Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä iloa saatte elämästä kun suurinosa tekee töitä huonolla palkalla ja ulkonakin lähes aina huono sää ja kaikki on kallista ja ankeaa

Vierailija
08.06.2023 |

Kaikki on älyttömän kallista ja mitään kiinnostavaa tekemistä ei ole paitsi silloin jos on paljon rahaa. Missä ihminen voi edes viettää aikaa kun baarit ovat kalliita eikä ne muutenkaan kiinnosta ja ravintolat ja kahvilatkin ovat kalliita.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta asuntoautoon. Rahaa säästyy muuhun.

Vierailija
2/16 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään. Sama se en välitä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa varmaan ihmissuhteista, itse en mistään :D Tai no. Ehkä peleistä.

Olen täysluuseri.

Vierailija
4/16 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei käy missään töissä, olisi se elämä tosiaan ankeaa. Kaiken muun sentään kestää, mutta ei jonkun orjana oloa...

Vierailija
5/16 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä - huonohkolla, alle 3000 e:n bruttopalkalla - nautin elämästäni koko ajan. Koska en tee asioita, jotka vaatisivat kuluttamista koko ajan. Hoidan puutarhaa, luen, teen kylätutkimusta isoisoäitini kotikylästä luovutetussa Karjalassa. Liikun, katson elokuvia, vietän aikaa ja harrastan seksiä puolisoni kanssa. Saunon. Juon joskus muutaman siiderin. Teen hyvää ruokaa. Tarkkailen lintuja.

Vierailija
6/16 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takokaa pitkää päivää nuorena. Voi tehdä monta työtä. Ahkeruus maksaa itsensä takaisin. Ostakaa kaksin, kolmisin asunto, jonka lainaosuudet maksatte pikatahtiin pois. Näin saatte nopeasti käsirahan ihan omaan.

Köyhyys on valinta, jos ei ole terveydellisiä esteitä. Kaikki terveydellisetkään syyt eivät estä työntekoa.

Vierailija
7/16 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mistään. Sama se en välitä enää.

Pidä toi.

Vierailija
8/16 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen mukavaa työtä vaikka palkka ei päätä huimaa. Nytkin ulkona on ihan hyvä keli ulkoiluun, ei sada, ei ole liian kylmä eikä liian kuuma. Olen terve ja perheeni samoin. Pikku lomareissu, mökkeilyä ja ravintolareissuja tiedossa.

Vierailija
9/16 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken tuon lisäksi ihmiset asuu vielä kerrostaloissa joka ei ole ihmiselle tarkoitettu, siellä ihmisen mieli ankeutuu ja masentuu. Mökitkin ja omakotitalot on usein vain rikkaiden huvi. Toki halpoja vanhoja tönöjä voi saada jostain syrjäisiltä ankeilta peräkyliltä.

-ap

Vierailija
10/16 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen saanut iloa kukkien keräämisestä, siivoamisesta, äänikirjan kuuntelemisesta, lapsen omatoimisen jalkapallotreenin katselusta, koiran kanssa ulkoilusta. .

Vierailija
11/16 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peleistä, kirjoista, elokuvista, piirtämisestä, ulkoilusta, puheluista ja youtubesta.

Vierailija
12/16 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken tuon lisäksi ihmiset asuu vielä kerrostaloissa joka ei ole ihmiselle tarkoitettu, siellä ihmisen mieli ankeutuu ja masentuu. Mökitkin ja omakotitalot on usein vain rikkaiden huvi. Toki halpoja vanhoja tönöjä voi saada jostain syrjäisiltä ankeilta peräkyliltä.

-ap[/quote

Asentees on mätä. Itse muutin viime syksynä parvekkeelliseen kaksioon. Ensimmäinen parvekkeellinen koti ja ai että, olen tyytyväinen! Pelkästään tuo partsi ja sinne kuuluva linnun laulu tuo mulle paljon iloa.

Ja sitten erilaiset kesän ilmaistapahtumat, kuten tanssit, joogat ja juoksutreenit. Pienellä maksulla pääsen lisäksi melomaan koko kesän Helsingin upeassa saaristossa. Näin siis täällä Helsingissä.

Vierailija
13/16 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityöharrastuksesta. Kaiken muun voisin oikeastaan elämästä karsia, mutta siitä saan vielä iloa.

Vierailija
14/16 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Vo ap, ap, olen asunut kerrostalossa, rivarissa ja on vielä luxus omakotitalokin. Töitäkin olen tehnyt vuosikymmeniä ja nauttinut elämästä kaikkine ylä-alamäkineen. Ah-nytkin tulin reippaalta lenkiltä posket hehkuvina vaikka vettä ripsi ja onnellinen olen.

Sää on vain pukeutumiskysymys.

Vierailija
15/16 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenmielisestä hölmöilystä puolison kanssa sekä ystävien ja työkavereiden kanssa nauramisesta. Liikunnasta, ja aij, nukkumisesta!

Saan myös vastineeksi paljonkin iloa ihan omassa ajatuskuplassani olemisesta ja vaatehuoneen laittamisesta järjestykseen - tiedän, outoa, sitä mieskin nauraa itsekseni höpöttäessä. En minä jälkikäteen muista, että mitä Ajankohtaista kakkosta siellä olen juontanut, mutta elämä on sen jälkeen aina kovasti järjestyksessä ja mieli hyvä.

Vierailija
16/16 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se raha mitään auta. Voisin varata loman koko perheelle mutta en halua. Kun ei kiinnosta. Syön kiltisti lääkkeeni enkä edes halua takaisin normaaliin elämään, kun joku vielä tuntui joltain. Kärsin ja kuolen. Niinkin voi tehdä.