Millaisen jätskipuikon tai tuutin haluaisit kauppoihin?
Kommentit (57)
Minttu-ja suklaajäätelöä, minttutahnaa. Ei vohvelia, jokin uusi idea/ muoto. Ei mitään kovia muruja.
Päärynä-kinuski -tuutti
Päärynäjäätelöä ja siinä kinuskiraitoja.
Vierailija kirjoitti:
Pähkinättömän. Nykyisin on tosi vaikea löytää pakettijäätelöitä, tuutteja, puikkoja tai edes mehujäitä, joissa ei ole varoitusta pähkinöistä. Ingmannille pisteet sitä, että jotain on edes tehty eri hihnalta vielä, Valiolla ei ole mitään tarjota.
Jännä, että otit Valion tähän vertailukohteeksi, kun heidän jäätelötuotantonsa on suhteellisen marginaalista.
ohut kuori suklaata ja vanilja jäätelöä ja hinta edullinen. moni jäätelö täynnä liikaa sokerisia elementtejä joku vähäsokerinen versio.
Valion pähkinätuutin 80-90-luvuilta. Oli paras jätski ikinä!
Maitojäätelö, eri luomumaut ja palat sen sisällä. Mehujää jossa on hivenen vähemmän sokeria ja vähemmän lisäaineita, väriaineet luomua.
Pienen, yksinkertaisen ja halvan puikon. Kaikki jätskit melkein on mulle liian isoja. Minttusuklaa, hasselpähkinä ja vanhan ajan vanilja ovat lempimakujani. Ei mitään ylimääräistä ts. suklaata, hilloa, isoja pähkinän paloja tms. Vaan se jätski.
Jäde, jossa ei ole vehnää (tuutti) ja joka ei ole ällömakeaa. Todella moni jäätelö on aivan liian sokerista ja siksi inhaa. Suklaa saisi olla tummaa, harvoin saa kunnon suklaalla jäätelöä.
Supertoffeisen. Lisäksi haluaisin takaisin sen cola-mehujään joka oli 90-luvulla sellaisessa pahvisessa pötkylässä.
Vierailija kirjoitti:
Pähkinättömän. Nykyisin on tosi vaikea löytää pakettijäätelöitä, tuutteja, puikkoja tai edes mehujäitä, joissa ei ole varoitusta pähkinöistä. Ingmannille pisteet sitä, että jotain on edes tehty eri hihnalta vielä, Valiolla ei ole mitään tarjota.
"Alla listatuissa tuotteissa ei kirjoitushetkellä ollut saattaa sisältää -merkintää alla mainittujen allergeenien osalta. Muistathan kuitenkin, että pakkauksen tuoteseloste kannattaa lukea aina, myös tutuista tuotteista.
Kinder Ice Cream stick -jäätelötikut
Ingman Trio -kermajäätelö 1 l
Ingman Vaniljakermajäätelö 1 l
Ingman Kinuski-suklaa 1 l
Ingman Salmiakki 1 l
Ingman Jaffa-tuutti
Jättis Unicorn -tuutti
Ingman tuutti -monipakkaus suklaa-lakritsi
Ingman tuutti -monipakkaus mansikka-suklaa
Ingman Lipsi Jäätelöpakkaus Vadelma & Päärynä 850 ml
Jättis monipakkaus Bestis Mini Classic ja Salmiakki
Valio Jäätelöfabriikki unelma suklaa -tuutti
Valio Jäätelöfabriikki lime-sitruuna -tuutti
Valio Jäätelöfabriikki super vanilja -tuutti
Solero Exotic -jäätelötikku
Ingman Lipsi Päärynä/Vadelma Mehujää
Twister Mini ananas-mansikka-lime
Rainbow Lumimiehen mehujäät 12 kpl
Pirkka maidoton mangopassiotuutti
Pirkka maidoton metsämarjatuutti
Pirkka maidoton suklaatuutti
Choice päärynäpuikko maidoton
Härtelö suklaa
Sia Mangosorbetti ja Vadelmasorbetti
Sia Colapop ja Vadelmapop
Oatly Mansikka 0,5 l
Oatly Suklaa 0,5 l
Oatly Vanilja 0,5 l
Oatly Salted Caramel 0,5 l
Tötterö Mansikka-Raparperijäätelö
Pekoni-paprika-mango-nakki-parsa-pippuri-mustikkatuutin!
Vierailija kirjoitti:
Sitä edeltävä minttutuutti oli vielä parempaa, lopettiin nopeasti kun muut jätskit ei menneet enää kaupaksi.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Mikäli kyseessä on sellainen kokonaan vaaleanruskea jätskituutti. Olen miettinyt monta kertaa mikä se oli ja miksei enää tehdä niitä. Se taisi olla juuri tuo pähkinä. Parasta jätskiä mitä olen syönyt.
Tykkäisin pienestä jätskeistä pahvipakkauksissa. Voisi olla eri makuja. Tai pienistä puikoista.
Vanhan ajan vaniljaa, tummaa suklaakastiketta ja kirsikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Mikäli kyseessä on sellainen kokonaan vaaleanruskea jätskituutti. Olen miettinyt monta kertaa mikä se oli ja miksei enää tehdä niitä. Se taisi olla juuri tuo pähkinä. Parasta jätskiä mitä olen syönyt.
Taisi olla sama juttu kuin tuossa minttutuutissa, ei menneet muut enää kaupaksi niin piti lopettaa, oli kyllä aivan älyttömän hyvä tuutti.
Kun olin pieni, minttusuklaapuikko oli paras. Siinä oli siis kahta eri makuista jätskiä, ei mitään hilloa, suklaarakeita tms.
Vierailija kirjoitti:
Vanhan ajan vaniljaa, tummaa suklaakastiketta ja kirsikkaa.
Joo, paitsi toi kirsikka. Inhoan suklaan sekoittamista marjoihin tai hedelmiin.