Lue keskustelun säännöt.
Jälkiehkäisy
20.12.2005 |
Kumi meni rikki,joten apteekista " katumus" pilleri.Otin sen ohjeiden mukaan,ei tullut mitään sivu oireita.Nyt olen pienen pojan äiti.Kuinkahan yleistä ettei pilleri tehoa.Meidän terkka ihmetteli tapausta,muttei ultra lääkäri,totesi että kyllähän näitä tapahtuu.En nyt halua lietsoa mitään paniikkia,mutta tälläistäkin voi tapahtua.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla