Ette kai te oikeesti laita kuuseen monen värisiä koristeita??
Ettekö todella ole lukeneet että samanväriset, mielellään valkoiset koristeet ovat nyt in?
Niin no ne monenväriset hirvitykset sopivat teitenkin aivan loistavasti teidän jysk-kalusteisiin ja ruskeisiin nahkasohviin, mallia suoraan 90-luvulta.
Kommentit (39)
Nyt kun sellaista on tarpeeksi harrastanut, niin kyllästyttää. Nyt saa olla värejä ja iloa.
Löysää vähän pipoa.
Pikkasen jeesaan, mm. katson että, jokapuolelle tulee koristeita. En viitsi lähteä sinne väliin sitten sönkkäämään.
Miten se muuten suo häiritsee? ethän sä tule meille meidän kuusta katselemaan. Huolehdi vaan omasta kuusestas.
Varmasti rasittavaa, kun on oma maku hukassa ja epävarma, ja joutuu tarkkailemaan trendejä ja elämään niiden orjana.
Toivottavasti ensi jouluna :)
Tänä vuonna on nimittäin odottamassa iso pino hamahelmitöitä, jotka odottavat kuuseen ripustamista ;O))
ja samoin mummilta perityt kuusenkoristeet. Meillä arvostetaan sen verran perinteitä... ihan sama onko muodissa vai ei.
Kyllä kun sisustuslehtiä katselee, huomaa kuinka kaunis ja harmoninen on yksivärisesti koristeltu kuusi. Onko niille lapsille pakko tyrkätä joka värisiä palloja, niillähän ne koristelee mitä te heille annatte.
Kyllä minunkin kaverit ja varsinkin äidit laittavat niitä monivärisiä kuusia ja kieltämättä halveksien niitä katselen.
Meillä kuusi koristellaan vain valkoisella ja tiedän jo nyt että siitä tulee upea, toivottavasti näette sellaisen jossain, niin huomaatte että oli oikeassa. AP
Pääasia, että kuusi sopii sisustukseen ja koristeet ovat kaupasta hankittuja. Kauheeta jos pitäis laittaa lapsen tekemä pahvinen sydän kuuseen, hyi kamala! Lapsikin tykkää mielummin että koriste menee laatikkoon kuin esille.
Mitään muita värejä en käytä. Olen samaa mieltä, että jos käyttää liikaa värejä, se on karmean näköistä. Nauramme monesti mieheni kanssa toisten joulukuusille ja niiden koristeluille. Käsittämätöntä, kuinka trendittömiä ihmiset ovatkaan.
*kyllä joulu on sitten mukavaa aikaa*
Vierailija:
Kyllä kun sisustuslehtiä katselee, huomaa kuinka kaunis ja harmoninen on yksivärisesti koristeltu kuusi. Onko niille lapsille pakko tyrkätä joka värisiä palloja, niillähän ne koristelee mitä te heille annatte.
Kyllä minunkin kaverit ja varsinkin äidit laittavat niitä monivärisiä kuusia ja kieltämättä halveksien niitä katselen.
Meillä kuusi koristellaan vain valkoisella ja tiedän jo nyt että siitä tulee upea, toivottavasti näette sellaisen jossain, niin huomaatte että oli oikeassa. AP
Hanki elämä pikkusieluinen nyhvö!!!
raukka vielä luulee, että on valinnut väärän trendin ja joutuu vielä viime hetkellä koristelemaan kotinsa uudelleen.
Pistän kaikki maailman värit riitasointuun, tekevät vaikutuksen epätaiteelliseen tonttuun. Kerropa AP vielä oman pikku talosi osoite
niin tulen laittamaan sinunkin kuuseesi vähän äksöniä.
sulla on varmaan vaatteet ja kampauskin vielä sieltä peräisin. Voin vain kuvitella miltä te ja kotinne näyttävät. Haluatteko todella olla lapsillenne se vanhanaikainen äiti ja sitten lapsenne ajattelevat että teillä ei ole vähääkään makua ja ihailevat sellaisia nuoria, tyylitajuisia äitejä. AP
aatelkaa nyt, viime hetken jouluruuhkassa ap joutuisi metsästämään niitä vielä trendikkäämpiä koristeita. Entä jos ne vaikka olis loppu kaikkialta muualta, kuin Jyskistä?
Joten eihän kiusita toista, eihän?
17
Ehkä parempi onkin, että sinä AP keskityt lehtiin, joissa on paljon kuvia kun tuo lukeminen ei oikein suju.
Ihanaa kun saa laittaa itse niin monivärisen kuusen kun haluaa ja ihailla sitä tyytyväisenä.Toivottavasti et kuulu ap mun tuttavapiiriin.
Sitten vielä nauroivat toisten äideille, jotka laittavat kavereiden tekemät koristeet esille. ! Kyllä mä oon kans ylpeä, että oon trendikäs.
Minusta sellaiset joka värillä koristellut kuuset ovat ihan järkkyjä. Viime vuonna meillä oli pelkästään sinisellä koristeltu kuusi ja kaikki sitä ihastelivat. Että taitaa olla näillä kaikkien värien kannattajilla vähän uskalluksessa vikaa, kun täytyy pitäytyä siinä perinteisessä tavassa koristella kuusi.
yhestä kuusesta kauhea jupakka! Antaa AP:n koristella miten tykkää,makunsa kullakin. Minä olen `sisustusihmisiä`,tosin sillä erolla;etten lue sisustuslehtiä juurikaan. Huushollimme on tyylikäs ja harmooninen,mutta joulukuusessa PITÄÄ olla väriä ja kimallusta! On punaisia,kultaisia,lasisia,terrakotan värisiä palloja,tähtiä ja nauhoja,rusetteja ja enkeleitä... Lasten koristeitakin laitetaan kunhan siihen ikään kerkiävät,lapset laittavat koristeet. Aikas paljonhan se lasten iloksi laitetaan...
Et kai sinä ap vaan laita kuuseen koristeita? Sehän on kertakaikkiaan mautonta. Kuusi jalkaan ja siinä se. Yksinkertaista ja kaunista.