Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä ollut toinen nainen jonkin aikaa. Miten tästä eteen päin?

Vierailija
19.12.2005 |

Antakaa vinkkejä miten olette saanut pelastettua suhteenne? Mies ei oikeen juttele kanssani, kun yritän selventää asioita hän vaan tuumaa, että ei jaksa jankutustani... Onko hän jo täysin toisen naisen pauloissa? Hän kyllä sanoo että haluaa olla minun /perheemme kanssa... mutta mutta, en oikein tiedä mitä ihmettä tässä tekisi enää.

Naiselle minä olen jo ilmoittanut että jättää He**etti sentään mieheni, perheemme isän rauhaan ennen kun suututtaa todella minut.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa tilanteessa pitäisi ajatellla ennemminkin niin, että " nykyään on onneksi naisellakin mahdollisuus valita" . En sano, etteikö teidän kannattaisi yrittää, mutta jos yrittäminen on yksipuolista, niin siinä voi sitten miettiä, mikä on järkevää.

Vierailija
22/25 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi antamisesta en osaa sanoa, mutta lasten takia yrittäisin vielä elää yhdessä. Tai ainakaan en harkitsematta laittaisi pihalle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Anteeksi antamisesta en osaa sanoa, mutta lasten takia yrittäisin vielä elää yhdessä. Tai ainakaan en harkitsematta laittaisi pihalle...

Vierailija
24/25 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut sen ja voin kertoa, että se oli kamalaa.

Vierailija:

Tunnelmat lapsi kyllä vaistoaa, mut..

Vierailija
25/25 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vieläkin yleisemmällä tasolla että asiat ei nyt isillä ja äidillä suju ja tarvitaan aikalisä ainakin.

Ap huhuuuuuuu ,itä ajatuksia sinulla nyt on asiasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi