Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ette kai te oikeesti laita kuuseen monen värisiä koristeita??

Vierailija
19.12.2005 |

Ettekö todella ole lukeneet että samanväriset, mielellään valkoiset koristeet ovat nyt in?

Niin no ne monenväriset hirvitykset sopivat teitenkin aivan loistavasti teidän jysk-kalusteisiin ja ruskeisiin nahkasohviin, mallia suoraan 90-luvulta.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sinä ap vaan laita kuuseen koristeita? Sehän on kertakaikkiaan mautonta. Kuusi jalkaan ja siinä se. Yksinkertaista ja kaunista.

Vierailija
2/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun sellaista on tarpeeksi harrastanut, niin kyllästyttää. Nyt saa olla värejä ja iloa.

Löysää vähän pipoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen jeesaan, mm. katson että, jokapuolelle tulee koristeita. En viitsi lähteä sinne väliin sitten sönkkäämään.

Miten se muuten suo häiritsee? ethän sä tule meille meidän kuusta katselemaan. Huolehdi vaan omasta kuusestas.

Vierailija
4/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti rasittavaa, kun on oma maku hukassa ja epävarma, ja joutuu tarkkailemaan trendejä ja elämään niiden orjana.

Toivottavasti ensi jouluna :)

Vierailija
5/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna on nimittäin odottamassa iso pino hamahelmitöitä, jotka odottavat kuuseen ripustamista ;O))

Vierailija
6/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samoin mummilta perityt kuusenkoristeet. Meillä arvostetaan sen verran perinteitä... ihan sama onko muodissa vai ei.

Vierailija
7/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kun sisustuslehtiä katselee, huomaa kuinka kaunis ja harmoninen on yksivärisesti koristeltu kuusi. Onko niille lapsille pakko tyrkätä joka värisiä palloja, niillähän ne koristelee mitä te heille annatte.

Kyllä minunkin kaverit ja varsinkin äidit laittavat niitä monivärisiä kuusia ja kieltämättä halveksien niitä katselen.

Meillä kuusi koristellaan vain valkoisella ja tiedän jo nyt että siitä tulee upea, toivottavasti näette sellaisen jossain, niin huomaatte että oli oikeassa. AP

Vierailija
8/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että kuusi sopii sisustukseen ja koristeet ovat kaupasta hankittuja. Kauheeta jos pitäis laittaa lapsen tekemä pahvinen sydän kuuseen, hyi kamala! Lapsikin tykkää mielummin että koriste menee laatikkoon kuin esille.

Vierailija
9/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään muita värejä en käytä. Olen samaa mieltä, että jos käyttää liikaa värejä, se on karmean näköistä. Nauramme monesti mieheni kanssa toisten joulukuusille ja niiden koristeluille. Käsittämätöntä, kuinka trendittömiä ihmiset ovatkaan.

*kyllä joulu on sitten mukavaa aikaa*

Vierailija
10/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä kun sisustuslehtiä katselee, huomaa kuinka kaunis ja harmoninen on yksivärisesti koristeltu kuusi. Onko niille lapsille pakko tyrkätä joka värisiä palloja, niillähän ne koristelee mitä te heille annatte.

Kyllä minunkin kaverit ja varsinkin äidit laittavat niitä monivärisiä kuusia ja kieltämättä halveksien niitä katselen.

Meillä kuusi koristellaan vain valkoisella ja tiedän jo nyt että siitä tulee upea, toivottavasti näette sellaisen jossain, niin huomaatte että oli oikeassa. AP

Vierailija
11/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä pikkusieluinen nyhvö!!!

Vierailija
12/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

raukka vielä luulee, että on valinnut väärän trendin ja joutuu vielä viime hetkellä koristelemaan kotinsa uudelleen.

Vierailija
13/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän kaikki maailman värit riitasointuun, tekevät vaikutuksen epätaiteelliseen tonttuun. Kerropa AP vielä oman pikku talosi osoite

niin tulen laittamaan sinunkin kuuseesi vähän äksöniä.

Vierailija
14/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on varmaan vaatteet ja kampauskin vielä sieltä peräisin. Voin vain kuvitella miltä te ja kotinne näyttävät. Haluatteko todella olla lapsillenne se vanhanaikainen äiti ja sitten lapsenne ajattelevat että teillä ei ole vähääkään makua ja ihailevat sellaisia nuoria, tyylitajuisia äitejä. AP

Vierailija
15/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aatelkaa nyt, viime hetken jouluruuhkassa ap joutuisi metsästämään niitä vielä trendikkäämpiä koristeita. Entä jos ne vaikka olis loppu kaikkialta muualta, kuin Jyskistä?

Joten eihän kiusita toista, eihän?

17

Vierailija
16/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parempi onkin, että sinä AP keskityt lehtiin, joissa on paljon kuvia kun tuo lukeminen ei oikein suju.

Vierailija
17/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun saa laittaa itse niin monivärisen kuusen kun haluaa ja ihailla sitä tyytyväisenä.Toivottavasti et kuulu ap mun tuttavapiiriin.

Vierailija
18/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä nauroivat toisten äideille, jotka laittavat kavereiden tekemät koristeet esille. ! Kyllä mä oon kans ylpeä, että oon trendikäs.

Vierailija
19/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sellaiset joka värillä koristellut kuuset ovat ihan järkkyjä. Viime vuonna meillä oli pelkästään sinisellä koristeltu kuusi ja kaikki sitä ihastelivat. Että taitaa olla näillä kaikkien värien kannattajilla vähän uskalluksessa vikaa, kun täytyy pitäytyä siinä perinteisessä tavassa koristella kuusi.

Vierailija
20/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhestä kuusesta kauhea jupakka! Antaa AP:n koristella miten tykkää,makunsa kullakin. Minä olen `sisustusihmisiä`,tosin sillä erolla;etten lue sisustuslehtiä juurikaan. Huushollimme on tyylikäs ja harmooninen,mutta joulukuusessa PITÄÄ olla väriä ja kimallusta! On punaisia,kultaisia,lasisia,terrakotan värisiä palloja,tähtiä ja nauhoja,rusetteja ja enkeleitä... Lasten koristeitakin laitetaan kunhan siihen ikään kerkiävät,lapset laittavat koristeet. Aikas paljonhan se lasten iloksi laitetaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi