Minkä hemmetin takia laitatte miehet niitä noloja salikuvia tinderiin?
Painan kaikille salikuville raksin. Toinen varma raksi tulee, jos teksti puuttuu kokonaan tai on käytetty vain emojia.
noin 1 % miehistä ansaitsee minulta sydämen. Ja ei, ei ole kysymys seksin perässä olevista alfauroksista, vaan ihmisistä, monenlaisista ja monen kokoisista, joilla on jotain kerrottavaa ihmisyydestä.
Kommentit (48)
Mä itsekin laitoin salikuvan. Se oli mun ainut harrastus aikoinaan. En mä tiedä mistä harrastuksista olisi sallittua laittaa kuvia mutta itse halusin laittaa kun vietin niin paljon aikaa salilla. Itsekään en varsinaisista pullistelukuvista tykännyt (joku most muscular peilin edessä) mutta ns. tilannekuva salilta? Ilman muuta jatkoon jos muuten hyvä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Sama naisilla, sali ja rakkien kuvia riittää, ei jatkoon.
Ja syöpäisiä matkustus-kuvia, sellainen akka lentää kaaressa roskiin.
Kyllä minua naisena salikuvat kiehtoo, koska käyn itsekin salilla 4 x viikossa. Ehkä etsivät kaltaisiaan? :)
Se hottis 20v fitness misu vetää sellaiset miehet oikealle, samaan aikaan kun ap:n tapaiset 30v+ rumat lihavat yyhoo akat vetää ne vasemmalle. Win-win.
Saan typerillä salikuvilla matcheja paremmin kuin fiksuilla kuvilla.
Vierailija kirjoitti:
Se hottis 20v fitness misu vetää sellaiset miehet oikealle, samaan aikaan kun ap:n tapaiset 30v+ rumat lihavat yyhoo akat vetää ne vasemmalle. Win-win.
Tinderissä näkee nykyään kuka on tykännyt, joten ei mennyt oikein. Eikä muutenkaan tuo määrittely minusta mennyt oikein.
ihan btw, se, että mies kehtaa halveerata yh-äitejä, on isoin red flag, enkä ikinä huolisi itselleni sellaista miestä. Ja mietipä miksi nainen on yh - siksi, että joku mul*ku ei ole kantanut vastuutaan. Taidat kuulua heihin.
Minkä hemmetin takia laitatte naiset niitä noloja matkustelu kuvia tinderiin?
Painan kaikille matkustelu kuville raksin. Toinen varma raksi tulee, jos on viini tai shampanja lasi kädessä.
noin 1 % naisista ansaitsee minulta sydämen. Ja ei, ei ole kysymys seksin perässä olevista alfanaaraista, vaan ihmisistä, monenlaisista ja monen kokoisista, joilla on jotain kerrottavaa ihmisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Painan kaikille matkustelu kuville raksin. Toinen varma raksi tulee, jos on viini tai shampanja lasi kädessä.
noin 1 % naisista ansaitsee minulta sydämen. Ja ei, ei ole kysymys seksin perässä olevista alfanaaraista, vaan ihmisistä, monenlaisista ja monen kokoisista, joilla on jotain kerrottavaa ihmisyydestä.
No hyvä.
ap
Tein tämän kopion tästä aloituksesta uudeksi keskusteluksi ja se poistettiin modejen toimesta lol näkee miten täällä syrjitään miehiä ja suositaan naisia: "
noin 1 % naisista ansaitsee minulta sydämen. Ja ei, ei ole kysymys seksin perässä olevista alfanaaraista, vaan ihmisistä, monenlaisista ja monen kokoisista, joilla on jotain kerrottavaa ihmisyydestä."
Sekä miehillä että naisilla tavallisia kuvia. https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968
Olen lihakseton mies.. Lihaksikkaat vie nenän edestä naiset.. Nyyyh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä näkee nykyään kuka on tykännyt, joten ei mennyt oikein. Eikä muutenkaan tuo määrittely minusta mennyt oikein.
ihan btw, se, että mies kehtaa halveerata yh-äitejä, on isoin red flag, enkä ikinä huolisi itselleni sellaista miestä. Ja mietipä miksi nainen on yh - siksi, että joku mul*ku ei ole kantanut vastuutaan. Taidat kuulua heihin.
Tai ehkä se nainen on kaltaisesi sekopäämùlkku johon ei kannata aikaansa tuhlata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja syöpäisiä matkustus-kuvia, sellainen akka lentää kaaressa roskiin.
Sekä kuva, jossa on kaksi naista, eikä niistä tiedä kumman profiililla ollaan.
Eikä se kaverikuva jonkun popparinkaan kanssa usein häävi meriitti ole.
Mulla on salikuva ihan vaan sen takia, että siinä samalla on luontevaan esitellä pyyhettä, jota kuivatan SEN päällä. Puree naisiin kuin lutikka perseeseen. HOJOHOJOHOJOOOOOO
Koska emme laita alastonkuvia onlyfansiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on salikuva ihan vaan sen takia, että siinä samalla on luontevaan esitellä pyyhettä, jota kuivatan SEN päällä. Puree naisiin kuin lutikka perseeseen. HOJOHOJOHOJOOOOOO
Yök 🤢 Mä vippasin kaikki kuntosali tyypit vasemmalle.
Saliton kuva = ei pesää
Salillinen kuva = paljon pesää
Vaikka sinulta en saa niin saan muilta