Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ SYYSSÄTEIDEN JOULUNALUSVIIKKO 51 ♥

19.12.2005 |

Hyvää joulunalusviikkoa Syyssäteet!

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa on vierähtänyt viime kijoittelusta. Täti tuossa lähti ja uuteen yritykseen päästään jouluna. kp nyt 7/28

Meillä on muutto keskiviikkona omaan uuteen omakotitaloomme! Ihanaa, tätä on jo vuosi odotettu. Vuosi sitten oltiin juuri saatu tontti ja talon suunnittelu oli kuumimmillaan. Nettiyhteyden pitäisi toimia jo torstaina, joten sitten pääsen taas lukemaa teidän kuulumisia.

Mukavaa joulunodotusta

PLUSSATUULIA ~~~~

Vierailija
22/98 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hirveesti ole kerennyt koneelle, kun on ollut näitä joulukiireitä.

Oikeastaan enimmäkseen ollaan siivoiltu ja piparit leivoin siinä lomassa.

Vielä pitäis vessa ja makuuhuone saada siivottua jouluksi.

Jotenkin tuntuu että toi makkari on aina listalla. =)

Plussa tuulia odottelen minäkin, edelleenkin alavatsassa tuntuu välillä nipistelyjä ja paineen tuntua. Toivonmukaan olis se toivottu plussa.

Testaan kyllä vasta sitten kun menkat on kunnolla myöhässä, negoista kun olen aanut jo tarpeekseni.

Eilen käytiin ostamassa kinkku.

Cittarista meinasimme sen aluksi ostaa, mutta siellä oli todella surkee kinkku valikoima.

Joten meidän oli pakko mennä Prisman puolelle, jossa oli paljon parempi valikoima ja sieltä löytyi meille 8kg kinkku.

Muut joulu ruuat ostetaan varmaan vasta perjantaina, toivonmukaan niitä on vielä silloin jäljellä.

Sukulaisia kävi eilen kylässä ja vaihdettiin siinä samalla joululahjat.

Toivot myös meille tommoisen ihanan näköisen kukan.

Siinä on ihan palmunlehtien näköiset lehdet ja lehtien keskellä on punainen tähden muötoinen kukka.

Laitoin sen samantien isompaan ruukkuun ja kunnon mustaa multaa sekaan. toivonmukaan suostuu elämään siinä.

Kunpa vaan tietäisin miten sitä pitää hoitaa.

Mutta tämmöistä tällä kertaa.

Nyt pitää mennä tapaamaan yhtä mamma kaveriani.

Plussa tuulia kaikille.

T: yoginos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan säteet!

Minunkin pitäisi siivota, mutta jotenkin sitä täällä vain roikkuu... Mulla on ovistikuttelu käynnissä kp 14/29-30 eli kohta pitäs olla ovis... Pupuilua on harrasteltu joka toinen päivä. Toivottavasti nyt tärppäis.

Yoginos, se kukka kuullostaa timanttiananakselta. Sitä kastellaan sinne varteen ei multaan. Ite tapoin viime vuonna samanlaisen kukan, piti muka olla helppohoitoinen. Noh en ole mikään multasormi. Tänä vuonna ostin taas hyasintin ja valkean joulutähden. Saas nähdä kauanko ne elää mun hoivissa :o)

Mutta nyt lähen kyllä siivoon ja laittaan lapselle ruokaa! Plussatuulia puhaltaa haaveilija-76

Vierailija
24/98 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonzulle onnittelut haamusta! Eiköhän se siitä selkene! Kauanko teillä olikaan yritys ollut päällä? (en muista yhtään) Tosi mahtava joululahja!!!

Yoginos: mietin myös, että kukkasi kuulostaa koristeananakselle. Se on tosi upea, äidilläni on sellainen.

Vierailija
25/98 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivia-80:

Jonzulle onnittelut haamusta! Eiköhän se siitä selkene! Kauanko teillä olikaan yritys ollut päällä? (en muista yhtään) Tosi mahtava joululahja!!!

Ei meillä ole ollut yritystä kuin tämä kierto täysin ilman ehkäisyä ja viime kierron puolivälistä jätettiin ehkäisy pois..siks en oikeen uskokkaan et heti ois tärpännyt..sitten vasta jaksan uskoa kun saan sen kunnon plussan..odotan nyt et alkaako menkat vai ei ja testin sit uudestaan..alamahaa kyl nippailee ja on tosiaan kun ois ilmapallo siellä...mut aika näyttää..hermoja tämä koettelee. xD

Ja kiitos onnitteluista..toivotaan et ovat tarpeen.:)

Vierailija
26/98 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]Minäkin ehdin paikalle ruoanlaiton lomassa.. ;)

Jonzulle varovaiset onnittelut! Eiköhän se viiva siitä vahvistu!!

Meikä yrittää (huom! YRITTÄÄ.. ;D) täällä aloitella joulusiivousta tai jotain.. Mutta kun ei oikein tiedä mistä taas aloittaisi! Eli pyörin ympäriinsä enkä saa mitään järkevää aikaiseksi.. Pitäisi varmaan laatia jonkinsortin muistilista, että mitä kaikkea tässä vielä pitäisi ehtiä tekemään, niin ehkä sitten saiis jotain oikeesti tehtyäkin! ;D

Tänään on 27/26-27 ja olen entistäkin pessimistisempi. Illalla nukkumaan mennessä alkoi menkkajomotus ja se tunne oli myös aamulla. Testasin sitten ihan piruuttani aamulla, kun noita r-testejä tuli silloin ovistestien mukana 2 tilattua.. Negaahan se näytti, niinkuin vähän aavistelinkin. No, jospa käänteispsykologia toimisi, ja testin myötä edes tätsy saapuisi päättämään tämän piinan! ;D Edelleen jomottelee mahaa ja sitä rataa, että en kyllä liikoja enää toivo. Kyllä se täti viimeistään huomenna paikalle kaahaa punaisella kaarallaan, olen vakuuttunut siitä! Pakko asennoitua näin, koska en halua pudota niin ylhäältä.. :/ Hmph. Ottaaa päähän, mutta eihän sille mitään voi. Odotellaan nyt ja katsotaan, että mitä tapahtuu. Onneksi on tässä näitä jouluvalmisteluja tosiaan tehtävänä ihan hirveesti, niin ei ehdi liikoja miettiä ja murehtia! ;)

Kaikille Säteille oikein paljon Plussasäteitä ja mukavaa viikonjatkoa! Minä palailen jahka ehdin ja jotain asiantynkää on. :) huomisaamuna klo 8 hammaslääkäri, joten sen jälkeen viimeistään tulen tänne valittamaan... ;D

Hyvää päivänjatkoa hyvät naiset! ;)

*J* kera joulukiireiden [size=4]♥[/size]

Vierailija
27/98 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdimpas sitten onnitella tuota meidän tuoreinta plussaajaa joten teenpä sen nyt.. eli Onnea Jonzu! Mukava lukea tuollasia uutisia! Olikos täällä muita piinailijoita? Mulla ku on niin hatara pää, etten muista...

Kävimpäs muuten äskettäin pissimässä tikkuun ja sain kaksi tasavahvaa viivaa... mitään limoja en oo huomannu. Noh aika näyttä jos napsahtaa... toivotaan niin :o)

-hatarapäinen haaveilija :o)

Vierailija
28/98 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

JONZU: Pidän sullen varpaat ja sormet pystyssä notta se sitä ihtiään olis ja viiva pamahtaa testiin NIIIIN selkeänä kun seuraavaksi testaat! Milloin aiot testata seuraavaksi? ;)

SOFI: Onnea uuteen tupaan!!! Itsellä IHAN mahdoton omiskuume!! No josko nyt viedään kunnialla loppuun ekku tää eka kuume ja sit vasta päästetään kunnolla päälle toinen... Vaikeeta on...

VILLISEEPRA: Me ihastuttiin Kannustalojen Modernissa talomallistossa olevaan Harmajaan! Harmaja 191! Jos jostain sen saat hyppysiisi niin tutustuppa! Siihen pikkuisia muutoksia niin avot!!!! Saa vaan nähdä jääkö ikuiseksi haaveeksi....?

Oma napa 33/30...

Lämmöt koholla, viluttaa, ja pienimuotoista kuvotusta jos oikein tarkkaan " kuuntelee" itseään... =)

Mutta katsotaan...

Mutta nyt kutsuu ompelukone!

Plussiaplussia kaikille ja joulumieltä stressisnpoikasista huolimatta!

-S-

Vierailija
29/98 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoo, haamusta on hyvä jatkaa! Testaatko ennen joulua vielä uudestaan?

Jedeledelle tädinkarkotustanssia tanssin *hötkyilee villisti ja epärytmikkäästi*! Toisaalta, onhan siinäkin hyvä puolensa, että täti tulee ajallaan.

Täällä menossa kp 37/27-29, eikä vieläkään MITÄÄN! Ei mitään oireita mihinkään suuntaan, tosin täti ei ole ennenkään varoittanut tulostaan... Perjantaina testaan sitten kolmannen kerran, ja sitten kyllä on jo varmaa, ettei meille ole tulossa vauvoja. Koska edellisestä puuhastelusta on sitten jo melkein neljä viikkoa¿

Meillä siis tosiaan seksilakko jatkuu. En tiedä, mitä tässä on tapahtunut, mutta jotenkin ei yhtään huvita. Olen pari viikkoa ollut superväsynyt ja muutenkin kärttyisä. Ihan kuin olisi jo pari viikkoa ollut PMS-oireita. Ja minä olen sitä sorttia, että jos on paljon tekemättömiä asioita (esim. joulukortteja ja -lahjoja), niin ei siinä ruveta hurvittelemaan! Pitäisi oppia relaamaan paremmin.

Mietinkin tässä, että oisko ne kuukautiset voineet jäädä stressin vuoksi pois. On kyllä monesti ollut pahempiakin jaksoja, mutta josko nämä luomut olisivat herkempiä stressille? Äh¿ Kunhan tässä yritän keksiä syitä ja toivoa, että täti tulisi edes jouluksi kylään =)

Hiphei, kivaa kun ollut paljon pinoutumista tällä viikolla! Hyvä Säteet!

Vierailija
30/98 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin pikaisesti käymään verkkopankissa ja siinä samalla tulin vilkaisemaan tännekin... ;D

Tätiä ei näy vieläkään täällä, vaikka koko päivän on taas ollut se sama tunne, mikä illalla alkoi. Höh! No, en kyllä vieläkään ala elättelemään mitään toivoa tässä, mutta salaa kumminkin! ;D Sitä paitsi, vasta ylihuomenna olisi " yliajalla" (ja kuten Pyry sanoit, tosiaan, en valita sitä seikkaa, että kierrot pysyy näin tasaisina.. revitään ne ilot taas pienistä! ;D), joten vielähän se ämmä ehtii tänne änkeä.. :/

No, pidän teidätkin tilanteen tasalla.. halusitte tai ette ;D

Nyt lähden kauppaan tästä, kun sain ostoslistankin tehtyä. /hyvä minä) Eli se on moro! :)

Vierailija
31/98 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon jonzulle!! Ja muille plussanneille " hävettää ei muista nikkejä"

Onko teistä muut kotosalla piinailemassa vai meneekö aika töissä? Itse olen hoitovapaalla täällä kotona ja välillä tuntuu sille, et ois kiva olla töisssä menisi nämä piinaviikot nopeemmin. Ensiviikolla torstaina pitäisi menkkojen alkaa..Kierto kyllä varmasti vielä sekaisin ja söinhän minä minipillereitäkin kierron alussa. Höh! koko ajan vain itsestäni hölötän :(

No, mutta vielä itsestäni. tänään olen nukkunut aina samaan aikaan kuin tyttö, 3 päikkärit siis!? Väsyttää aivan hitosti ja koko eilispäivän mahassa oli erittäin sinne ei kuuluva tunne. Mulla on niin vahvasti sellainen tunne et joku on muuttanut mun masuun :-) voiko nämä oireet tulla näin nopsaan? Olen muutenkin erittäin herkkä ja tunnen oman kehoni hyvin (mies nauraa aina tuolle)

Täytyy laittaakkin tuonne listaan omat tiedot, niin pääsee listalle mukaan. Iloisia ajatuksia kaikille!!

Pikkuesteri

Vierailija
32/98 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin omat tietoni tuonne syys säteiden listaan ja nyt vasta tajusin, et meniköhän väärään paikkaan? Olen ihan urpona täällä kun uusi olen :(

Vierailija
33/98 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Huomasin tuossa, että olit ainakin ilmoittautunut syysKEIJUJEN listalle, meidän syyssäteiden listaa en nyt tähän hätään löytänyt, eli se on jossain sivulla ziljoonajayksi.. hmm.. eli en nyt muista, oletko sinne laittanut tietojasi.. Mutta enivei. Sitä nyt tässä varmistelen, että minnekä olit aikonut liittyä..? Vielä varmistuksen vuoksi nämä listojen erot: eli Syyskeijut (eli ne toiset tuolla, mutta juuri ne, joiden listaan ainakin olit ilmoittautunut) ovat niitä, jotka tähtäävät tällä hetkellä LA:n ensi vuoden syyskuulle ja ovat sellainen kuukausittainen lista, jolta " putoaa" , jos menkat alkaa ja LA siirtyy seuraavalle kuukaudelle.

Me Syyssäteet puolestaan olemme ALOITTANEET vauvanyrityksen tässä tänä syksynä, vähän eri aikoina ja täältä ei sillä tavalla pudota, vaan eteenpäin mennään koko ajan samalla sakilla. Myöskään plussanneet eivät putoa täältä minnekään, vaikka enimmäkseen sitten tuolla odotuspuolella kirjoittelevatkin, niin heidän juttujaan toivotaan tännekin. Mukaan toki mahtuu, eikä se niin täpön tarkkaa ole, milloin on yritys alkanut. :)

Toivottavasti tämä selvensi kaikille epäröiville hieman. :)

Jep. tämän tulin vain tänne sepustamaan.

terveisin listaemo Jedelede

Vierailija
34/98 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tarkoitus liittyä. No niinpä taisin tehdäkkin. Aloittelija on aika sekaisin näissä termeissä mitä täällä käytetään..Pikkuhiljaa oppii, toivottavasti!

Vierailija
35/98 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, kun ei ole sinusta vähään aikaa kuulunut, vai olenko lukenut pinoja huolimattomasti... Eli vaan kyselen, jotta mitä kuuluu? =)

Vierailija
36/98 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on tullut tämmönen iltakukkuja kun poika nukkuu nykyään niin hyvin aamuun asti. Vaikka menee nukkumaan kasilta niin silti unta riittää hyvin aamukasiin saakka ;)

Mulla on ollut hyvä päivä tänään koskien näitä jouluvalmisteluja. Lahjat on melkein hommattuna ja se mikä puuttuu löytyy torstaina erikoisliikkeestä kun lähdemme mummilaan joulun viettoon. Oma koti on nyt joulukunnossa ja jouluruokia ei tarvitse muuta kun sitten autella pikkasen itse aattona mummilassa pöytään. Eli ihan lepposin mielin tässä laskeudutaan joulutunnelmaan.

Sofi: Me mennäänkin aika samoissa kiertopäivissä, kivaa. Mulla on nyt kp 8/27-29, joten joulunaikaan tarttis olla tosiaan sitten ahkerana. Mitenköhän se vaan onnistuu kun ollaan tuolla sukuloimassa ja tupa on täynnä porukkaa. Hmn....

Niin, ja onnea Sofi sulle uudesta omasta kodista! Varmasti tosi ihanaa muuttaa ihan uuteen kotiin jouluksi. Pysyhän linjoilla.

Jonzu: Varovaisen varmat onnittelut haaleasta plussasta! Mä olen kanssa sitä mieltä että kyllä se siitä vahvistuu kun päiviä tulee lisää!

Serafi: Voi vitsit, yritin bongata sitä Harmajaa mutta en löytänyt kuvaa Kannustalojen sivuilta. No, me haetaan ensi vuoden puolella kasa talopakettiesitteitä niin eiköhän sekin sitten sieltä löydy. Ajatuksissa meillä olisi nyt 1½ kerroksinen ja ehdottomasti puutalo, mutta mielihän voi muuttua vaikka miten. Puutalokympin taloja ollaan vähän ajateltu kun niitä on noussut useita näille nurkille ja tuntuvat olevan meidän makuun - ja samaten just noi Kannustalot on tosi ihania! Aah, tuntuu vain vielä niin kaukaiselta haaveelta.

Koskas sä nyt aiotkaan testata? Vaikuttaa lupaavalta!!!!

Nyt mä menen jääkaapille ottamaan päivittäisen greippimehu-annoksen ja pikkuhiljaa maate.

Plussaonnea kaikille joulunajan testaajille!!!!!!

- Villis

Vierailija
37/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan nyt kirjoitella vähän laajemmin..elikkäs vastailen/kommentoin..

Jedelede: Millos sinä meinaat testata jos ei menkkoja kuulu?Jännätäänkö me yhdessä.:D

Serafi ja Pyry: Testaan uudelleen jos ei menkkoja kuulu niin perjantai tai lauantai aamuna.Ja tulen sitten ilmoittamaan toki tänne mitä testi sanoo.:)

pikkuesteri: minä piinailen ja kuumeilen kotona,olen kotiäitinä lapsilleni 3,5v ja 1,5v. Olen ollut kotona siitä asti kun aloin odottamaan esikoista,opiskelin silloin ja jouduin lopettamaan koulun kesken ilmenneiden allergioiden takia,työnhakijana olin mutta työtä en saanut.

Hmm..mitäs muuta..no siivous ja leipomis intoa kaikille!Ja tarrasukkia plussanneille ja plussa säteitä piinaileville!!

Vierailija
38/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Täällä taas, vaikka täälläkin pitäis hieman siistiä paikkoja ennen töihin menoa :P.

Jonzulle onnittelut plussasta tai haamusta mutta eiköhän se sitä ole!

Pyry...sampertin täti, mikäs ihme sitä nyt pidättelee!!!

Jedeledellä kans tiukat paikat ;) Toivotaan että nega osottautuis vääräksi bd bd bd

Ja Serafin oireet on kyllä lupaavat... uskon että sieltä plussa tulee!

Täältähän kaikkoo kaikki muut paitsi me vanhat säteet tuonne odotus puolelle... ei oo reilua!! Otatte meidät mukaan!

Jokohan Hippis on palannut Suomeen lomalta... se on varmaan ihanan ruskea ja toiv. hyvin levännyt uuteen yritykseen ;)

Ja Mites Riikan vapaat meni, taidat olla taas töissä? Ne vierähtää ihan liian nopeasti! Siis ne vapaat :)

Oma napa...kp 15 ja eilen nippaili vatsassa mutta en sit tiedä oliko ovista vaiko ilmaa vai mitä, toivon että ovis mutta jatketaan harjoituksia varmuuden vuoksi ;) Jtp ollaan menty mutta tosin vain kp8, 12, 14... toivon että näillä onnistuttais. Kävin eilen kaverilla jolla menossa rv32, ihana maha ja esikoinen tulossa... olen niin onnellinen niiden puolesta mutta kyllä se omakin olis kiva. Tuntuu vaan että tässä saadaan vuosi yrittää ainakin ennenkuin tärppi käy..toivotaan että olen väärässä. Joo eipä ihmeitä, töihin menossa joten pitää tässä ruveta vissiin toimimaan... Plussa säteitä kaikille!!! [size=6]♥ [size=5]♥ [size=6]♥ [size=5]&hearts [size=5]♥ [size=6]♥ [size=5]♥ [size=6]♥ [size=5]♥

Vierailija
39/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä Syyssäteistä on saanut lukea ties mistä omituisuuksista kropan toiminnan suhteen, mutta kyllä ne vasta nyt minulle konkretisoituvat. Voi hitsin hitsi sentään, kun on kymmenen vuotta syönyt pillereitä, niin heti menee hermot, kun kierto ei toimi kuten ennen =)

Tänä aamuna tuntui ihan siltä, että täti rysäyttää paikalle, ja tippa tuli vertakin. Mutta mihin se kanttura nyt hävisi? Eikö se vieläkään tiedä meidän osoitetta? Hankkisi GPS-systeemit Ferrariinsa!!!! Täytyy varmaan lähteä sitä tuonne nelostielle asti vastaan.

Eli nyt joko kp 1 tai kp 38. Taidan lähteä hyppimään tasajalkaa, jotta saataisiin joku puro auki ja päästäisiin uuteen kiertoon =)

Tulipas itsekeskeinen viesti. Muistaessani kuitenkin toivotan Kathylle tärppionnea, TÄYTYYHÄN taas vanhojakin Säteitä lykästää! Ja lopuksi toivotan itselleni tätionnea. Sitä todella tunnutaan tarvitsevan.

t. Pyrtsi

Vierailija
40/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipahei taas!

Kuten niin moni sen on jo sanonutkin niin sanon sen taas:

Tänne on pakko päästä ainaksi kerran päivässä!!!

Ootte niin mukavaisia juttukamuja!!!!

Ja kun kerran kaikki samasta kuumeestakin " kärsitään" niin...

Vertaistuki paras tuki!! Hihi! =)

Asiaan..

Villiseepra: Itse kävin kanssa eilettäin katsomassa KT sivuilla ja siellä ei siittä " meidän" talosta ollutkaan pohjapiirustusta. =( Mutta jos sitä kuvastoa sitten joskus selailet niin sieltä se löytyy! Kun netissä käyt KTn sivuilla niin eka sivu mikä aukeaa, niin siinä on se perhekuva! He asuvat tuossa meidän naapurissa kerrassaan upeassa kannustalossa ja toimivat KTjen " malleina" jos tarve! Ja heillä samanlainen koissun kun meillä ja ovat koissukamuja!! =)

Ai niin kysyit milloin aion testata... Perjantaina! Toivon synttäri- ja joululahjaa...!!

Kathy: Konnarin mukaan plussajunassa on pali vapaita paikkoja!! =)

Itse kävin tämän kierron alussa hakemassa luontaistuotekaupasta sellaista " rohtoa" kuin melbrosin! Sen käyttöalueet olivat:*tasapainoittaa hormonitoimintaa,vahvistaa luustoa,kohottaa mielialaa,parantaa keskittymiskykyä,piristää ja lisätä suorituskykyä! Ja meillä on nyt tällainen tilanne... voi olla sattumaakin...

Mietin myöskin juuri eilen että jokohan Hippis on saapunut kotiSuomeen... Toivottavasti loma oli rentouttava!!

Jedelede: Nyt toivotaan että täti ei teille saavu vaikka vähän uhkailee...

Pidän sulle peukut ja varpaat pystyssä!!!

Täällä, 34/30 ja ellotus jatkuu!

Mutta perjantainahan tuo selviää...ellei ennen sitä täti tupsahda kylään..

Siltä ei toki tunnu, mutta jos varautuu pahimpaan niin ei tule niin suuria yllätyksiä!

Lähden paistamaan nyt pipareita!

Jatketaan taaaaaas...

-S-