Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaaksi vaikka olisi syönyt Pillereitä..?

21.12.2005 |

Onko kellekkään oikeasti käynyt niin? Jos ottaa yhden pillerin vähän myöhässä just sillon keskivaiheilla? Argh...Mulle kävi niin, siis otin sen myöhässä, seuraavat menkat alkoi yli päivän myöhässä ja oli tosi niukat, nyt on ollu muutaman päivän ajan etova olo varsinki sillon ku nousee sängystä aamulla (tai ihan mihin aikaan päivästä vaan) Nyt ois 6vko menossa JOS oisin raskaana. Mulla on jo kaks lasta, toivottuja ja suunniteltuja, joten tämä tunne on vähän liiankin tuttu, ottaen huomioon että tähän väliin vauvaa ei tosiaankaan oltu suunniteltu :| Teenkö testin? Kuvittelenko vaan? Voiko niin käydä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietty millasia pillereitä syöt, mutta ei ainakaan yhdistelmäpilsuilla ole lopultakaan niin tarkkaa sen kanssa mihin aikaan päivästä sen ottaa, kunhan ottaa. Ja vaikka se yhtenä päivänä unohtuisikin, niin ei sen pitäisi heikentää ehkäisyn tehoa vasta kuin viikon päästä, näin minua on neuvolasta valistettu. Tämän lisäksi se, että sen unohtuneen pillerin ylipäätään ottaa (vaikka vasta seuraavana päivänä), toimii kuulemma jonkinlaisena " jälkiehkäisynä" .

Aika hirmuinen ihme olisi jos olisit pillereitä käyttäessäsi tullut raskaaksi, mutta kai sitäkin sitten tapahtuu se 1/1000 tai jotain... Ei kuitenkaan varmaan kande tehdä ihan tavallista raskaustestiä, koska pillerit sekottaa hormonit niin että tulos voi olla väärä - ainakin osa pillereistä kun toimii niin, että ne ikäänkuin ylläpitää " valeraskautta" . Sinuna soittaisin hetimiten neuvolaan, ne varmasti osaa sanoa mitä seuraavaksi pitää tehdä...

Suhni

Vierailija
2/8 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yasmin merkkiset ja yhtään en unohtanut.Jos tunnin maximissaan myöhästyi joku päivä,niin hyvä.

Raskaus tosin päättyi keskenmenoon.

Ihmetellen silloin täällä kirjoitin,kun selvästi tunsin ovulaation vaikka popsin pillereitä.Sain vastaukseksi sen minkä tiesin,ettei pillereiden aikana ovuloi.Mutta minäpä ovuloin.

Ilmeisesti kys. merkki oli alusta asti liian matalahormooninen mulle,sillä tiputteluvuotoa jatkui pitkään pillereiden aloitus kuukausina.

Niiden tehohan on se 99%oikein käytettyinä.

Mutta tsemppiä sinulle tilanteeseen,kävi miten kävi.Käy ihmeessä hakemassa testi niin saat varmuuden.Pillerit kun olisi hyvä lopettaa jos raskaus kuitenkin alkanut!

L+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hcg-jos sitä virtsassa.Tai jotkin lapsettomuuteen käytetyt lääkeet!

Omalta gyneltä silloin kysyin voiko pillerit antaa väärän positiivisen tuloksen ja vastaus oli kieltävä.

Itse en meinannut todellakaan luottaa asiaan.

L+5

Vierailija
4/8 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on molemmat pojat saaneet alkunsa pillerien syönnin aikana. Ensimmäinen raskaus oli kyllä niin et yks nappi oli kokonaan unohtunut ottaa mutta toinen poika ihan vaan niin et otin vasta illalla kun normaalisti otin aamulla. Ja pillerimerkki oli harmonet.

Vierailija
5/8 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiselle lääkäri oli sanonut, että pillerit vaan ei sovi hänelle. Niiden teho on sama kun ei olisi ehkäisyä ollenkaan, kroppa laittoi jotenkin vastaan. Se kaveri on tosin semmoinen, että se tulee jokaisesta seksikerrasta raskaaksi, oli ehkäisy mikä vaan. (On tullut mm. kierukasta)

Toinen kaveri sai tietää olevansa raskaana 20.viikolla vaikka söi pillereitä.

Vierailija
6/8 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se mahdollista. Eikä mielestäni niin kovin harvinaista. Yhdistelmäpillerien ehkäisyteho on se 99%. Siis sadasta naisesta yksi tulee raskaaksi vuoden sisällä pillereiden käytöstä huolimatta.

Vierailija
7/8 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Yasmineja minäkin....Hm. Testiä ostamaan....

Vierailija
8/8 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tässä vieressä 4½-vuotias pieni ihme - joka sai alkunsa pillereitten aikana. Tais olla Meliane tai Mercilon merkkisiä - yhdistelmäpillereitä kuitenkin. Ja niissähän tosiaan ei ole niin tunnin päälle se pillerin ottaminen! Toisin kuin minipillereissä.

Kyllä mulla hietti pillereitten ottaminen n. tunnilla suuntaansa - että niin tarkka en ollut.. Mut yhtäkään en unohtanut.

Jokatapauksessa tällänen pieni tyttönen sai alkunsa pillereistä huolimatta.

btw - Leannalle moikat ;)