Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä hemmetin takia laitatte miehet niitä noloja salikuvia tinderiin?

Vierailija
13.11.2023 |

Painan kaikille salikuville raksin. Toinen varma raksi tulee, jos teksti puuttuu kokonaan tai on käytetty vain emojia. 

noin 1 % miehistä ansaitsee minulta sydämen. Ja ei, ei ole kysymys seksin perässä olevista alfauroksista, vaan ihmisistä, monenlaisista ja monen kokoisista, joilla on jotain kerrottavaa ihmisyydestä.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama naisilla, sali ja rakkien kuvia riittää, ei jatkoon.

Vierailija
2/48 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itsekin laitoin salikuvan. Se oli mun ainut harrastus aikoinaan. En mä tiedä mistä harrastuksista olisi sallittua laittaa kuvia mutta itse halusin laittaa kun vietin niin paljon aikaa salilla. Itsekään en varsinaisista pullistelukuvista tykännyt (joku most muscular peilin edessä) mutta ns. tilannekuva salilta? Ilman muuta jatkoon jos muuten hyvä tyyppi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja syöpäisiä matkustus-kuvia, sellainen akka lentää kaaressa roskiin.

Vierailija
4/48 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua naisena salikuvat kiehtoo, koska käyn itsekin salilla 4 x viikossa. Ehkä etsivät kaltaisiaan? :)

Vierailija
5/48 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hottis 20v fitness misu vetää sellaiset miehet oikealle, samaan aikaan kun ap:n tapaiset 30v+ rumat lihavat yyhoo akat vetää ne vasemmalle. Win-win.

Vierailija
6/48 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan typerillä salikuvilla matcheja paremmin kuin fiksuilla kuvilla.

Vierailija
7/48 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se hottis 20v fitness misu vetää sellaiset miehet oikealle, samaan aikaan kun ap:n tapaiset 30v+ rumat lihavat yyhoo akat vetää ne vasemmalle. Win-win.

Tinderissä näkee nykyään kuka on tykännyt, joten ei mennyt oikein. Eikä muutenkaan tuo määrittely minusta mennyt oikein.

ihan btw, se, että mies kehtaa halveerata yh-äitejä, on isoin red flag, enkä ikinä huolisi itselleni sellaista miestä. Ja mietipä miksi nainen on yh - siksi, että joku mul*ku ei ole kantanut vastuutaan. Taidat kuulua heihin.

Vierailija
8/48 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hemmetin takia laitatte naiset niitä noloja matkustelu kuvia tinderiin?

Painan kaikille matkustelu kuville raksin. Toinen varma raksi tulee, jos on viini tai shampanja lasi kädessä. 

noin 1 % naisista ansaitsee minulta sydämen. Ja ei, ei ole kysymys seksin perässä olevista alfanaaraista, vaan ihmisistä, monenlaisista ja monen kokoisista, joilla on jotain kerrottavaa ihmisyydestä.

Vierailija
9/48 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painan kaikille matkustelu kuville raksin. Toinen varma raksi tulee, jos on viini tai shampanja lasi kädessä. 

noin 1 % naisista ansaitsee minulta sydämen. Ja ei, ei ole kysymys seksin perässä olevista alfanaaraista, vaan ihmisistä, monenlaisista ja monen kokoisista, joilla on jotain kerrottavaa ihmisyydestä.

No hyvä.

ap

Vierailija
10/48 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tämän kopion tästä aloituksesta uudeksi keskusteluksi ja se poistettiin modejen toimesta lol näkee miten täällä syrjitään miehiä ja suositaan naisia: "

noin 1 % naisista ansaitsee minulta sydämen. Ja ei, ei ole kysymys seksin perässä olevista alfanaaraista, vaan ihmisistä, monenlaisista ja monen kokoisista, joilla on jotain kerrottavaa ihmisyydestä."

Vierailija
11/48 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä miehillä että naisilla tavallisia kuvia. https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968

Vierailija
12/48 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tinderissä

Vierailija
13/48 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihakseton mies.. Lihaksikkaat vie nenän edestä naiset.. Nyyyh...

Vierailija
14/48 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii

Vierailija
15/48 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä näkee nykyään kuka on tykännyt, joten ei mennyt oikein. Eikä muutenkaan tuo määrittely minusta mennyt oikein.

ihan btw, se, että mies kehtaa halveerata yh-äitejä, on isoin red flag, enkä ikinä huolisi itselleni sellaista miestä. Ja mietipä miksi nainen on yh - siksi, että joku mul*ku ei ole kantanut vastuutaan. Taidat kuulua heihin.

Tai ehkä se nainen on kaltaisesi sekopäämùlkku johon ei kannata aikaansa tuhlata.

Vierailija
16/48 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja syöpäisiä matkustus-kuvia, sellainen akka lentää kaaressa roskiin.

Sekä kuva, jossa on kaksi naista, eikä niistä tiedä kumman profiililla ollaan. 

Eikä se kaverikuva jonkun popparinkaan kanssa usein häävi meriitti ole. 

Vierailija
17/48 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on salikuva ihan vaan sen takia, että siinä samalla on luontevaan esitellä pyyhettä, jota kuivatan SEN päällä. Puree naisiin kuin lutikka perseeseen. HOJOHOJOHOJOOOOOO

Vierailija
18/48 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska emme laita alastonkuvia onlyfansiin. 

Vierailija
19/48 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on salikuva ihan vaan sen takia, että siinä samalla on luontevaan esitellä pyyhettä, jota kuivatan SEN päällä. Puree naisiin kuin lutikka perseeseen. HOJOHOJOHOJOOOOOO

Yök 🤢 Mä vippasin kaikki kuntosali tyypit vasemmalle. 

Vierailija
20/48 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saliton kuva = ei pesää

Salillinen kuva = paljon pesää

Vaikka sinulta en saa niin saan muilta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi