Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä 15-vuotiaan kanssa joka jää toistuvasti kiinni

Vierailija
20.10.2009 |

tupakasta. Vaikka siitä on keskusteltu paljon ja sovittu että se pitää loppua.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hommaisin nuorelle kaupasta halvan perusnäppäinpuhelimen koulupäivien ajaksi että saat häneen yhteyden ja toisinpäin . Vain sinun ja isänsä numerot puhelimeen. Jos tämä ei auta niin olette myöhässä kasvatuksen kanssa . Mulla itselläni 15 v tytär hän kiukuttelee helposti asioista . Isänsä jo kerran sanoi että jos ei lopu huono käytös kunnolla ja koulusta lopu wilma merkinnät että kiroilee , lintsaa  yms niin saa todellakin vanhanajan kuritusta .. nuorelle jo kysyi että mitä se sitten olisi. Sanoimme että emme kerro .  15 v tyttäremme on fyysisesti lapsen tasolla. 

Vierailija
62/65 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuon ikäisenä sain vielä  piiskaa huonosta käytöksestä . Kyllä se opetti  sääntöjä noudattamaan ja vanhempia kunnioittamaan . 

vuodet oli vielä 90 lukua -2000 lukua 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit kasvattanu kunnolla.

Vierailija
64/65 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ensin tietokoene, ei telkkarin katselua, kännykän saa mukaan ainoastaan kouluun, ei viikkorahaa, ei uusia vaatteita, ei herkkuja... aina kun tapahtuu arestista lipsuminen (eli ei tule suoraan koulusta kotiin), niin otat jonkin etuuden pois.

Myös cd-soittimen ja mp3-soittimen, Ipodin voi takavarikoida. Lopulta teinin huoneessa ei ole kuin patja lattialla.

Älä anna nyt periksi, lapsesi kiittää sinua aikuisena!!!

Ja tietysti palkitset sitten hyvästä käytöksestä antamalla etuuksia takaisin!!!

Suomessa vankejakaan ei kohdella noin. Ei se vanhemmuus anna oikeutta tuollaiseen. Puhukaa, puhukaa ja puhukaa, katsokaa vaikka keuhkosyöpään sairastuneiden kertomuksia.

Vierailija
65/65 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITTE OOT KASVATTANU!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi