Tein miehelle itse lahjakortin jossa lupaan tehdä unohtumattomaan kokovartalo Thai-hieronnan.
Kommentit (70)
Niin sanotaan sitä nyt vaikka ennemmin seksihieronnaksi sitten ;D
AP
Ei ihan sukulaisten edessä avattava paketti.. hih..
Kiitos tosiaan vinkistä! =)
jinxi
vaikka eipä tuo taida olla moista koskaan testannut -tai ei ainakaan ole tunnustanut ;D
" Lahjakorttia" väsäämään siis! Kiitti vinkistä, ap, ja mukavaa joulua ;)
4
nim. kokemusta on, meni pilalle..
Seksi on seksiä eikä sitä pakettiin panna!!!
Miten tuo lahjakorttiseksi sitten eroaa siitä varsinaisesta seksistä? Meillä ainakin on vaihtelua muutenkin, että ei tuosta lahjakortista olisi mitään hyötyä. Olisi ihan sama kun antaisin miehelle lahjaksi hänen vanhat sukkansa ja toivottaisin hyvää joulua... :)
" Pelkkää" seksiä piisaa kyllä muutenkin, mutta pieni ekstra olisi ihan tervetullutta ;)
Että olisin käärinyt paperiin kortin, jossa lukisi " tämä oikeuttaa sinut vaimon suorittamaan thai-hierontaan (joka päättyy seksiin)" . Ilahdutan miestäni normaalisti sängyssä, joten lahjana tällaisen anto tuntuisi naurettavalle. Ihan kuin seksi olisi naisen lahja (armopala) miehelle.
Katsoisin kyllä itsekin vinoon, jos saisin mieheltä jouluna kortin, jossa luvattaisiin jalkahieronta ja päätteeksi moloa. Saanhan noita muutenkin. Tulisi mieleen, ettei mies ole keksinyt minulle mitään tai on unohtanut ja hätäpäissään kyhännyt tuollaisen. Mutta kukin tavallaan...
Ei ole kyse pelkästään seksistä :) Ja kyllä tykkäisin jos saisin mieheltä lappusen jossa hän lupaisi kunnon hieronnat. Leikkimielinen juttu, ei tarvitse ottaa niin tosissaan ;) Jatkakaa vain sitä seksin harrastelua niin kuin olette ennenkin tehneet.
AP
" En tahtoisi pilata kenenkään iloa"
-no tää olisikin ensimmäinen kerta kun se ei olisi nimenomainen tarkoituksesi :P
tuotahan voisi pitää kiihottavana roolileikkinä. Mies tulee lahjakortin kanssa hakemaan palveluja ;)
Kun saisi vielä lapset hoitoon :)
AP
Lahjakortti on samaa kastia. Meillä siinä kävisi niin, että mies innostuisi heti ja pitäisi / saisi puuhastella heti kun lapset nukkumassa ja sitten voisi vasta suunnitella itse hierontasessiota. Kyllä tuo saisi miehellä viisarin värähtämään ja olisi varmasti iloinen uudesta, yllättävästä käänteestä.
Kirjoitin kerran miehelle lapun keittiön pöydälle, että tule ja kiksauta mua, kun tuli yöllä väsyneenä työreissulta. Sanoi, että meni pasmat ihan sekaisin ja heppi nousi nopeammin kuin koskaan. Seksi oli pikaista,mutta mukavaa. Minua kiihotti kovasti se, että mies " syöksyi" makkariin viesti kädessään. Väsymys oli tiessään ja sen jälkeen se vasta mukavasti nukuttikin. ;)
Älkää olko niin tiukkapipoja. Hyvä ap, miehesi luultavasti tykkää lahjastaan. Viestii niin monesta asiasta. Ainakin siitä, että seksi miehesi kanssa on sinulle tärkeää, koska olet asiaa suunnitellut lahjaksi asti!
elkääs ny olko tosiaan noin tiukkiksia. Jokainen mies kenen kanssa oon ollu olis innostunu ap:n lahjasta heti. Naisten ja miesten ajatusmaailma ku on niin erilainen, naista ehkä loukkais? (ei tosin mua, aijai.. hierontaa ja päättyy rakasteluun)
Kai te ny sen muistatte, et naiset on venuksesta, miehet marsista? ;)
Kuinkakohan moni teistä päästäisi näihin hieman hämärämpiin paikkoihin.
Kirja (vuoden kehutuinpia kirjoja), selkähoito ihan oikealle hierojalle (ei toivottavasti pääty seksiin) ja kauan etsimänsä dvd-leffa. Mutta kukin viestittää itsestään kai lahjallaan mitä suhteessa edustaa. Mun mies varmaan veis mut lääkäriin tuollasesta lahjasta.
P.s. silti kivaa sängyssä
Yhtään kirjaa ei ole elämänsä aikana lukenut kokonaan.
AP
enkä ehkä lähde thai-hieromalaitokseen ottamaan selvää...