Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä ollut toinen nainen jonkin aikaa. Miten tästä eteen päin?

Vierailija
19.12.2005 |

Antakaa vinkkejä miten olette saanut pelastettua suhteenne? Mies ei oikeen juttele kanssani, kun yritän selventää asioita hän vaan tuumaa, että ei jaksa jankutustani... Onko hän jo täysin toisen naisen pauloissa? Hän kyllä sanoo että haluaa olla minun /perheemme kanssa... mutta mutta, en oikein tiedä mitä ihmettä tässä tekisi enää.

Naiselle minä olen jo ilmoittanut että jättää He**etti sentään mieheni, perheemme isän rauhaan ennen kun suututtaa todella minut.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pihalle niin johan on homma selvä

Vierailija
2/25 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä enää kunnollista suhdetta tule jos asioita ei kyetä selvittämään perinpohjaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyttää toista naista. sinun miehesi se petti!!!!!!!

Vierailija
4/25 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun ei typerä akka muuten tajua että se on mun mies...

Vierailija
5/25 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt on niin epäselvää? Eroat ja vikkelään.

Vierailija
6/25 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi jäädä sellaisen miehen luoksi joka ensin pettää ja sitten sanoo " älä jankuta" ?

Vierailija
7/25 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Naiselle minä olen jo ilmoittanut että jättää He**etti sentään mieheni, perheemme isän rauhaan ennen kun suututtaa todella minut.

Minä olisin jo nyt raivoissani, sekä sille naiselle että omalle miehelleni.

Vierailija
8/25 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumatsuikka sentään, mitä tossa nyt on meittimistä?? eiks sulla ole tippaakaan omanarvontuntoa ja itsekunnioitusta kun haluat moisen sian takas ittelles?? ja sitten rakastellessanne mietit aatteleeko se sun olevan se toinen nainen vai kenties joku kolmas.

Minä en moista luuseria ittelleni enää edes huolisi ja tiukkaa tekis sekin saisko olla isänä ja esimerkkinä ja miehen mallina lapsillekaan.

Ja se toinen nainen on ihan yhtä mulkero varsinkin jos ties panemaan ryhtyissään että ukko on varattu.

Monon kuvaa nyt hanuriin vaan!!!

Vierailija
9/25 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutullani kävi niin, että miehellä oli pitkä suhde toiseen naiseen ja jäi kiinni. Ero tuli. Vuoden parin päästä palasivat yhteen ja ei mennyt kuin 7 kk kun mies oli aloittanut uuden suhteen mikä kesti 3 vuotta kunnes jäi taas kiinni. Ja taas on pettäminen anteeksiannettu. Mies kun haluaa pitää perheensä. Taitaa olla mies " heti mulle kaikki" tyyppi. Ei yksi nainen riitä vaikka kuinka lupaa ja lupaa.. Surullisinta tässä on se kun nainen haluaa uskoa tuota pettävää miestä. Ja nuo suhteet eivät ole tuon miehen ainoita. Hällä on näitä naisia muitakin kuin vaimo+pitäaikainen tyttöystävä.

Vierailija
10/25 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan on omaa saamattomuutta toi tilanne

Vierailija
11/25 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihmiset luovuttavat aivan liian helposti tänä päivänä. Tämä mies on sellainen jonka kanssa haluan, hänen virheestään huolimatta, elää loppu elämäni. Rakastan häntä, meillä on yhteinen perhe... jne. En minä halua ensimmäiseen " mokaan" suhdettamme lopettaa, olemme kuitenkin olleet jo kahdeksan vuotta yhdessä jne...

Vierailija
12/25 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä idea siinä avioliitossa ja parisuhteessa on jos on noinkin ok paneskella muiden kanssa?? Tsori nyt vaan mutta ei vastaa minun/mieheni käsitystä rakkaudesta tai avioliitosta. Millasen mallin toi antaa lapsillekin,kysyn vaan......

-11-

Vierailija
13/25 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se todella paha juttu, kun oma moka paljastuu.

Kehottaisin sinua kuitenkin vakavasti miettimään eroa.

Kukaan ei ansaitse tuollaista kohtelua, et edes sinä. Älä

kohtele itseäsi niin huonosti, ettet reagoisi asiaan myös

negatiivisesti.

Vierailija
14/25 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotan onnea valitsemallasi tiellä, älä kuitenkaan sitten ihmettele kun miehesi pettää sinua uudelleen ja uudelleen myöhemmin elämässänne. Jos ei tuon naisen kanssa niin monien muiden,halukkaita aina riittää ja miehesi onkin jo osoittanut minkä laatuinen mies, puoliso ja isä on eli eiköhän se v***u taas pian sitä vie.

Enkä suoraan sanottuna ihmettele koska ei monikaan mies pidä naista kiihottavana jos se on tuollainen kynnysmatto ja läheisriippuvainen vinkuja niinkuin sinä, se ei ole seksuaalisesti(kaan) kiihottavaa.

Vierailija
15/25 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko todellakin ap elää loppuikäsi epävarmuudessa-luulossa?

Ei käy kateeksi ja se vaikuttais väistämättä lapsiinkin.

Vierailija
16/25 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mikä idea siinä avioliitossa ja parisuhteessa on jos on noinkin ok paneskella muiden kanssa?? Tsori nyt vaan mutta ei vastaa minun/mieheni käsitystä rakkaudesta tai avioliitosta. Millasen mallin toi antaa lapsillekin,kysyn vaan......

-11-

Vierailija
17/25 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-11-

Vierailija
18/25 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

-11-

Siksi toiseksi henkinen pettäminen on pahempaa kuin fyysinen!

Vierailija
19/25 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kukin toimii sen asian suhteen omassa elämässään miten toimii.

Mutta pääperiaate on kuitenkin se että jos on avioliittoon astunut ja tahdon sanonut niin puolisoa kunnioitetaan myös olemalla uskollisia hänelle, siitähän suureksi osaksi avioliitossa on kysymys.

Eri asia sitten jos pariskunta on keskenään sopinut ns avoimesta suhteesta missä kumpikin voi luvan kanssa käydä korkkaamassa muitakin, tässä ei siitä kuitenkaan ollut kysymys.

Vierailija
20/25 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita mies ulkoruokintaan. Tee hänelle selväksi että raksatat häntä mutta hänen täytyy valita.

Paarthaiten se käy kun annat hänen kokeilla yksinasumista. Lapset tietenkin hänelle ihan kuin yh aikana. Tee kuitenkin selväksi että ei tutustuta uutta lapsiin (heti). Meillä tépsi asumusero parhaiten.

Itse sai paremmin luottamuksen takaisin kun tiesi että toisella oli vapaus ja toinen ymmärsi mitä kaikkea menetti. Heitä siis pihalle, jos toinen kiinnostaa enemmän ratkeaa tilanne aiemmin. Helppoa se ei ole ja muista että et elä miehellesi.

Voimia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi