Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira ihmiset huom!! Kasvatusasiaa!

Vierailija
19.12.2005 |

Eli mitkä on teidän " rangaistus" vinkit koiralle, joka on yhtäkkiä alkanut tekemään kaikkea ei toivottua? Esim. karkailu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiran takaisin karkureissulta, et sä voi rangaista sitä enää.. Sehän luulee ettei ollut hyvä juttu tulla...

Pidä kiinni kunnolla se..

Vierailija
2/4 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjessa tai rutiineissa varmaan tapahunut jokin muutos tai koiralla jotain vaivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä murkku ;=) Rasittava, ailahtelee. välillä kiskoo ja vetää, vaikka aiemmin kulki nätisti hihnassa. Ulvoo joskus tyttöjen perään. Yhtenä päivänä yhtäkkiä alkoi haukkua takaa tulevaa pyöräilijää (ihan pikkupentuna teki niin). Haukkuu kissoille kotona.

Ja sitten taas välillä on pikku enkeli (ainakin melkein).

Pitää vaan pitää pomon paikka ihmisillä, ja pitää olla tarkka sen kanssa (ihan sekin, kuka menee ovesta ensin ulos jne). Sitten pitää järjestää tarpeeksi tekemistä ja ihan sellaista älyä vaativaa.

Tuo karkailu - onko narttujen perässä juokseva uros? Vai riistan perässä lähtijä?

Vierailija
4/4 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koira ei ole riistaviettinen mene metsään ja harjoittele irtiolevan koiran kanssa luoksetuloa ja palkitse joka kerran kun koira tulee iloisesti luokse. Palkinnon täytyy olla huikea: syöpölle koiralle " hanhenmaksapalleroita" ja leikkivälle kunnon leikki pallolla, patukalla tai vaikka kepillä. Ja sinun kehut tietenkin päälle.

Itse sain koiran pysymään irtiollessaan todella lähellä (ei päästä minua silmistään) siten että koiran jäätyä haistelemaan jotain hajua menin piiloon salaa niin ettei minua huomannut. Aika hädissään tuo minua etsi ja tuli todella iloiseksi aina kun löysi pienen etsinnän jälkeen.