Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SAAKELIN MAMMAT SUN MUUT

Vierailija
19.12.2005 |

Olen osa-aikamyyjänä akateemisten opintojen ohella.

HUH ja olen valitettavasti todennut miten ilkeitä, vittumaisia ja tympeitä asiakkaita on jopa puolet ihmisistä!!! Liike suljetaan arkena klo 19. Mutta annas olla, minuuttia vaille tungetaan sisään, tongitaan kaikki mahdolliset paikat, sovitellaan kaikki koot ja värit, jankataan ja ei todellakaan olla huomaavinaankaan, että liike on suljettu. GRRRRRR vituttaa ja ankarasti. Mikä on muka niin hyvä syy että voidaan tehdä näin? Ei mikään!!! Aukioloajat näkee ovesta ja ilmeisesti ne on liian vaikeatajuisia??

Myyjiä kohdellaan kuin vajaaälyisiä tampioita. Itse olen aina ystävällinen, palvelualtis mutta en tunge väkisin auttamaan, teen niinkuin haluaisin itseäni palveltavan. Mutta HALOO!!! Mitäs asiakkaat? Kiukuttelevat kuin teinit, syyttelevät myyjää, eivät katso päinkään, eivät tervehdi, eivät vastaa jne. Monesti naurattaa kun tulee pariskunta kauppaan ja menee iloisesti palvelemaan näitä ja usein mies on ystävällinen ja nainen naaman norsunveellä eikä vastaa kysymykseen " voisinko auttaa teitä" ?? Mistähän johtuu... :D

Useimmat myyjät ovat kovasti työkokemusta tai jo jonkun ammatin hankkineita AKATEEMISIA opiskelijoita!! Joskus tekisi mieli sanoa jollekin kiukuttelevalle tampiolle, joka kohtelee kuin vajaaälyistä apukoululaista pari faktaa meikäläisen koulutuksesta ja älystä:) Mutta tietenkin kohteliaana pidän kaiken sisälläni ja puran sen nyt TÄÄLLÄ!!!

Miettikää vähän omalle kohdalle minkälaisia olette asiakkaina...

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille myyjille joita kohtaan. Opittepa tekin joskus olemaan hiljaa ja tyytyväisiä jo siitä, että sitä työtä on. Mene ojaa kaivamaan, jos et ihmisiä kestä nähdä. Mutta taitaisit pian vaihtaa takaisin siihen helppoon myyjän työhön.

Vierailija
82/95 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

;=DDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkera ylipainoinen mamma jota vituttaa kun myyjät ovat kauniita ja oh, vieläpä AKATEEMISIA!!!! BUAAA!!!

Vierailija
84/95 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kaikille myyjille joita kohtaan. Opittepa tekin joskus olemaan hiljaa ja tyytyväisiä jo siitä, että sitä työtä on. Mene ojaa kaivamaan, jos et ihmisiä kestä nähdä. Mutta taitaisit pian vaihtaa takaisin siihen helppoon myyjän työhön.

Voi taivas miten typerää: oikein hakemalla hait oikeutuksen edelleen kohdella kaikkia myyjiä kuin törkyä. Olisipa mukava tietää, mikä sinä olet koulutukseltasi ja ammatiltasi?

Vierailija
85/95 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat myyjät ovat kovasti työkokemusta tai jo jonkun ammatin hankkineita AKATEEMISIA opiskelijoita!! Joskus tekisi mieli sanoa jollekin kiukuttelevalle tampiolle, joka kohtelee kuin vajaaälyistä apukoululaista pari faktaa meikäläisen koulutuksesta ja älystä:)

Voi ap, viestisi osoittaa hyvin sen, miten kuka tahansa nykyään pääsee lääkikseen... Toivon, että jäljellä olevien vuosien aikana nöyristyt ja opit myös sivistyneemmän kielenkäytön. Vaikka pointtisi olisikin ollut tuo asiakkaiden " hankaluus" , paljastit sen, miten pidät akateemisia ihmisiä parempina kuin muut. Tuskinpa yksikään asiakas muuttaisi käytöstään, jos tietäisi, että olet ykköskurssilla lääkiksessä (monenko hakukerran jällkeen?) ja niin hirveän älykäskin vielä! Toivottavasti emme ikinä tapaa samassa työpäikassa!

Vierailija
86/95 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

akateeminen opiskelija? tarkoittaa kai opiskelijaa jolla on jo ennestään akateeminen loppututkinto. yliopisto-opiskelija jolla ei ole tutkintoa ei ole akateeminen. sen sijaan ammattikoulussa opiskeleva opiskelija jolla on tutkinto on akateeminen opiskelija. eikö siellä lääkiksessä kerrota mitä akateeminen tarkoittaa. no onhan se ymmärrettävää onhan lääkäri kuitenkin ammatin harjoittaja ja lääkis ammattikoulu. lääkärillä ei kai tarvitsekaan olla sivistystä. riittää että osaa ammattinsa hyvin. vai mitä eroa on plastiikka kirurgilla tai niillä setillä jotka laittaa autoja siinä pimp my ride ohjelmassa. se saivartelusta. aloittajan avautumisessa oli paljon asiaakin. itsekin joskus myyjän töitä kokeilleena voin yhtyä suurimpaan osaan. tekstin sävy kertoi kovasta tuohtumuksesta. silloin on tietenkin ymmärrettävämpää tehostaa persoonaansa. sitten varsinaiseen asiaani. seuraan työni puolesta aktiivisesti noin sataa keskustelupalstaa ja yhteisöä. hyvinkin monenlaisen ryhmän, alakulttuurin ja urbaanin heimon keskustelut ovat tuttuja. missään muualla kuin täällä en ole koskaan kokenut vastaavaa hyökkäävyyttä, vihaa, kaunaa, katkeruutta... tällaistako on äiteys. te olette tehneet entisestä feminististä sovinistin . luettuani vuosien aikana useamman ketjun mm. imettämisestä tai lasten päivähoidosta olen tyrmistynyt. hyviä pelejä.

