Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ON toi apteekkitouhukin aika kummaa nykyään

Vierailija
15.04.2025 |

Entisaikaan kun apteekkiin meni, käsikauppatuotteita ostamaan, niin viereen tuli aika äkkiä joku apteekin myyjä kyselemään, että voisko auttaa.

Nykyään ei tule kukaan kyselemään mitään, kun niillä on ihan siellä itsepalvelukassakin. Eilenkin Naantalin apteekissa myyjä seurustelee joidenkin ystäviensä kanssa, reseptilääkkeitä jakavat myymät omissa looseissaan.

Asiantuntevaa palvelua tarjolla!  Siis tämä, että ne myymät seurustelevat ystäviensä kanssa, vaikka liikkeessä oli asiakkaita muitakin. Sama juttu joku Prisman itsepalvelukassan valvoja. Jos olis joku asia johon tarvii apua, niin se ei ole huomaavinaankaan, sillä kun on antoisia keskusteluja joidenkin asikkaiden kanssa siinä, sellaisten asiakkaiden jotka ovat jo maksunsa suorittaneet.

JOulun aikaan oli yks... Lanttu-porkkana-ja perunalaatikoista valunut nesteitä ip-kassojen tasoille... Yritä siinä sitten kiinittää valvojan huomiota, että sais ne sotkut siivottua... Se akka ei ole huomaavinaankaan, tai huomaa kyllä, mutta kääntää päätä pois!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana nykyään pitäisi poistaa sanakirjasta. 

Vierailija
2/10 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun ihmiset ei NYKYÄÄN saa suutaan auki kuin somessa. Vaahtopallot pöksyissä odotettaan, että päästää nettiin valittamaan miten kaikki aina tuntuu niin väärältä. Luuletko olevasi mielenkiintoinen? Et ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan kun annetaan se oma tila asioida, eikä olla heti iholla. Olen jo iso tyttö ja osaan tarvittaessa pyytää sitä apua.

Vierailija
4/10 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää reippaasti pyytää sitä apua. 

Vierailija
5/10 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnosis: Kysehän on siitä että olet jäänyt lapsuudessa huomiota vaille ja siksi tuollainen triggeröi sinua niin paljon että valitat asiasta vauvalla (sen sijaan että pyytäisit apua kuuluvalla äänellä, niin että sinut todella kuullaan ja nähdään.)

Vierailija
6/10 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi KAMALA :(

Vierailija
7/10 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kun ihmiset ei NYKYÄÄN saa suutaan auki kuin somessa. Vaahtopallot pöksyissä odotettaan, että päästää nettiin valittamaan miten kaikki aina tuntuu niin väärältä. Luuletko olevasi mielenkiintoinen? Et ole. 

Samat tyypit ottaa Hesariin yhteyttä kun piha on hiekottamatta tai ruoho leikkaamatta.

Vierailija
8/10 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittavat 112 kun kuulevat helikopterin äänen.

Vierailija
9/10 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Ensin valitetaan että myyjät on heti hiostamassa ja tuputtamassa kaikkea ja sitten kun annetaan asiakkaan itse rauhassa katsella ja pyytää apua tarvittaessa ei sekään ole hyvä. 

Minä olen ihan tyytyväinen ettei heti tulla siihen viereen kyselemään ja osaan sitten itse apua kysyä ja olen sitä aina saanut joten en kyllä pysty yhtään samaistumaan tilanteeseesi ja asun viereisessä kaupungissa.

Lähipiirissäni on henkilö jonka mielestä joka ikinen tapaamansa terveydenhuollon ammattilainen on osaamaton ja tehnyt kaikki väärin. Mitään ei tiedä eikä ole oikea lääkäri ja täässäkin on taas tehty väärin ja virhe. Omassa asenteessa ja käytöksessä ei tietenkään ole mitään vikaa koska tietää asiat paremmin. Tästäkin minulla on aivan päinvastainen kokemus. No ei näille mitään voi mutta ei tuollaista jaksa myöskään kuunnella. Olipa asia niin tai näin niin aina löytyy jotain negatiivista sanottavaa.

Vierailija
10/10 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta kamalaa on.