mitä saippuasarjamaista on elämässäsi tapahtunut?
mikä juttu voisi olla suoraan kaunareista?mitä kukaan ei usko?
mulla:
hurjassa teini-iässä tulin raskaaksi (ja sain keskenmenon), enkä tiennyt kuka on isä. kortsu oli käytössä, ja 2 miestä oli samana iltana...:)
Kommentit (29)
Suomessa en juurikaan herätä miesten huomiota, kaltaisiani blondeja sinisilmiä on 13 tusinassa, mutta ko. maassa olin kaikkien mielestä todella kaunis ja ihana ja puhuin vielä kieltäkin niiin sexyllä aksentilla, että oksat pois. :) Tästä johtuen puolet kouluni suosituimmista komeista urheilijapojista pörräsi ympärilläni niin koulussa kuin vapaa-ajallanikin ja heidän wannabe-tyttöystävänsä nyrpistelivät kateellisina. Näin jälkeenpäin ajateltuna se oli kuin suoraan jostain tv-sarjasta.. :)
Kerran menin sinne yllättäen hänen antamillaan avaimilla ja hän oli sängyssä toisen tytön kanssa. Kävelin tyynen rauhallisesti sängyn viereen ja keräsin heidän vaatteet, avasin ikkunan ja heitin ne ulos. Lähdin siltä seisomalta heidän kattoessa h-moilasina. Jätin pojan vaikka hän itki perääni pitkään.
mun ex, esikoiseni isä, jätti mut mun parhaan ystävän takia =( siitä seurasi kauheita riitoja, mä menetin myös melkein kaikki lapsuudenystäväni =(
nykyisen mieheni kanssa seukattiin 2kk, jonka jälkeen muutin hänen luokseen vieraaseen maahan. satuhäitä ei kuitenkaan vietetty, vaan ostettiin unelmien talo ja saatiin vauva =)
mulla on kanssa ollut jakso elämässä, jolloin tuntui, että miehiä (varattuja ja vapaita) ois ollut joka sormelle.
myös kaikki etelänmatkat ja mökkireissut oman kullan kanssa ovat olleet ihan kuin kaunareita =)
Asuessani lukioaikana tätini luona minulla oli 18-19 vuotiaana salasuhde tätini miehen kanssa joka minua lähes 40 vuotta vanhempi. Paljastuminen oli todella draamaa. Suhteen mahdollisti se että tädillä on talo myös Espanjassa. Tästä kaikesta nyt 7 vuotta. Nyt on jo lapsi ja mies.
Meitä oli kome kaverusta, minä ja kaksi kundia. Olin itse ihastunut kundeista nuorempaan ja taas kundeista vanhempi oli ihastunut muhun. Lopulta selvis, että tää nuorempi, (johon olin siis ihastunut), olikin homo ja ihastunut tähän vanhempaan kundiin.
Oltiin siis oikein hyviä kavereita ja yhdessä tuli liikuttua aika pitkään. No, koska tää kundeista vanhempikin oli aika vapaamielinen, juttu toimi. Jossain vaiheessa alettiin viettämään enemmän aikaa kahdestaan tän vanhemman kundin kanssa ja meillä oli ongelma miten voimme kertoa asian toiselle kundille.No, keksimme keinon ja nyt ollaankin oltu yhdessä jo yli 8 vuotta... Erikoisena yksityiskohtana sellainen, että olin todistamassa tilannetta, jossa nää kaks kundia suutelivat... ja siis mieheni ei ole edes bi...
Minua on pyydetty osallistumaan kauneuskisaan, kieltäytyin. Harrastin seksiä ja monta kertaa ystäväni miehen kanssa. Aina kun oltiin kännissä.
Petin poikaystävääni ulkomaalaisen miehen kanssa. Olin molempien kanssa sängyssä samana päivänä.Siis tämä rinnakkaissuhde kesti pari kuukautta.
Minulla oli pitkä suhde naimisissaolevaan mieheen, todistin heidän eron oikeudessa. Näin tehtiin vielä 80 -luvulla, että sai avioeron.
Mula oli salarakas työpaikalta. Seurustelin yhtäaikaa viiden miehen kanssa, tätä kesti pari kuukautta. Sitten tiputin pari pois.
Sisareni osoittautuivat sisarpuoliksi. Meillä kaikilla on eri isä. Luulemani isä ei ollutkaan biologinen isäni. En tiedä kuka on isäni.
Kuulostaa ehkä pahalle, mut olen naimisissa, meillä on lapsia ja mulla on hyvä työ :))))
Minä aina järkevästi ajatteleva ihminen muutin neljän vuoden suhteesta ja yhteisestä kodistamme suoraan toisen miehen luokse. Vielä kuukautta aiemmin jos joku olisi sanonut näin käyvän, en TODELLAKAAN olisi uskonut. 10kk myöhemmin oli sitten lapsikin tulossa. Tällöin ex vielä kyseli takaisin, mutta uusi on edelleen parempi : )
Rakastan kahta miestä. Toinen on ollut kumppanini yli 15 v ja toisen olen tavannut työympyröiden kautta. Miehet ovat kavereita myös keskenään. Päästääkseen minuun ihastuksesta yli, työkaveri aloitti suhteen työkaverinsa kanssa, jonka kanssa olen myös tekemisissä työn vuoksi. Eipä onnistunut pääsemään tunteista irti...Emme ole pettäneet fyysisesti ja uuden ihastuksen ansiosta seksielämä mieheni kanssa on parempaa kuin vuosiin..hhmm. Kumma kuvio.
ja itse sain kokea tämän joskus vuosia sitten - kuukauden parin sisällä miehiä pukkasi ovista ja ikkunoista ja olin kuin puulla päähän lyöty enkä olisi tiennyt miten hanskaan tilanteen, minä tavis jolla ei koskaan ole ollut vastaavaa vientiä. Suhteita kuin suoraan Kaunareista...
Mulla oli ihana, lupaava rakkaussuhde erääseen mieheen. Ex:äni, suuri rakkauteni (joka jätti mut otti samoihin aikoihin yhteyttä, ja sanoi katuvansa syvästi että erosimme ja tajusi tehneensä virheen. Kerroin hänelle että sori, myöhäistä, olen tavannut uuden, mutta eihän se tietenkään tehonnut. Kukkia ja lahjoja alkoi sadella niin kotiin kuin työpaikallekin kummaltakin " kilpakosijalta." Kaksi miespuolista työkaveriani alkoi juuri silloin kiihkeästi ehdottelemaan treffejä, roikkimaan mun työhuoneessani eikä mikään tuntunut menevän perille heille. Paras kaverini, jonka mielestä tämä oli tosi huvittavaa, kertoi tästä miespuoliselle kaverilleen, jonka mielestä tämä oli niin huvittavaa että hän halusi tavata naisen joka aiheuttaa tällaisen sotkun, ja sen jälkeen hänkin (!!) liittyi tähän mouruavaan kollilaumaan. Oma hyvä miespuolinen kaverini päivitteli myös tätä touhua, ja enkä usko että naisellinen vaistoni ihan väärin tulkitsee, jos sanon että hänelläkin siinä vaiheessa alkoivat hyrräämään muut kuin ystävällismieliset tunteet.
Aivan uskomaton tilanne, eikä pelkästään hauskaakaan, mutta nyt jälkeenpäin naurattaa. Kaikkien kiemuroiden ja haparointien jälkeen päädyin naimisiin miehen kanssa, jonka kanssa mulla oli tämä lupaava rakkaussuhde. Ja olihan se lupaava, kun tänne asti päädyttiin...