kouluajan ja ei kyllä

kertotaulut sujuneet vielä yläasteellakaan.

Meillä taas mies on kärsinyt passiivisesta tupakoinnista koko

ikänsä ja meille ei ole lapsia kuulunut. Liekö yksi syy?

Vierailija
65/68 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että, puoltoistavuotiaan pitäisi jo puhua.

Vierailija
66/68 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että, älä missään nimessä lopeta polttamista jos se ottaa kovasti hermoon. On kuulema riski siinä sitten saada keskenmeno. Kehoitti tietysti lopettamaankin tai ainakin vähentämään mutta, jos ei pysty niin ei.

Vierailija
67/68 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUn käy neuvolassa raskaus aikana ei niitä vois vähempää kiinnostaan tupakoitko.Kysyy montas tupakkaa vedät päivässä?

SEn enempää siitä ei keskustella koko yhdeksän kuukauden aikana.Onko se kenties kannustusta lopettamiseen!

Näin meillä päin.

T:itse tupakoin ja äitini tupakoi raskauden aikana (siitäköhän johtuis omakin tupakointi kun tulin jo tyhmäksi äitini kohdussa)

Vierailija
68/68 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa osotteen ja maksaa matkat ja ylläpidon, kunhan vaan olette varmoja jotta onnistutte sauhuttelun meikäläiseltä lopettamaan. Nikotiinikorvaushoidot eivät tule kysymykseen kun en niitä voi käyttää.

t.Nuori äiti jolla vahinkolapsi ja joka mieluummin ottaa sen luodin kuin jättää tupakan polttamatta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan