Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ SYYSSÄTEIDEN JOULUNALUSVIIKKO 51 ♥

19.12.2005 |

Hyvää joulunalusviikkoa Syyssäteet!

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja TUHANNESTI ONNEA SERAFILLE!! Sekä uudelleen myös JONZULLE.

Kathy: Juu, kyllä se minä olin, kun epäilin ovuloinko ollenkaan. Joten sormet ja varpaat ristiin, että niin on. Tosin, vaikka muuten samoissa lukemissa mennäänkin, niin mun piinailut tulee olemaan (jos tulee) vasta joskus tammikuun puolella pitkällä, kun ei näistä kierroista uskalla mitään odottaa.

Onneksi on kuitenkin muutama lomapäivä tulossa juuri sopivaan saumaan, jotta jaksaa puurtaa tuolla pupuilulinjallakin. Nyt nimittäin maistuu oikeestaan syyskuun jälkeen ekaa kertaa sekin hyvälle, oli vähän sellaista pakkopuurtamista tuossa vähän aikaa sitten. Nyt yritänkin oikeesti unohtaa kaiken hömpötyksen ja nauttia tästä kahden olosta. Olen nyt nimittäin sitä mieltä, etä ihan hyvä, ettei meille vielä sitä kesävauvaa ole tulossa. Onpahan vielä tovi aikaa nautiskella tästä kahteen pekkaan elosta ja valmistautua vieläkin paremmin jo siihen pelkkään odotukseenkin :) Onkohan tääkin sitä käänteistä psykologiaa, ettei liikaa harmita, ettei vielä ole tärpännyt ;) )

Nojoo, tulipahan taas höpistyä.

[color=Red] OIKEIN IHANAA JOULUAATONAATTOA!! [/color]

Enköhän vielä huomennakin tule tämän pinon katsastamaan, joten ei vielä sen enempää.

[color=red] -Olivia ♥

Vierailija
82/98 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kathy: en siitä maitohormonin alhaisesta tasosta ole ottanut itselleni taakkaa. Lääkärin mukaan kun se kuitenkin nipin napin oli normaali, niin uskottava on, ettei siitä nyt pitäisi haittaa olla.

Niin, ja vielä se, että jos joku ihmettelee, että minä täällä pähkään, että ovuloinko ollenkaan vai en, että miksi ihmeessä en tilaa ovistikkuja, niin toistan Jedeleleä aikaisemmin syksyltä: yritän pitää tän yrittämisen vähän niinkuin tjot-meiningillä, enkä ainakaan vielä halua ruveta ovistikuilla leikkimään. Mutta vannomatta paras, ja siksi tuo " vielä" -sana ed. lauseessa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Nyt on sitten koti puhdas! Kiva tunne! Joululaulut pauhaa radiosta, vähän väliää ollut tippa linssissä, taas herkässä tilassa... uskomatonta!

[b]SERAFIlle tuhannesti ONNEA, ihana uutinen!!!![/b]

Nyt vaan tarrasukkia ja liimaa sinne kohtuun että pysyy matkalainen matkassa loppuun saakka :) Ihanaa!!!

Tuuliallle hyvää syntymäpäivää ja onnittelut valmistumisen johdosta!

Milennalle voimia ja toivotaan että saat voiton sairaudesta ja kivuista! Kyllähän ne lapset tarvitsee terveen äidin joten hoidat itsesi ensiksi kuntoon ja sitten taas uudella innolla kuumeilemaan. Ihanaa kun siellä jo yksi äidin silmäterä kuitenkin on :)

RIIKA, kuulostaa hyvälle että jo tänään juhlit joulua... ja että odotat yön valvomista :) Ihana, olen kyllä itsekin kerran valvonut ja siinä oli oikeasti makee fiilis, ei tosin ollut asukkaita että kuuntelin ihanaa musiikkia yön ja poltin takkaa...sillon vielä sai, nykyään sekin ilo on meiltä viety. Ja en minä niin ilkeä ole mitä kuulostaa välillä, olen oikeasti onnellinen kaikkien raskautuneiden puolesta mutta välillä ei kestä niitä uutisia, hetkellisesti ;) Ja jaksamista sinne *halaa*!

Joo olen minä vähän höpö kun soluilleni juttelen mutta eipä kai siitä haittaakaan ole ;)

Joo odottelen inspistä pukea päälle ja lähteä tuohon myyrmaanniin, jotain pientä olis vielä kiva keksiä. Illalla vielä jumppaan ja sit äidin luokse kuusta koristelemaan, annettiin kuusi äidille joten meillä ei sitä ole mutta suurin osa ajasta menee varmaan vanhemmilla että saanhan sen ilon siellä, eikä tarvii neulasia siivoilla ;) Huomenna töihin aamuun ja klo 14 meille tulee pukki, minun ukko ;) Asukkaat odottaa innoissaan ja mua kauhistuttaa kuinka tuo ukko osaa olla pukkina, hih, tänään taidetaan vetää kenraali harjoitukset :D

Mutta nyt menen... minä olen kyllä koneella läpi Joulun, joten sorry joudutte lukemaan mun sekoja tekstejä... :D

Heippa taas.... ~K~ ♥

Vierailija
84/98 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Yksi yö jouluun!!!

Tulipahan eilen juhlat juhlittua. appiukon vaimokin pysyi lestissään eikä ne viipyneetkään kuin vähän reilun tunnin. Aloin taktisesti haukotteleen kasin jäljestä, jotta vieraat ymmärtäisivät lähteä kotiin... Hyi minä!

Nyt on sitten saatu mies vidennellennekymmenennelle (vaikea sana, mutta kai saitte selvää).

ONNEA SERAFI!!! Ihanaa varmasti näin joulun tuntumassa saada plussa kehiin. Voi kun mäkin... Mitä sun mies sanoi? Ihan vaan aattelin, että kuinka miehet noin yleensä suhtautuu plussauutisiin.

ONNEA JONZU haamusta!!! Kyllä se vielä vahvistuu. Usko vaan.

Omaa napaakin vähän elikkä en tiiä noita päiviä vieläkään, mutta nyt tuntuu pahalta. Ei siis mitään menkkakipuja, mutta semmonen enne tuli eilen, että taasko tää meni tähän, mutta en " jaksa" enää masentua kun tammikuussa on se aika sinne lekurillekkin.

En luultavasti kerkee koneelle pariin päivään, joten LAHJARIKASTA JA LÄMMINTÄ JOULUA IHAN JOKAISELLE!!!

HALEJA KAIKILLE!!

-Taelsa-[/color]

Vierailija
85/98 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikös se niin ollut? Täältä lähtee virtuaalionnittelut parhaasta mahdollisesta synttärilahjasta! Siis tosi ikimuistettavaa! Ihanaa että plussa tuli jo naapuriin. Huomasin nimittäin että me asustellaan maantieteellisesti muutaman kymmenen kilsan päässä teitin " alapuolella" .

Olen täällä mummilassa joten en hirveesti ehdi pinoutua, mutta yritän kovasti kun on niin jännät ajat. Mielenkiintoinen joulunaika siis tulossa kun oviksen aika alkaa olemaan pian käsillä ja tyttötekniikalla yritetään nyt parisen kiertoa puuhastella. Tikut otan huomenna käyttöön elämäni ensimmäisen kerran (pitäähän sitäkin joskus kokeilla).

Nyt siis kp 11/ 28-29. Siis KÄÄÄÄK, nyt kun laskin niin munhan pitää aloittaa tikuttelu TÄNÄÄN. Voi kissa, voikohan sitä testata mihin aikaan vrk:sta tahansa? Nyt nopsasti lukemaan ohjetta. Miten nää päivät tällai karkas????? *pieni paniikki*

Mutta höh, nyt kuuluu toiselta puolen taloa ääniä, eli vieraita tulla tupsahti - menen moikkaamaan.

- Villis

Vierailija
86/98 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin illan töissä ja päätin että kuitenkin äkäseen tulen piipahtamaan teidän seurassa ja sitten poistun joulun ajaksi takavasemmalle!

Ihan ekkuna kaikille Säteille Rauhaisaa Joulua!

Nauttikaahan hyvästä seurasta, perheestä ja eritoten hyvästä ruoasta&juomasta!

Kiitos onnitteluista!

Nyt vaan toivotaan että yksiönasukki pysyy menossa mukana!!

Hanna: Pahoittelut km:stä! Voimia siskosein!

Jonzu: 2*haamu=plussa! Kyllä se sieltä voimistuu!!

Pyry: Meillä kanssa läheisessä ystäväpiirissä on kaksi nuorta pariskuntaa jotka ovat koeputkihedelmöitys " renkaassa" mukana tällä hetkellä! Molemmat puhuvat siitä todella avoimesti... Ehkä se antaa myös samalla voimaa kun siitä voi puhua.. Pistää itseä miettimään kuinka onnellisessa asemassa on kun on jo tuo yksi trinsessa!

Tuulia: Hyvää syntymäpäivää ja onnea valmistumisen johdosta!

s.m.r: Juu, rehvit on saatava kevään myötä aikaiseksi masujen(toivotaan että yksiönasukki pysyy mukana) ja taaperoiden kanssa! LA näillä näkymin elokuun lopulle... 25.pv

Milenna: Hyvä että kivut helpottunut ja että sinut " hoidetaan" kuntoon niin voi toista murua lähteä yrittämään uudella innolla!

Taelsa: Meillä mies olisi halunnut että testaan jo eilen...

Oli niin onnesta soikeana aamulla testituloksen julkistamisen jälkeen että halas niin kovasti ettei ilma meinannut kiertää! Ja on pahempi lärppä asian kanssa kun minä...hällä hirveä kiusaus kertoa kaikille! Koko päivän silitelly mein pikkupimua ja huokaillut että ihanaa kun saadaan kohta toinen tälläinen!

Villiseepra: Vai asutte melki naapurissa! Hienoa, ehkäpä mekin voidaan törmätä joskus!!

Mutta nyt siskot!

Joulumieltä!

Mennään mummolaan jouluksi ja uskon että palaudumme sieltä maanantaina! Silloin siis taas kirijuutellaan!

Heipu!

-S-

Vierailija
87/98 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Ihanaa enään yksi yö jouluaattoon. =)

Poika on ollut jo tänään ihan täpinöissään, kun mummi tuli kylään.

Ehti jo hieman näkemään paketteja ja olis pitänyt samantien päästä jo niiden kimppuun. Pikaisesti piti lahjat laittaa kaappiin piiloon. =)

Tänään saatiin paistettua kinkku valmiiksi ja ihan syötävän näköinen siitä tuli, vaikka en niin hirveesti kinkusta välitäkkään.

Vielä pitää huomenna käydä kaupassa ostamassa puuttuvat tarvikkeet ja leipoa vielä joulutortut. Tänään oli tarkoitus leipoa ne tortut, mutta ne sitten jäi, kun kinkussa kesti niin kauan.

No onpahan sitten vielä huomennakin jotain puuhaa.

Tosiaan kp 28/29 menossa, saa nähdä miten käy.

Edelleen on tuntunut alamasussa nipistelyjä silloin tällöin ja tuntuu hieman kovemmalta kuin normaalisti.

Oliskohan tää nyt vihdoin ja viimein sitä mitä ollaan toivottu.

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

[color=pink]Oikein rauhaisaa joulua ja voikaa paksusti. =)

T: yoginos

Vierailija
88/98 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti tulin vain toivottamaan hyvät joulut kaikille sädesiskoille.

Jouluvalmistelut alkaa täälläkin olla vihdoin siinä vaiheessa, että voi istahtaa soffalle nauttimaan lasillisen viiniä ja tuijotella takassa loimuavaa tulta. Kinkku on uunissa ja huomista varten vielä pieniä valmistelevia toimia tehtävänä, mutta ehtiihän nuo. Huomenna iltapäivällä kirkkoon ja haudoille, sitten syömään :)

Johan on muuten pinolla pituutta tällä viikolla, aikaisemmat ovatkin jääneet kokolailla lukematta, joten sorge etten osaa kommentoida vanhojajuttuja. Serafille ja Jonzulle tietysti superonnittelut, kuten muillekin plussanneille. Piinailijoille (yoginosilla ainakin jännä joulu tulossa) tumput on pystyssä. Pahoittelut ja rutistus hannakolle (menihän oikein?) km:sta.

Omaa napaa sen verran, että kiertopäivä *selaa kalenteriaan* on tänään numero 33. Edelliset kierrot ovat vaihdelleet 33-42 välillä, joten periaatteessa kuuluisin piinailijoihin, mutta käytännössä en. Nimittäin joulu- ym. kiireet hyydyttivät meidät ja alkukierron jälkeen kädestä kiinni pitelemistä intiimimpää toimintaa ei tässä talossa ole harrastettu. Kauheaa stressiä en ole asiasta jaksanut ottaa, mutta Olivian tavoin olen minäkin miettinyt tuota ovulointiasiaa -vaikka edelleenkin tjottaillaan, niin harkitsen semivakavasti tikkujen hankkimista, jotta selviäisi pelaako kroppa kuten kirjojen mukaan pitäisi. Mutta ensi vuonna sitten, nyt nautitaan joulusta ja rakkaiden ihmisten seurasta. Joulun jälkeen palaillaan -s' on moro!

Vierailija
89/98 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjotellut enemmänkin tuonne Keijujen puolelle(olen myös pinoutunut Kolibreihin), mutta myöskin sujuvasti lukenut näitä Säteiden juttuja :). Ajattelin siis ilmoittautua joukkoonne( jos vielä mukaan mahtuu), koska aloitimme vauvan yrityksen tavallaan 11/05, silloin söin viimeiset pilsut alkukuussa. Ja tämä teidän porukkanne tuntuu niin lämminhenkiseltä ja " kuuntelevalta" :).

Eli, itse olen -77, aviomies -78. Lapset ovat 03/01 (tyttö) ja 07/02 (poika), kolmatta tässä ollaan alettu yrittämään luomumenkkojen jälkeen, eli 12/05. Eka luomukierto siis menossa!

Viime kierrossa tunsin oviksen ihan selvästi, johtunee juuri siitä, että hormonit heräili horroksestaan pitkästä aikaa(söin pillereitä syksystä -02). Ilmeisesti oviksen pitäisi olla nyt joulun aikaan, ehkä tuossa tapanina, joten koitetaan sihdata siihen...

Sain tietää, että eräs juuri 19v täyttänyt " melkein" -sukulainen tyttö on raskaana ja saanee vauvan kesällä -06, joten tämäpä tietysti omiaan lisäämään meitin vauvakuumetta ;)!

Kuitenkin, hyvää ja lämmintä joulua kaikille Säteille! Ja ++++ - säteitä niitä tarvitseville!

terv. himppu77

Vierailija
90/98 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Ystävä hyvä, relaa jo vähän

pysähdy hetkeksi vaikkapa tähän.

Jouluna turha on hääsätä suotta,

sitähän kerkeää pitkin vuotta.

Unohda siis turhat kiireet ja juoksut,

istahda nauttimaan tunnelma ja tuoksut.

Hyvää jouluaattoa Sädesiskoille perheineen!

Riika

Vierailija
91/98 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA SERAFILLE!!!!Ihanan joululahjan saitte!!<3

Minä en vielä apteekin testiä tehnyt..jotenkin on vieläkin,kahdesta haamusta huolimatta olo että oonkohan raskaana..uskaltaiskohan testata tässä päivän aikana..jos sais ihan konkreettisen lahjan vielä miehelle.:)

Mutta menipä taas omaan napaan..IHANAA JA RAUHALLISTA JOULUA VIELÄ KERRAN KAIKILLE!!!

Jonzu vaikenee,mutta vain hetkeksi xD elikkäs palaamisiin ehkäpä huomenna :)

Vierailija
92/98 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Heippa säteet!

Täällä töissä paahdetaan vielä hetki.. sitten aaton viettoon. Pukkia odotellaan.. toki on monta kertaa joutunut jo melkein perumaan Joulun kun kierroksilla käyvät, huolimatta siitä että ikää on mittarissa 50 :) Mutta muuten mukavaa, joululaulut pauhaa ja ovathan nuo pojat kuin pikkulapsia, usko pukkiin on vahva jne ;)

[b]Rauhallista aatto iltaa kaikille sädesiskoille!

[/b]

Edelleen plussatuulia puhallellen...Kathy *<:0)

Vierailija
93/98 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiljaistahan täällä näyttää olevan, niinkuin arvelinkin.. :)

Joulustressi on takana, ja nyt vaan nautiskellaan... ja syödään... :D

Eilen kävi joulupukkikin, ja kyllä meillä olikin kilttejä lapsia ollut.. sellaiset kasat lahjoja ilmestyi ;) Ja voi sitä riemua! Sitä oli mukava katsella. Jouluruuatkin onnistuivat, joten täytyy olla tyytyväinen itseensä. :)

Nyt sitten tuhotaan noita suklaita, joita taas ilmestyi jostain... :D Voisin oikeastaan elää loppuvuoden noilla.. ;D yök.. :D

Jepulis. Ei mulla tällä kertaa muuta. :) Hyvät joulunjatkot kaikille ja palaillaan taas! :)

Vierailija
94/98 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli himpulle tervetulotoivotukset, kyllähän joukkoon mukaan mahtuu! :)

ja SERAFI: Hurrrrrjasti Onnea!!!! Ja vauvaliimaa masuasukille!!! Voiko paljon hienompaa joululahjaa saadakaan... :)

Vierailija
95/98 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt niin innoissani että piti tulla kurkkaamaan palstalle pikaiseen.

Nimittäin, mulla on kp 13/28-30 ja nyt tulla tupsahti ovistikkuun kaksi viivaa mikä tarkoittanee hedelmällistä aikaa... Sopivasti mummi lupas ottaa pojan aamulla heti hoitoon kun poju vaan herää, niin saadaan me sitten miehen kanssa nukkua niin pitkään kun haluamme. Ollaan siis täällä mummilassa. Siis todella loistava ajoitus!!! Ei taideta " vain" nukkua vaan nyt sitä syysvauvaa sitten tilaukseen.

Nyt joulunjatkoja!

Vierailija
96/98 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten on joulupukki vierraillut ja vanhempien luona kierrelty.Tämän päivän saaki onneksi ottaa ihan levon kannalta.

Poltteli sit niin se apteekin testi että minä pöljä menin aatto iltana testaamaan ja haamuhan se sekin oli..mietin et kuinkahan myöhään hedelmöittyminen sit on tapahtunut kun näyttää haamua vasta..mut olen kyl huomannut et ovuloin ehkä parikin kertaa kierron aikana..

hard to say..häirittee vaan itteä mut nyt sen uskon et kyl minä pieniin päin olen.

Mitäs muille säteille kuuluu?Jokos aloitetaan uusi pino?

Jonzu

Vierailija
97/98 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkred]Joulu alkaa olla ohi, mieskin lähtee huomenaamuna töihin pohjoiseen pariksi viikoksi. Mukavasti meni joulu, paremmin kuin odotinkaan! Joka päivä on jossain käyty sukuloimassa ja syömässä kunhan olen unilta herännut, itse ei ole tarvinnut kattilanvarteen tarttua :) Pari tuntia sitten haettiin vielä pizzat tapaninpäiväajelun päätteksi :) Flunssastakin olen vihdoin saamassa niskaotteen ja se alkanee pikkuhiljaa lannistua.

Illalla mennään katsomaan Narniaa, ihan mukava tapa päättää nämä pyhäpäivät. Tosin olisin halunnut katsoa sen dokkarin tsunamista, mutta siitä ei taida saada kuin apean mielen :( Ajatella että siitäkin on jo vuosi. Oli se vaan niin kauheaa :(

Palataan vissiin huomenna taas päiväpinoihin, kun alkaa elämä taas " normalisoitua" :) Tulikos niitä plussia nyt muille kuin Jonzulle? Niin ja onnea sinne vielä kerran, kolmas haamu se toden sanoi! Mikäs on Yoginoksen tilanne? Ja toivottavasti Villiseepra sai miehen kanssa tilaisuuden laittaa pikkukaverit liikenteeseen aattona :)

Tapaninpäivänjatkoja kaikille! Huomiseen! Riika

Vierailija
98/98 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Minäkin pinoudun pikaisesti ja laittomasti (töissä olen)!

Täällä taas, eilinen ja aatto meni mukavasti, tietenkin syödessä,voi tätä ähkyä ;) Ja pukki kävi ja pääsinpä syliinkin ;)

Jonzulle onnittelut taas haamusta, eiköhän se siitä vahvistu!

Ja uusille teretulemast, mukaan mahtuu!!!

Joo eipä täällä kummempia, täydelliset naiset pitäis vielä katsoa työajalla, sit pääsis kotiin, ihanaa.

Kp 20 meneillään ja olo on niin raskaana oleva joten taas kun täti tulee, tiputus tulee olemaan rankka. Pientä tykytystä ollut vatsassa mutta muuten ei mitään.. taitaa vaan kinkku yrittää sulattaa itseään ;)

Mutta tuloksen näemme ensi viikolla... peukut itselle!

Mutta siis...huomisen pino aloittaja- UUSI PINO kehiin!!!

Nauttikaahan vielä joulusta kun se on... :)

Plussatuulia puhkuen... ~K~