Vierailija
87/95 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä?

Silloin kun olen ollut töissä ilta/yöravintolassa on ollut pakko joustaa tarpeen vaatiessa puolituntinen. Nimenomaan sulkemisajan tiimoilla. Silloin olen vain ottanut etukäteen huomioon mahdollisen jouston.

Vierailija:

Joo, mutta kyllähän pelkästä palvelemisen ilosta voisi pitää myymälää auki vaikka vuorokauden läpeensä, ainakin jos ei-myyjä-av-mammalta kysytään...

Hehe :) Toihan olisi mukavaa! Tottakai se olisi kivaa mutta valitettavasti meillä myyjilläkin on oma elämä elettävänä ;)

Vierailija
88/95 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en minä ainakaan sun koulutuksestasi ole kiinnostunut jos naama on norsunveellä. Lähinnä sitä vaan toivoisi saada rauhassa katsella vaatteita. Ja se mies taitaa hymyillä sulle ihan muista syistä =). Älä ota henkilökohtaisesti. Joskus vaan pännii kun saa liike toisensa jälkeen olla selittämässä että vaan katselee. Siitä tulee aina jotenkin syyllinen olo. Ihan kuin ei aikoisi ostaa tai jotain ja likaisi arvokkaat tavarat tahmaisilla pikku käsillään. Ja joo joo, tiedän että se on sitä palvelua. Mutta kun minä en halua palvelua. Tulen sitten kysymään jos tarvin sitä.

Niin joo, ja sitten jos vastaa kohteliaisuuttaan että olen etsimässä sitä ja tätä, saa niskoilleen myyjän joka ehdottelee asuja joita ei huvita sovittaa ja joka kyttää sovituskopin takana joka askelta. No thanks...

Vierailija
89/95 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä liikkeessä työskentelet? Tiedän tulla käymään 18.55. =)

Vierailija
90/95 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä tietäisi, kuinka ihmiset voivat olla niin TYHMIÄ ja ILKEITÄ, jos en olisi ollut koskaan asiakaspalvelussa. On hämmästyttävää, kuinka paljon tätä tämmöistä poruukka on!

Mutta. Kyllä ap nyt hiukkase liikaa alleviivasit tuota akateemisuuttasi. Kuin sanoisit, että kaikki ei-akateemiset myyjät sitten ansaitsisivat sen norsunv.-kohtelun? Tai olisivat jotenkin huonompia?

Jos akateemisuudellasi ei olisi mitään väliä, et olisi sitä maininnutkaan (koska ei-akateeminen myyjäkin voi olla fiksu ja omata " älliä" ).

ex-myyjä

p.s. lääkärin hommat mua v***ttais ihan kympillä, juuri niiden ihmisten takia, toivottavasti sinä sitä hommaa jaksat tehdä :)

Vierailija
91/95 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun toivoo että myyjää kohdeltaisiin kuin ihmistä =o

Kyllä se asennevika joltain ihan muulta löytyy. Käytöstavat kaikkia lähellä olevia ihmisiä kohtaan pitäisi olla ihan perusjuttuja pienille lapsillekin.

Vierailija
92/95 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu miten ihmiset kääntävät kelkan ja alkavat saivarrella jostain akateemisuudesta kun ap kuulutti käytöstapoja... Siihen, itse asiaan ei juuri kukaan vaivautunut vastaamaan.

Itse koitan olla mukava asiakas.

Vierailija
93/95 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse olen aina ystävällinen, palvelualtis mutta en tunge väkisin auttamaan, teen niinkuin haluaisin itseäni palveltavan.

Mitäs asiakkaat? Kiukuttelevat kuin teinit, syyttelevät myyjää, eivät katso päinkään, eivät tervehdi, eivät vastaa jne. :D

Tietenkin kohteliaana pidän kaiken sisälläni ja puran sen nyt TÄÄLLÄ!!!

Miettikää vähän omalle kohdalle minkälaisia olette asiakkaina...

kaikki kateelliset tarttuivat vain akateemisuuteen, heitä ilmeisesti vituttaa että joku on päässyt lääkikseen, koska he itse ovat pyrkineet sinne jo ties kuinka monta kertaa?? ap kirjoitti että " OLEN AINA YSTÄVÄLLINEN, PALVELUALTIS JA TIETENKIN KOHTELIAANA PIDÄN KAIKEN SISÄLLÄNI"

mitä TE vielä vaaditte?? HAH.

Vierailija
94/95 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

KUINKA MONELLA NAISELLA TÄÄLLÄ ON MUNAA TUNNUSTAA, ETTÄ ON TÄMMÖINEN??

Itse asiassa jo ylempänä tunnustin, että olen Tämmöinen. Ei ole tullut mieleen, että joku siitä noin masentuisi. Koska, kuten sanottua, itse osaan ottaa vastaan typerien ihmisten regressioita.

Vierailija
95/95 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kirjoitus täyttää totta.

t. ex-mäkkiläinen