Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein miehelle itse lahjakortin jossa lupaan tehdä unohtumattomaan kokovartalo Thai-hieronnan.

Vierailija
20.12.2005 |

Ainakin on itsetehty ja erilainen lahja ;D

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenki asia on niin, että syvällä sisimmässään jokainen mies on niin alkukantainen, että kaipaa juuri tuollaista mitä ap tarjoaa omalle miehelleen ;)

Vierailija
42/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän siinä on juuri kyse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos heittäytyisin femakoksi joka mäkättää seksilahjakortin olevan seksistinen ;D

Vierailija
44/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan näiden seksistiseksi haukkuvien mielestä takaapäin-asentokin naisen alistamista... Tai suihinotto -hui! :D

Vierailija
45/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin toimii tuollainen lahja just hyvin.. Monestakin syystä..

Mä olen opiskelija eikä mulla ole rahaa plus, että mies ei halua rahoja laitettavan hänen lahjaansa..

Tein sitten pienistä joulukorteista 9kpl " kotilahjakortteja" ja laitoin ne pieneen paperipussiin.

Kortteja käyttämällä hän saa mm.

- minut paljastamaan karkkikätköni

- muutamia intiimimpiä asioita (heh, eli näitä " sekstisiä" lahjoja..)

- saa nukkua minun puolellani sänkyä johon aina kinuaa ja siirtyy minun noustuani

- yhden vapaakortin jonka saa käyttää mihin vain

- yhden erimielisyyden poistokortin (toivottavasti ei käytä sitä johonkin sellaiseen " riitaan" jota en halua niin vain sopia..) ;o)

Ja muutamia muita asioita mitä tiedän hänen haluavan. Ihan siis kotoisia juttuja jotka ovat toteutettavissa ilmaiseksi.

Eikä mun tarvi miettiä, että se käyttäis vapaakortin johonkin tyhmään kuten vieraisiin naisiin, vaatisi anaaliseksiä kun tietää etten sitä halua tai jotain muuta epämiellyttävää.

Luultavasti käyttää sen toiseen karkkikätkön paljastukseen tai nukkumiseen mun sängyssä.. Tai saattaapa tuo sillä konstilla luistaa sukulaisvierailusta tai koiran ulkoilutuksesta.. =)

Odotan tosi innolla aattoaamua kun saan antaa lahjani!!

Vierailija
46/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ilahtuisi thai-hierontalahjakortista.

Ei tosiaankaan sillä, että seksi muulloin olisi tylsää. mutta uskoisin, että juuri se ajatus siitä, että hieronta päättyy seksiin, on se kiihottava juttu.

Vierailija
47/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee. Moni älykkö ottaa rinnalleen heitukan, mikäs siinä. Moni älykkö sitten taas ei.. Kuka niitä kiksejä mistäkin saa. : )

Vierailija
48/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tuollainen kiihkofemakko seksinvastustaja edes avaa tällaista ketjua? Oletko masokisti? Hmm, siinäpä olisi sinulle ja miehellesi tutkittavaa vällyjen väliin -ai niin, mutta kun seksi ei saa olla kivaa eikä ainakaan perinteistä poikkeavaa :D

Ja väärinkäsitysten välttämiseksi, en ole se jolle vastasit noin paskamaisesti, mutta tässäpä sinullekin osuutesi. Niin metsä vastaa...

Vierailija
49/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä taas mielelläni olen, jos se kerran tarkoittaa sitä, että osaa nauttia ja iloita seksistä :D

Sun miehes mahtaa olla tylsä, jos oikeasti nauttii siitä, että seksi vaimon kanssa on ilotonta vääntöä.

Vierailija
50/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä (asia)kirjoittaminen ja lukeminen maistuvat, mutta vapaa-aikanani täällä keskustelupalstalla, en aina jaksa kirjoitella niin korrektisti.

On paljon hauskempaa heittää aivot nurkkaan ja provosoida teitä muita kielipoliiseja. :-)

Vierailija
51/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mun kaikki kestää teitin kanssa!

Vierailija
52/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti jotkut vapaallakin keskittyvät mielummin pingottamiseen. Nautitaan me elämästä -ja miehistämme ;)

Muuten, miksi nämä " seksi on syntiä" - ihmiset edes avaavat tätä ketjua ja varsinkin vastailevat? Saakohan ne jotain kicksejä jo tästä -jota eivät toki voi tunnustaa, koska HYI seksi on sallittua vain ja ainoastaan lapsenhankintamielessä ja se on vakava asia?

Vierailija
53/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm, pitääpä sanoa miehelleni että tein jotain laitonta, rankaise minua ;D

Vierailija
54/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaanko lapsetkin huostaan?

AP

Vierailija
55/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka jakelis näitä lahjakortteja koko kylän miehille. Ei muuta kuin tulostin laulamaan!

Vierailija
56/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo ja mies eivät muka kahden kesken saisi nauttia toisistaan parhaaksi katsomallaan tavalla

Itse nuorempana köyhänä opiskelijana pähkäilin miehen synttärilahjaa kun rahaa ei ollut yhtään. Sitten keksin: riisuuduin alasti, käärin ympärilleni nätin kankaisen lahjanauhan (ei ollut ihan helppo homma yksin tehdä niin että sai kunnolla koko vartalon ympäri nätisti ja rusetille) ja heittäydyin sängylle odottamaan että mies tulee töistä kotiin. Ja kyllä tykkäsi paketista, kävi kimppuun kuin sika limppuun ja koko ilta meni mukavasti " lähekkäin" ollessa.

Suosittelen vähän huumoria elämään muillekkin ja ottakaa se kaktus pois sieltä syvältä niin johan elämä helpottuu kummasti

Vierailija
57/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lukee myös kirjoja.

Eikös se ollut tärkein kriteeri miehessä jonkun mielestä.

Vierailija
58/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 20.12. 18:11 vastaa tähän viestiin (53/63)

Aloittajan IP-osoite on otettu ylös ja asiasta tulossa poliisitutkinta

Tuleeko ne poliisit " tutkimaan" , että hieronta suoritetaan asianmukaisesti? Viralliset valvojat! :)))

Vierailija
59/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainossloganiksi vaikka: Virkavallan virallinen virkistyslaitos! Tai: Sinivuokotkin suosi(ttele)vat!

Ja vuosien päästä ap, Suomen kuuluisin thai-hieroja, kirjoittaa menestykseksi muodostuvan elämänkertansa " Lahjakortista laitokseksi -rivouksilla rikkauksiin" .

Muistathan meitä myös menestyksesi huipulla, ap?

Vierailija
60/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olisi ensimmäinen kirja jonka mieskin lukisi ;D

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi