Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~♥~♥~P-U-O-L-U-K-A-T tiistaitiimellyksessä~♥~♥~

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=hotpink][b]NELJÄ YÖTÄ JOULUUN ♥[/b]

[color=green][b]LILLIS:[/b] Voi varmaan olla ovisvuotoa, parempi tosiaan pupuilla niin silloin on aina parempi mahollisuus raskautua ;o) Eihän nuista kierroista ja vuodoista koskaan voi olla satavarma! Niin, eihän sitä pelkästään tikuttamalla raskaaksi tule. Itsekkään en aluksi oikeen ihastunut tikutus-ideaan... Tuli mieleen että menee ilo siitä yrittämisestä kun tikun kans bongataan ovista, mutta nyt olen ihan kympillä mukana näissä jutuissa... Sitä se palstailu teettää...

[color=darkviolet][b]PIKKUPIRU:[/b] Kiitos kiitos kirkkokommentista. Kuvista päätellen ainut varteenotettava vaihtoehto on nimenomaan Oulujoen kirkko. Mies lupasi että käyään ajelulla ja kattelemassa miltä se näyttää... Toinen ongelma on tietysti se jatkopaikka. Molemmat haluais " maalaishäät" eli joku tosi luonnonläheinen paikka. Mistäkähän semmosen löytäis...? Onko täälläpäin semmosta? En taia vihtiä papin nimeä täällä julkaista, mutta sellainen vanha (reilu 50), kaljuuntunut hirmu iloinen pappi. Nimikirjaimet JV, se riittäköön paljastukseksi ;o) Tiedätkö yhtään? Paranemista selkäkipuihin! ~~~

[color=green][b]MERINEITO:[/b] Onko teiän häät siellä sinun kotipaikkakunnalla, ei täällä?

[color=darkviolet][b]GALTSU:[/b] Ymmärrän kyllä miksi sulla on tärkeää tuo verenluovutushomma ja Rh-tekijän selviäminen jos itselläsi on kerta miinus. Olen kuullut paljon kauhujuttuja siitä kun naisella - ja miehellä +. Mutta eiköhän se nykyään käy kivuttomammin... Mutta ilmeisesti joutuu useammin käymään tarkistuksissa kuin normaalisti...? Toivottavasti lunastuskeikka tuottaa tulosta! +++

[color=green][b]JENNAJANETTE:[/b] Oot kyllä varsinainen kodinhengetär, aina jotain leipomassa ja touhuamassa... kyllä siellä miehen kelpaa olla, saati kun lomalle jäit niin touhuilu lisääntyy entisestää... ?!

[color=darkviolet][b]THUNDERI:[/b] Parannusta mahakipuihin! ~~~ Ahaa, siis jos on endo niin niitä sanotaan sitten kystiksi niitä " pesäkkeitä" ...? *lamppu syttyy Hannelen pään päällä...* Nyt ymmärrän! Johtuuko nuo sinun mahakivut siitä endosta?

[color=green]Luikkarikeskusteluun lisättököön että täällä ainakin yks sellanen jonka paikat on ruvella jos ilman luikkaria kovin usein touhuilee... Höh en sitten muistanutkaan eilen ruokakaupasta kattoa niinku aijoin...

[color=darkviolet]Olen tosi yllättynyt miten mies on yhtäkkiä lämmennyt niin monille asioille... mutta saa nyt nähdä sitten tuottaako tulosta, mutta hyvä olis jos nyt jo paikat varais häitä varten, kerkiäishän sen sitten vielä perua jos tosissaan katuma päälle tulee, ja tässähän ois ny sitten reilusti aikaa mietiskellä ja valmistautua, eihän se paikkojen varaaminen vielä mihinkään sido... näin olen yrittänyt miehelle perustella nopeaa toimintaa... Mies ihmetteli eilen että miten minä sitä asiaa jaksan niin kauan oottaa kun taas vauva-asiassa puoli vuottakin tuntuu mielettömän pitkältä ajalta! ;o)

[color=hotpink][b]Mukavaa tiistaipäivää!

Vierailija
2/30 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=salmon]Ohoh, nukuin muka yhdeksään saakka ;) Äippä tuossa soittelikin, että tulevat mummun kanssa yhentoista aikaan. Onneksi leivoin eilen, niin ei tartte ku kahvit laittaa.

HANNELE: Mä oon huono sanoon näistä oulun kirkoista ihan mitään. En nimittäin ole yhtään kiinnostunut niistä, saati sitten kauheena vieraillut. Tuomiokirkko kai se on " hienoin" , mutta ei välttis kaikkien makuun. Haukiputaan kirkko on musta aika kaunis, sellanen oikein vanhahtava jne. Yhesti olen siellä hautajaisten merkeissä käynyt ja se jäi mieleen.

Kodinhengetärtä ei oo täällä näkynyt, mutta kyllä mä tykkään leipoa ja värkätä :) Nyt lomalla se tosiaan lisääntyy, koska ehtii paljon enemmän tekemään. Meinaan tehdä joululaatikotkin ite tänä vuonna :)

Nytten aamupalalle, JJ kera Tuutin♥.

Tänään tasan 33, kääks!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele:itse muistin äsken että olin muutama vuosi sitten oulussa häissä. Kirkossa en tainut olla, mutta häät pidettiin sellaisella mökkialueella jonkun järven rannalla muistaakseni. Oisko ollut 15 km oulusta tai jotain. Haluatko että kyselen lisää? Sinä siis nyt vasta liityit kirkkoon? Et oo sit käynyt sit rippikoulua, vai? Anteeksi nää kysymykset, mut oot eka tapaamani suomalainen, joka ei oo kirkko-listoilla vielä... Niin ja siitä reesustekijästä vielä sen verran että Golda ( kätilönä kertoi, korjatkaa jos olen väärässä) kertoi et hyvin tää asia hoidetaan nykyään. Mutta kiinnostus on jäänyt päälle, vaikken asiaa ihan hirveesti murehdi enään. Olen silti kuullut kauhutarinoita kaikista komplikaatioista yms. Mutta pointti oli siinä että mies muisti asian ja on varmasti valmistautumassakin nyt kasvamaan isyyteen, kun päätti noin menemään verenluovutukseen, eli lämpenemistä tapahtuu koko ajan, mutta ehkä mä en vaan näe sitä, kun se ei samalla tavalla pohdiskele tunteitaan ääneen kuin minä.. ;o)

No joo. KERTA on lunastettu :) Mies juuri lähdössä kahden päivän reissuun ja kun to tulee takas niin meillä on omat pikkujoulut :) Ja silloin tais olla jo kieltokin ohi ;)Ovista koetan bongata tänään. Nyt kun kierron pituus on muuttunut niin pitäis viim to, pe aikoihin olla. Niin kuin [b]Lillikselläkin[/b].? Mikä kp sulla olikaan nyt?

Ihanaa tytöt nyt ei oo päätä särkenyt muutamaan päivään, alan oleen jo ihan ihmeissäni!

Mukavaa tiistaipäivää kaikille puolukoille!

Vierailija
4/30 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Hannele: on munkin mies joskus kysellyt, miten voin oottaa häitä jopa vuosia, kun taas vauvan teossa en yhtään. Vastasin silloin niin että en tartte häitä sitä varten että olen kanssasi, ja sitoudun tähän suhteeseen 100%ilman sormustakin. Eihän ne häät varmaan muuta meijän elämää kauheesti.. Mutta vauva on taas sellainen asia, joka muuttaa ja joka puuttuu suhteesta, elämästä.. En tiie olinko nyt tarpeeks selkeä..

Oliko sun mies sit loukkaantunut?

Vierailija
5/30 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkorange][b]Hannele:[/b] Juu ne pesäkkeet on niitä kystia, ja ennen menkkoja niihin alkaa kerääntymään verta jollon ne paisuu ja aiheuttaa kipua. Musta tuli yhessä päivässä endo-asiantuntija tahtomattani, kun selvisi että se mulla on... Taitaa olla aika yleinen tämä sairaus kun kaikki tuntuu tuntevan jonkun jolla tämä on, ja täälläkin meitä pyörii..

Niin ja ONNITTELUT hääsuunnittelujen alottamisesta!!!!!!!!!!! =) Ihanaa että pääsette etenemään!

Mäkin kaipaisin oikeen pitkää lomaa, jollon sais touhuta kotona, ja kunnostaa ittesä. Joten ois tuo mammaloma tarpeeseen siinäkin suhteessa, tosin mä haluisin alottaa sen varmaan jo sillon kun plussaan ;)

No, töihinhän tässä pitää ruveta valmistautumaan...

-Thunderi-

Vierailija
6/30 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green][b]JJ:[/b] Ei ole minunkaan mieleen Tuomiokirkko, liian keskellä kaupunkia.

[b]GALTSU:[/b] kysele vaan lisää, sopii mulle ;o) Jos viitit. Oon tässä jo päivän aikana tutkiskellut eri mahdollisuuksia... mies varmaan pyörtyy kun kuulee... ;o) Keskustelupalstoilla on paljon asiaa tästä aiheesta. Olen käynyt rippikoulun ja minut on kastettu, mutta olen sittemmin eronnut kirkosta, ehkä suurimpana syynä se että sen aikainen (pitkäaikainen) miesystävä ei kuulunut joten luovuin toivosta saada kirkkohäät. Nyt kuitenkin halusin liittyä kirkkoon koska kun ja jos vauva meille suodaan niin se pitää kyllä kastaa ja toisaalta jonku vuoden sisään minua pyydetään varmaan kummiksikin. Tämä hääjuttu tulikin nyt vähän yllättäin, kun olin menossa sinne kirkkoherranvirastoon liittymään ja kysyin mieheltä että kyselenkö salla kirkkoja kesällä 2007 niin mies sano että kysy vaan... Ei se mies siitä loukkaantunut että häitä voin oottaa mutta vauvaa en, ihmetteli vaan.Luuli jo että vauvajuttu jää taka-alalle kun innostuin niin tästä aiheesta, mutta minä sanoin että ei todellakaan vaan haluan molemmat!

[b]THUNDERILLE[/b] kiitos endoinfosta... ;o)

Vierailija
7/30 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=dodgerblue]Miehellä on ens kuussa synttärit, ja haluaisin järjestää meille yhteisen hemmotteluviikonlopun. Tai siis lähinnä laatuaikaa yhdessä. Kattelin paria kylpylää, mut ei ne innostanu. Siellä on liikaa ihmisiä ym. Sitten tutkin yhestä paikasta vuokramökkejä, ja löytyki yks tosi söpö mökki. Mutta onko muita hyviä ideoita tammikuun kuherrusviikonloppuun?

Vierailija
8/30 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettipimontoa tulin lievittämään anopin koneelle... illalla mies tuo koneen kotii niin pääsen paremmin lukemaan MUTTA: Hannele: hääsuunnitelmis.... oon ihan ulapalla, mutta Onnea paljon miehen pehmittämisestä!!!

JJ: Onnea 33 viikosta... vähiin käy ennex loppuu ;) pian on Tuutti sylissä!!

En tän peremmin kerkee nyt kommentoimaan, palaan illemmalla...

M 14+3 ja masu on vähän kasvanu jo!!!!

Vierailija
9/30 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele-81:

[color=green][b]JJ:[/b] Ei ole minunkaan mieleen Tuomiokirkko, liian keskellä kaupunkia.

[b]GALTSU:[/b] kysele vaan lisää, sopii mulle ;o) Jos viitit. Oon tässä jo päivän aikana tutkiskellut eri mahdollisuuksia... mies varmaan pyörtyy kun kuulee... ;o) Keskustelupalstoilla on paljon asiaa tästä aiheesta. Olen käynyt rippikoulun ja minut on kastettu, mutta olen sittemmin eronnut kirkosta, ehkä suurimpana syynä se että sen aikainen (pitkäaikainen) miesystävä ei kuulunut joten luovuin toivosta saada kirkkohäät. Nyt kuitenkin halusin liittyä kirkkoon koska kun ja jos vauva meille suodaan niin se pitää kyllä kastaa ja toisaalta jonku vuoden sisään minua pyydetään varmaan kummiksikin. Tämä hääjuttu tulikin nyt vähän yllättäin, kun olin menossa sinne kirkkoherranvirastoon liittymään ja kysyin mieheltä että kyselenkö salla kirkkoja kesällä 2007 niin mies sano että kysy vaan... Ei se mies siitä loukkaantunut että häitä voin oottaa mutta vauvaa en, ihmetteli vaan.Luuli jo että vauvajuttu jää taka-alalle kun innostuin niin tästä aiheesta, mutta minä sanoin että ei todellakaan vaan haluan molemmat!

[b]THUNDERILLE[/b] kiitos endoinfosta... ;o)

Hannele: eli olisit joka tapauksessa liittynyt pian kirkkoon, siis jos ajot kastaa vauvan ;o) Meillä kävi sit vähän päinvastoin eli kun mies tapas mut niin eros kirkosta :O) Mutta mä en halua kirkkohäitä enkä ajo kastaa vauvaa, joten ehkä sekin oli eräänlainen sitoutuminen, siinä mielessä ettei mies ees suunnittele koskaan muulloin pääsevänsä kirkkohäihin vaan aikoo loppuelämänsä viettää mun kanssa. Mutta mä kyeselen siitä paikasta ja ilmoittelen sitten! Sen voin sanoa että vieraat siitä tuolloin tykkäs ja paljon, koska mitään asutusta ei ympärillä ollut ja sai rauhassa rellestellä ja pitää meteliä!

Thunderi: en osaa sanoa tosta viikonlopusta mitään, me ei olla koskaan vietetty viikonloppuja näin yhessä! Sen tiien ettei mun mies oo kauheesti kiinnostunut mistään kylpylöistä. Illan aikana tulee varmaan muilta vähän fiksumpia kommentteja :)

JJ:Onnea nuista viikoista! Sulla on kohta h-hetki lähellä! Alkaako pian synnytysvalmennus? Aikooko mieshesi osallistua siihen? (pyydän anteeksi jos en muista onko asiasta ollut aiemmin puhetta)

ei tää tällainen yksinäinen vapaapäivä ookaan mikään hieno asia. Kovasti yritän keksiä tekemistä, ei jaksais yksin lähteä mihinkään kaupungillekaan.

_galtsu_ kp 12 => ;o)

Vierailija
10/30 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red][b]Pyydän kovasti anteeksi! Mitenköhän onnistuin siinä!!!???

Vierailija
11/30 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Teit sen painamalla " Lainaa alkuperäistä viestiä" -painiketta... ;o)

[b]MIITSU:[/b] Ei täällä mitää suunnitella!!! Älkää nyt tehkö tästä mitään isoa numeroa....

[b]THUNDERI:[/b] En osaa minäkään oikeen mitään " suositella" , luulen että romanttinen mökkiloma menis mieheen paremmin kuin kylpyläviikonloppu... Joo, romanttinen viikonloppu, kynttilät mukaan ja hyvää ruokaa ja anna sitten vaikka niitä lahjakortteja lahjaksi ja hän voi käyttää siellä mökkeillessä... ;o)

Vierailija
12/30 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

GALTSU: Juu, synnytysvalmennukset alkaa tammikuussa. Mies haluaa osallistua, mutta kaikkiin ei luultavasti ehdi.

Ai niin, sinne synnärillekin pitäs mennä kohtapuolin tutustuun.

Onpas mulla pää nyt tyhjä...

Vierailija
13/30 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]MOI YSTÄVÄNI!!!

voi kuinka paljon ois kerrottavaa ja kommentoitavaaa... elikkä: aluksi ihana tulla takaisin, kaikki hyvin meidän suhteessa nyt. Mies oli viikonlopun poissa, kun sanoin hänelle ett haluun olla yksin ja miettii asioita. Hän otti sen tosi hyvin ja antoi mulle tilaa ilman riitoja ja räyhäämistä. Laitoin sit su sille viestiä kun ei ollut tullut vielä kymmenen aikaan illalla kotiin, ett missä oot, milloin tuut kotiin ja se laitto viestin takas ett 2 min...siinä vaiheessa rupes jänskättää...no tiivistettynä: kaikki nyt taas paremmin ja rakastan kovasti. Pystyttiin puhumaan ongelmista tosi hyvin ennen hänen lähtöään ja nyt jälkeenpäin...miten olenkin löytänyt noin hyvän miehen, ei tuollaista passaa päästää vapaille markkinoille =)

Mulla on ollut kova ikävä jo teitä... sori kun sillä tavalla häivyin täältä, mut tuntu ettei pysty vauva-sivuilla sättäilee ollenkaan, vaikka te ootte tulleet muutenkin läheisiks, ilman vauvaakin =)

Mitäs kaikkea mun pitikin kommentoida...?

Hansu: jipii...kuulostaa ihanalta, häiden miettiminen on varmasti aivan ihanaa ja tutkailla kirkkoja ja hääjuhlapaikkaa!

Pahoittelut thundelle ja hansulle tädistä =(

Plussaonnea lillikselle (kyllä se ovislimaa taitaa olla, venyykö se sormien välissä?? yök =) , galtsulle, thunderille ja hansulle!

JJ: uskoisin ett vaavi ei mahdu enää olee poikittain ett on jo asettunut pää ylös tai alaspäin...missä kohti tunnet potkut?? sun mahakipus oli varmasti pieni supistus...menikö massu sillo kovaksi...se on ainakin suppareiden merkki. voi luoja ett repesin kun luin tuota sun kommettia tolle urpolle kuka kirjoitti tänne...toosa kipeenä... tuttu sana mullekin.

voi hitsi kun oon innoissaan nyt. tuolilla on maailman suloisin sametti mekko ja pieni vaaleanpunainen body sille meidän kummitytölle.

OLEN ONNELLINEN*

Anteeks hehkutus, kun joillakin vielä masennusta pukkaa.

signeeraus vai mikä lie: käyppä kuule ihan muualle heittää noita kommenttejas, myö vauvakuumeiset leidit olla nyt niin ärhäkässä mielentilassa, ett ei mitään järkee =)

Golda

Vierailija
14/30 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihanaa, et asiat on nyt selviä tein suhteessa! Hyvää teki toi miettimisaika sulle! Ei muuta kuin tsemppiä tulevaan :) Niin tuosta vielä et onko vauva miten tuolla masussa, niin neuvolatäti sano, et ihan hyvin se voi olla poikittain jos kerta olen niin tunnustellutkin. Mahtuu oleen jalat sykkyrällä silleenki. Mun äitihän sano, et minä olin ollut ihan viimesiin viikkoihin asti poikittain :) Et kyllä se vaan voi niinkin olla. Tosin mulle ihan sama kunhan on vaan niinku ite tykkää ja on hyvä olla :)

Vierailija
15/30 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai kun ihanaa kuntulit takas.. Mun pitikin tänään vähän ihmetellä et mitenköhän sulla menee, mutten viittinyt, kun aattelin et jospa käyt vielä lukemassa, ja loukkaannutkun en kunnioittanut sun rahan toivomusta! Mutta oli ihanaa lukea hyvät kuulumiset ;o) Oletko nyt joululomalla?

Ja niistä limoista: tänään ne rupesi oikein venymään, eli kaikki tarkastukset on tehty ohjeitten mukaisesti ja greippimehua on juotu

[b]Luumuhillostakaan[/b] ei oo paljoa kuulunut, toivottavasti asiat järjestyy sielläkin!

Mulle tulikin tossa vauva-lehden eka lasku ja sit kun eka erä on maksettu tulee [b]kantoliinakin ;o)[/b]

Tunnin päästä teen ovistestin ja katotaan miltä näyttää, jänskättää! Jotenkin nyt kun mies on taas pois on niin hierveä ikävä sitä, vaikea olla kotona, mut sit kun se taas tulee niin tulee vauvakuumekin aina nousemaan huippulukemiin ja aletaan taas itkeen.. Miten tonkin voi ymmärtää?? Ostin miehelle taas lisää lahjoja ;o) ja se tuntuu kieltämättä hyvältä!

Oikein alan taas kuvittelemaan kuinka siellä sisällä lähtee munasolu liikenteeseen ja eiliset simpat on valmiiina kohtaamaan sen.. Kunpa tulis plussa. [b]Lumiina[/b] olihan se sun plussa silloin sellainen tosi selvä? Koska mulle alusta alkaen tullut siihen selvä viiva, mutta ollut aika paljon heikompi kuin se toinen

JJ: kivaa että mies lähtee mukaan, olen itsekin ollut valmennuksessa kaverin kanssa ja siellä isitkin oli ihan mukavasti äänessä ja ihmetteli kaikenlaista. Oli se vaan niin söpöä! Harmi kun ne on vaa arkipäivänä aina, ettei kaikki kerkii aina paikalle. Vai miten teillä on? (kerta vko??)

Vierailija
16/30 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=tomate]Golda tulit takaisin!!! Toivoinkin ettet pitkäksi aikaa katoaisi! Kiva että teillä on nyt asiat kunnossa, välillä sitä tarvii vaan etäisyyttä asioihin että näkee ne paremmin ja uudessa valossa.

Ja Hannele, hirmuisesti onnea häiden suunnittelusta! Eli käytännöllisesti katsoen taidat olla kihloissa siis:) Ite kans haluisin sellaiset maalaishäät, oikein perinteiset. Joko oot pukua alustavasti miettinyt?

Galtsu, ei tuossa ensimmäisessä raskaudessa ole haittaa eri Rhesus-tekijöistä, sillä vasta-aineet kehität vasta sen ensimmäisen raskauden aikana. Seuraavissa raskauksissa voi sitten olla harmeja siitä, mutta ne tutkitaan heti alkuunsa ja ovat rokotteella pois hoidettavissa.

Eli ihan huoleti vaan:)

Juu oli ihan selkeä plussa, vahvempi melkein kuin kontrolliviiva. Haalea viiva on siis yhtä kuin nega, myöskään sillä ei ole yhteyttä ovikseen että jos tänään on haalea viiva niin huomenna oisi sitten jo tumma. Se vahva viiva ilmaantuu vaan yhtäkkiä tavallaan, aiemmista testeistä ajankohtaa ei voi päätellä. Tärppionnea kovasti:)!!!

Suurin osa joululahjoista on nyt ostettu, onneksi! Huomenna vielä kaupungille loppuja hakemaan. Nyt siivoamaan!

Lumiina kp 5

Vierailija
17/30 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos pikaisesta vastauksesta! Toivottavasti tulis plussa huomenna! En oikein tajunut mitä tarkoitit sillä ettei aiempien testien perusteella voi sanoa mitään... Jos voisit vielä tarkentaa.. *pyytää*..

Niin ja tiien kyllä että ekassa raskaudessa niitä vasta-aineita muodostuu, ja sain silloin rokotuksenkin km yhteydessä. Lähinnä olen iloinen siitä että mies on nyt pitänyt tärkeänä mennä tarkistuttamaan asiaa! Ja saan vihdoin tietää sen mitä olen toivonut, ihan sen takia kun olen niin utelias asian suhteen ;o)

Voi-voi noita ovistestejä, kun ei sieltäkään tuu sitä plussaa :( Ehkä täytyy malttaa eka ees muutama päivä, mutta kun ei millään malttais.. NYT on se aika kun haluan ajan rientävän ;o)Ei enää odotusta yms..

[b]Golda[/b]: onko teille (ei oo pakko vastata) sit tullut mitään erikoisia päätöksiä vauva- asian suhteen?

Vierailija
18/30 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=salmon]Galtsu: Juu, kerran viikossa on valmennus. Aina maanantaisin muistaakseni. Mua vähän jänskättää sinne mennä... toivottavasti se ei oo sellasta tolloilua kuin elokuvissa. Tyyliin neuvolatäti tulee levittään jalkoja ja hengittelee korvan juuressa. Olen miehellekin sanonut, et jos se valmennus on sellasta peeloa, niin ei kyllä mennä eka kerran jälkeen. Synnytysviedeota en myöskään aio kattoa. Ihan vaan oman mielenrauhan takia. Onhan nuita tv:ssä ihan tarpeeksi nähty. Mies meillä haluaa ehdottomasti siihen vauvahoito-osioon ja mä olen samaa mieltä. Haluan, että mies pystyy heti ottaan osaa vauvan hoitoon ja saa siis tuolta valmennuksesta varmennusta omille taidoilleen. Koskaan ei oo tuo meijän ukko vauvaa hoitanut ja vähän sitä se asia huolettaa. Mua ei ko. asia vaivaa, koska oon varma, et kyllä se lähtee sujumaan. Enhän minäkään mikään seppä ole, vaikka päiväkodissa oonkin vauvoja hoitanu.

JJ 33 + Tuutti♥

Vierailija
19/30 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=tomate]Elikkä sitä tarkoitin että testiviiva voi vaihdella tummuusasteeltaan päivittäin miten sattuu, eli viiva ei toisin sanoen tummene ovulaation lähestyessä päivä päivältä, kunnes sitten viivat ovat yhtä tummat ja ovis pian käsillä, vaan alkukierrossa voi olla haalea viiva ja sitten ei välttämättä viivaa lainkaan ja sitten yhtäkkiä jonain päivänä tikkuun pamahtaa kaksi yhtä vahvaa viivaa. Eli ei siis mene kuten r-testissä;) Toivottavasti pääsit jyvälle sekavista selityksistäni:)

JJ: Mä oon päättänyt myös etten halua nähdä synnytysvideota, ja samasta syystä kuin sinäkään. Varsinkin jos se on joku teatraalinen huutojuttu niin ei kiitos, kuitenkin sitä haluaa ajatella alusta asti oman synnytyksen sujuvan hyvin ja nähdä homman jotenkin ruusuisena, mieluummin kuin videosta pelästyneenä...Vitsit sulla alkaa olla jännät viikot käsillä:) Kuukauden päästä voi jo Tuutti olla siellä sylkyssä:)

L

Vierailija
20/30 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jipii! Huominen päivä kouluu ja sitten joululomalle.

Kiva kun Golda tuli takasin!! Ja Ihana kuulla et ootte saanu asiat puhuttua selviksi.

Hannele: Taidan tietää kyseisen papin ja se on seurakunnan paras.. ;) Tosi hyvä tyyppi. Oulunsuussa on yks sellanen talo (oulunsuun pirtti) ja sielä voi järjestää häiden jatkoja.. Se on siinä kastellissa. sit haukiputaalla, kellossa on sellanen joku kerhotalo kans jossa on hevosia ihan vieres ja oikea maalaismaisema.. Tai ainaki viel pari vuotta sitten oli. En nyt keksi mitää muita paikkoja vaikka 16 vuotta oulus oonki asunu. Mut kerron heti ku keksin..:) Niin ja onnea nyt siitä et saat suunnitella häitä!!!

-Pikkupiru-