Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikunta EI laihduta

Vierailija
19.12.2005 |

Mulla on takana kolme viikkoa, jolloin olen liikkunut kuutena päivänä viikossa hikiliikuntaa. Kuntopyöräilyä, reippaita kävelylenkkejä, uintia. Paino ei kyllä ole liikahtanut mihinkään. Liikaa on noin kymmenen kiloa. Herkkuja olen syönyt, mutten mitenkään ylettömästi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteyttää mittoja ja kuluttaa energiaa. Miehillä liikunta pelkästäänkin auttaa laihdutuksessa, naisilla ei niinkään ilman ruokavaliota. Kannattaa mittailla vyötäröympärystä. Saatat huomata mitan pienenevän, vaikkei paino laskekaan. Lihashan painaa tunnetusti enemmän kuin läski.

Vierailija
2/16 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toimii ruokavalion tukena. Kilon viikossa laihtuakseen pitäisi liikkua siis 7000 kcal:n edestä.... Sanoisin, että toivotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullukka = laiska rapakuntoinen sohvaperuna. Eipä muuten pidä paikkaansa. Huomasin sen jo syksyllä jumpassa. Jo ennen tätä hikikuurikautta liikuin kohtuullisesti, eli noin kolme kertaa viikossa. Silti olin jumpassa ihan yhtä hyvässä kunnossa kuin hoikat parikymppiset. Tässä rehkiessäni olen joutunut huomaamaan, että minusta ei sitten ilmeisesti tulee hoikkaa ilman nälkäkuuria. Mutta olenpahan ainakin hyväkuntoinen läski.

Vierailija
4/16 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikunta laihduta, paljon tehokkaampaa on rojottaa sohvalla koko päivä. Siinä kuule kilot lähtee ja kroppa kiinteytyy.

Vai olisiko ihan kuule niin, että tyhmänä olet korvannut kaiken menettämäsi energian syömällä kuin sika?

Vierailija
5/16 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

(karkkipäivä kerran viikossa ja jotain vieraskahvitteluja). Olen syönyt niin, ettei mulla ole nälkä.

Vierailija
6/16 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syö vähemmän kuin kuluttaa niin laihtuu. Ja liikunta lisää kulutusta. Yksinkertaista.

Vierailija
7/16 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellä saat vaikka vuorokaudet ympäriinsä, jos haluaa syömisensä kulutettua.

Vierailija
9/16 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on useammin nälkä tai enemmän nälkä. Jos syö niin ettei ole nälkäm toisin sanoen enemmän kuin ennen, ei lahdu. Liikunnalla kiinteytyy ehkä, mutta ei laihdu.

Vierailija
10/16 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

MOTIVOINTI KUVIA

t:118 kg

Vierailija
11/16 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos ei syö niin että laihtuisi. Se 500 kcal jonka kulutat kävelylenkillä on ylimääräistä kulutusta, se on sitten itsestä kiinni saako sen hyödyn menetettynä painona vai palkitseeko itsensä sen jälkeen 1000kcal viinerillä.

Vierailija
12/16 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ollut viestin pointti. Ja kyllä, alle tunnin lenkillä olen monet kerrat kuluttanut sykemittarin mukaan tuon kalorimäärän, kyllä se laskuri suuntaa antaa.

Vierailija
13/16 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä täytyy olla ruokavaliokin kohdallaan.

Itse viime keväänä aloin laihduttelemaan laskemalla kaloreita ja kävelemällä tai pyöräilemällä töihin ja takaisin.Paino tippui 1-1,5kg viikko vauhtia.

Vierailija
14/16 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOstain syystä mun kropan aineenvaihdunta pysähtyy täysin jos en liiku. Kyllä mä liikkuessa ainakin kulutan enemmän. Ottakaa myös huomioon liikunnan antama muu hyöty! Esim. liikkuva ihminenhän kuluttaa myös ENEMMÄN liikunnan jälkeisenä aikana ja välissä! Lisäksi liikunta voi vaikuttaa mielenterveyteen sillä tavoin, ettei jatkuvasti tee ruokaa mieli tai ei ainakaan ole aikaa ruokaa ajatella samalla tavoin. Mä olen ainakin usein saanut juuri ruoan korvattua liikunnalla.

Kyllä ihminen liikkumaan on tehty.

Vierailija
15/16 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä 4 viikkoon, kuluu 2000 kaloria. Jos ei syö niitä kahvipullia kylässä, laihtuu taatusti.

Vierailija
16/16 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi teen yhden lenkin viikossa.

Ja olen muuten syönytkin runsaasti. Ihmeissäni olen tästä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä