Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein miehelle itse lahjakortin jossa lupaan tehdä unohtumattomaan kokovartalo Thai-hieronnan.

Vierailija
20.12.2005 |

Ainakin on itsetehty ja erilainen lahja ;D

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ehkä lähde thai-hieromalaitokseen ottamaan selvää...

Vierailija
22/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sanotaan sitä nyt vaikka ennemmin seksihieronnaksi sitten ;D

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan sukulaisten edessä avattava paketti.. hih..

Kiitos tosiaan vinkistä! =)

jinxi

Vierailija
24/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka eipä tuo taida olla moista koskaan testannut -tai ei ainakaan ole tunnustanut ;D

" Lahjakorttia" väsäämään siis! Kiitti vinkistä, ap, ja mukavaa joulua ;)

4

Vierailija
25/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nim. kokemusta on, meni pilalle..

Vierailija
26/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
27/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on seksiä eikä sitä pakettiin panna!!!

Miten tuo lahjakorttiseksi sitten eroaa siitä varsinaisesta seksistä? Meillä ainakin on vaihtelua muutenkin, että ei tuosta lahjakortista olisi mitään hyötyä. Olisi ihan sama kun antaisin miehelle lahjaksi hänen vanhat sukkansa ja toivottaisin hyvää joulua... :)

Vierailija
28/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
29/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Pelkkää" seksiä piisaa kyllä muutenkin, mutta pieni ekstra olisi ihan tervetullutta ;)

Vierailija
30/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisin käärinyt paperiin kortin, jossa lukisi " tämä oikeuttaa sinut vaimon suorittamaan thai-hierontaan (joka päättyy seksiin)" . Ilahdutan miestäni normaalisti sängyssä, joten lahjana tällaisen anto tuntuisi naurettavalle. Ihan kuin seksi olisi naisen lahja (armopala) miehelle.

Katsoisin kyllä itsekin vinoon, jos saisin mieheltä jouluna kortin, jossa luvattaisiin jalkahieronta ja päätteeksi moloa. Saanhan noita muutenkin. Tulisi mieleen, ettei mies ole keksinyt minulle mitään tai on unohtanut ja hätäpäissään kyhännyt tuollaisen. Mutta kukin tavallaan...

Vierailija
31/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse pelkästään seksistä :) Ja kyllä tykkäisin jos saisin mieheltä lappusen jossa hän lupaisi kunnon hieronnat. Leikkimielinen juttu, ei tarvitse ottaa niin tosissaan ;) Jatkakaa vain sitä seksin harrastelua niin kuin olette ennenkin tehneet.

AP

Vierailija
32/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" En tahtoisi pilata kenenkään iloa"

-no tää olisikin ensimmäinen kerta kun se ei olisi nimenomainen tarkoituksesi :P

Vierailija
33/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotahan voisi pitää kiihottavana roolileikkinä. Mies tulee lahjakortin kanssa hakemaan palveluja ;)

Vierailija
34/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saisi vielä lapset hoitoon :)

AP

Vierailija
35/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti on samaa kastia. Meillä siinä kävisi niin, että mies innostuisi heti ja pitäisi / saisi puuhastella heti kun lapset nukkumassa ja sitten voisi vasta suunnitella itse hierontasessiota. Kyllä tuo saisi miehellä viisarin värähtämään ja olisi varmasti iloinen uudesta, yllättävästä käänteestä.

Kirjoitin kerran miehelle lapun keittiön pöydälle, että tule ja kiksauta mua, kun tuli yöllä väsyneenä työreissulta. Sanoi, että meni pasmat ihan sekaisin ja heppi nousi nopeammin kuin koskaan. Seksi oli pikaista,mutta mukavaa. Minua kiihotti kovasti se, että mies " syöksyi" makkariin viesti kädessään. Väsymys oli tiessään ja sen jälkeen se vasta mukavasti nukuttikin. ;)

Älkää olko niin tiukkapipoja. Hyvä ap, miehesi luultavasti tykkää lahjastaan. Viestii niin monesta asiasta. Ainakin siitä, että seksi miehesi kanssa on sinulle tärkeää, koska olet asiaa suunnitellut lahjaksi asti!

Vierailija
36/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP Joka uskoo miehen innostuvan.

Vierailija
37/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

elkääs ny olko tosiaan noin tiukkiksia. Jokainen mies kenen kanssa oon ollu olis innostunu ap:n lahjasta heti. Naisten ja miesten ajatusmaailma ku on niin erilainen, naista ehkä loukkais? (ei tosin mua, aijai.. hierontaa ja päättyy rakasteluun)

Kai te ny sen muistatte, et naiset on venuksesta, miehet marsista? ;)

Vierailija
38/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan moni teistä päästäisi näihin hieman hämärämpiin paikkoihin.

Vierailija
39/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja (vuoden kehutuinpia kirjoja), selkähoito ihan oikealle hierojalle (ei toivottavasti pääty seksiin) ja kauan etsimänsä dvd-leffa. Mutta kukin viestittää itsestään kai lahjallaan mitä suhteessa edustaa. Mun mies varmaan veis mut lääkäriin tuollasesta lahjasta.

P.s. silti kivaa sängyssä

Vierailija
40/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään kirjaa ei ole elämänsä aikana lukenut kokonaan.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi