*~*~* Ensikot maanantaina 11.12.2006 *~*~*
Kommentit (19)
Nopeasti tulen käymään ennen kouluun lähtöä!
Dajm, pahoittelut tädin mahdollisesta tulemisesta. tulis nyt kunnolla että pääsisitte uuteen kiertoon ja sitten kuumeilutauolla tärppäis, kerta se stressin vähentäminen olis suuri tekijä :) Ja hienoja kortteja tuli, ihan oon ittestäni ylpeä. Tosin äidin tekemiä kortteja aika paljon matkin, se kun on tehnyt niitä ja monia vuosia ja osaa tehdä hienoja :)
Mitäs Kata? Entäs Marge?
Minä tästä lähden pukemaan ja syömään aamupalaa, hyvät viikonalut kaikille ja oikein paljon peitonpöllytyintoa!
-Mary kp11/29
Täällähän minäkin heti viikon aluksi! Onneksi on näyttöruutu sillä lailla, ettei työkaverit näe mitä täällä tärkeän näköisenä puuhailen. Mutta täytyyhän sitä heti tulla katsomaan kuulumisia!
Dajm, ikävä pettymys sinulla. Mutta tästä se taas lähtee, häntä kippuraan vaan!
MaryRose, voi kun saisin minäkin jostain joulukortti-intoa! On niin kiva saada kortteja, mutta niin vaikea itse saada aikaiseksi. Onneksi täällä Ranskassa missä asun voi kortteja lähettää tammikuun loppuun saakka. Eli taidanpa lähettää suomalaisillekin uudenvuodenkortit!
Inhottavaa, perjantaina sain varmaan vuoden viidennen virtsatientulehduksen, eipä paljon viikonloppuna sänky kutsunut muuten kuin päikkäreille! Tai no, onneksi nykyään lääkkeet tehoaa nopeasti, ja sunnuntai-iltana olikin sitten jo parempi olo, ja ihan testimielessä kokeiltiin vähän ;-) . Se vaan on hankalaa, että olen noiden tulehdusten takia tottunut ponkaisemaan aina sängystä suoraan suihkuun, ja nyt ei raaskis. Onko teillä muilla ollut samanlaista ongelmaa, ja mitenkäs olette vaivaa hoitaneet (karpalouute)? Ja riittääköhän sellainen puolisen tuntia ennen peseytymistä, jos haluaa raskaaksi tulla?
Jospa tekisin pikkaisen töitä vaihteeksi... Hyvää viikkoa kaikille!
Pingu: Voimia ja jaksuja sekä lohtuhali! Palaile omien voimiesi mukaan takaisin palstalle!
HMH: Toipumista!
Maitikka: Minuakin taitaa väsyttää vauvahaaveilu... Toki toivon tärppiä mutta jotenkin en nyt jaksa kauheasti panostaa yritykseen tai muuhun. Ja ne uudet kipulääkkeetkin taidan päästä viikonloppuna testaamaan¿ En ole vieläkään alkanut aamulämpöjä seuraamaan tai oviksia bongaamaan tikuilla, keräisin niistä niin kovasti ylimääräisiä kierroksia ja stressiä!
Nuutti ja Mary: Mä komppaan: petipuuhat ei nyt kiinnosta. Mies vähän murisee ja kysellee, että eikös tässä ole nyt jotain ristiriitaa, kun sitä vauvaa pitäis¿ No, ehkä kevään valoisuus lisää kipinää! Sitä odotellessa¿
Ja molemmille jaksuja kiireisiin!
Kata: Toivottavasi viivat selkenee!
Aqua: Hali negasta ja onnenpotku varmuuden vuoksi, jos ei tähän niin seuraavaan kiertoon! Pidä vaan takavasemmalla taukoa, jos siltä tuntuu (lepuuta häntääsi hakaneuloilta;). Olet aatoksissamme! Lämmintä joulunodotusta!
s-k: onnea oviksen bonganneelle! Ja ++++tuulia päättäväiselle ensikolle! Hienoja ne kolmeneljäsosaa eurot perjantain otsikossa, piristivät päivää!;)
Dajm: Toivottavasti täti hoksaa lähteä pikaiseen pois! Älä ainakaan joululeipomuksia sille tarjoile, ettei asetu taloksi!
Pariisitar: Kyllä sinä vielä pääset piinailemaan! Onnea miehen käännytykseen.
Hannah: Kunpa tosiaan voisi nollata piinailevan mielikuvituksensa! Vaikkei oikenin usko tärppiin, niin silti niitä oireita ihmettelee.. Eikä tätä tilannetta helpota se ollenkaan, että miehen siskolta tupsahti eilen tekstari, että hänelle oli tullut joku etiäinen, että olisin raskaana, hui!
Cerise: Tervetuloa joukkoon! Toipumista tulehduksesta. Minulla on onneksi tosi harvoin tulehduksia. Joskus nautiskelen puolukkamehua ja c-vitamiinia ennalta ja ensioireisiin. Terveisiä Ranskanmaalle! Minun ukkoni kotiutui sieltä lokakuun alussa takaisin kotiin vuoden reissultaan.
Hapö: Onnea uuteen kiertoon sinullekin. Joko sait lääkäriajan?
Mikäs margen tilanne?
Live, TIti, Hoyt ja Lisbet: Mukavia odotuspäiviä!
Kaikille enskaliineille voimia pimeisiin iltoihin!
nellamaija
Mukavaa uutta viikkoa kaikille!
Cerice: tervetuloa mukaan! minäkin täällä palstailen ekaa kiertoa, aiemmin olin kuukausipalstoilla mukana..mutta tääällä me kaikki ensimmäistä toivovat olemme samalla aaltopituudella :).
Sara-Maria: pikkujoulut meni oikein kivasti ja muutaman lasin viiniäkin join ruoan kanssa..ja seuraavana päivänä surkuttelin miehelle et mitä jos on masussa onkin asukas ja menin viiniä juomaan :(..toivottavasti ei ollut kovin haitaksi..sitäpaitsi ajattelin kun ei kerran testikään kerro raskautta ni enhän voi tietää onko vai eikö(*yrittää selitellä itselleen*).
ja nyt unohin jo mitä mun piti muille kommentoida..anteeksi!
Oma napa: Testasin uudestaan tänään ku tuli postissa mammaksi:lta tilatut testit..ni nyt ihan puhdas nega mut eio tädistä merkkiäkään. Tos vähä tuumin että kuinka se nyt menikään..tuleeko täti vaik ovista eio ollu? Tunnustelin et itsenäisyyspäivän (kp 28) aikoihin saatto olla ns. ovisnippailuja eli yli viikko viel ennen ku täti tulee vierailulle..mutta sitten taas tunsin nippailut ja ovislimatki oli silloin aiemmin (kp 13)ja viikko tosta oli ne sellaset veriset limavuodot. Ja yleensä mulla tullut rinnat aina oviksen jälkee aroiksi ja jopa kipeiksi, tässä kierrossa ei mitään sellasta. Aikas selkeää vai mitä? Nyt siis kp 33/27-32. Kierron säännöllisyydestä ei siis merkkiäkään....piinailut jatkukoon!
Nyt mun tarvii lähtä iltavuoroon töihin. Kiitos vain kaikille tsempityksestä, mut tää nyt on vähä sekalaista ;)!
ps. onko muut tilannu mammaksi:lta liuskatestejä? oliko ne tosi kapeita..ihan ku ne olis puolitettu, ku muut liuskatestit puolta leveämpiä..aika kummallista minusta.??
terv.Kata
Cerise: Tervetuloa joukkoon! Tulehduksista en kyllä osaa sanoa mitään. Itsellä ollut muuta kuin yksi ainut tulehdus. Vissiin helpolla todellakin päässyt.
dajm75: Tuota ollaan mietitty miehen kanssa mekin että mites se nyt toisilla onnistaa kerrasta. Onnellinen tietty pitää olla heidän puolestaan. Aina sitä jotenkin tipahtaa korkealta kun täti kurvailee paikalle.
hannnah: onko tuo ihan " sääntö" että joka toinen päivä vaan saa pupuilla?
ON: Tänään tuli vähän masentunut olo. Paras ystäväni on raskautunut vahingossa ja tekee ensi viikolla abortin. Tottakai olen ystäväni tukena ja lupasin lähetä mukaan tueksi toimenpiteeseen, eikä mielessä käykään moralisoida tai yrittää puhua ystäväni päätä ympäri, mutta haikea mieli tuli tosisiltikin :(. Ihan ystäväni puolesta, tämä on varmasti vaikeinta mitä hän joutuu käymään läpi ja vielä yksin.
Minä tilasin mammaksilta niitä liuskatestejä myöskin. Ne on tosi kapoisia ja alussa tuntui ihan hassulta käyttää niitä kun ei saanut sormiaan muka mahtumaan, mutta ajan kanssa kyllä oppi :)
Tulin takaisin (luku)lomalta yllättävän rentoutuneena, mutta nyt jo alkaa pipo kiristyä... Tällä viikolla on kolme tenttiä, joten nyt vain piipahdan, ettette minua ihan unohda. Ensi viikolla sitten alkaa joululoma, ja silloin päivittelen palstatietouteni :)
Täällä oli uusia kuumeilijoita: tervetuloa Cerice ja Pariisitar!
Katalla ilmeisesti on kuumat paikat, peukutuksia sinne!
Dajm: tuhrupahoittelut, jaksuja! Tulis nyt sitten kunnolla ja häipyis pian...
HMH: todella kurjaa varmasti olla ystävän tukena tuollaisessa tilanteessa. Maailman epäoikeudenmukaisuutta ei vaan koskaan voi ymmärtää...
Agua: haleja negan vuoksi!
Nella: piinailetko? Tsemppiä sinne!
ON: ihan pihalla kiertopäivistä, mutta tätiä en odottele tulevaksi viikon päästä. Niillä main siis tulisi jos tulisi, kait. Tai ehkä jo sunnuntaina, en enää muista kun alkukierrosta pohdin noita. Tässähän melkein piinaillaan... Voi kun tulisi joululahjaksi plussa testiin, mitään muuta en kaipaisi!
Vetäydyn nyt siis taas pois, mutta käyn vähitellen lukemassa ja mahdollisesti palstailenkin, jos tenttiin lukemiselta maltan :P
Niina
Enhän malttanut pysyä poissa vaan kävin lukemassa viikonlopun ja perjantain pinot ja löysin surkeita uutisia. PINGULLE LOHTUHALI!!!!! Tuli kamalan kurja olo siun puolesta. Tulehan tänne taas kun jaksat, muuta en osaa sanoa. Olen ihan järkyttynyt.
Niina
Testasin sitten tänään ja niinhän siinä taas kävi, että nega tuli! Olo on kyllä pas**!
Vaikka yritin olla ajattelematta koko asiaa, mutta silti sitä salassa toivoo¿Mihinkäs se toive omasta nyytistä katoaisi? Kuinka sitä saa taas voimia ja uutta puhtia 8 yrityskiertoon?
Tietty mulla ne klomit on vain ostoa vaille käyttövalmiina, mutta nyt riippuukin kuinka tässä kierto käynnistyy, kun sitten pitäisi ultrata ja tuo joulu sotkee kuvioita. Ollaan nimittäin lähdössä joulun viettoon muualle ja pahimmassa tapauksessa sitten tässä kierrossa tulisi tauko! Sitä en nyt enää kestäisi! Nyt sitten vain lopetan ne luget ja odotan milloin täti tulee¿
Koko vklopun olen tutkiskellut noita l-puolen keskusteluja...Ahdistaa ajatus, että niinhän se meilläkin taitaa olla, että ilman apuja vauvaa ei suoda. Mistähän siihen kaikkeen saa taas voimaa?
Nyt painun vesisateeseen lenkille, voi olla että minusta ei kuulu muutamaan päivään...Haleja!
synkistelevä marge
Cerise: Siis asut Ranskassa? Wau, missä päin siellä? Ite oon lukenu ranskaa ala-asteelta asti, mutten oo koskaan siellä päässy käymään... :) Ja sitä kortti-intoa tulee kun laittaa joulumusiikkia soimaan, istuu alas ja alkaa vaan askartelemaan. Sama juttu piparien sun muiden jouluhässäköiden leipomisessa :) Ikäviä noi tulehdukset :/ Ja kaipa se 15min jalat kattoon riittää :D
Nellamaija: kiitos jaksuista! Ehkäpä tuo joulunajan rentous sitten auttaisi jaksamaan, kun saa syödä hyvin jne. :)
Kata: Jos meinaa kommentoinnit unohtua, niin otapa käyttöön Word ;) Kummasti tulee romaania kun alkaa tällä kirjoittelemaan ja sitten kopsaa wordiltä palstalle. Ja testeistä, ite oon tilannu vaan Acon kymppejä...
HMH: Voi että, tosi hankala dilemma. Ite niin toivoo ja toivoo ja toinen on päinvastasessa tilanteessa. Mä oon kans ajatellu tollasta tilannetta, kun tiedän että mun ystäväni tekisivät abotin jos olisivat sattumalta raskaana... Jaksele siellä, ja kyllä se oma nyytti sullekin vielä suodaan!
Niinalle toivotaan joululahjaksi plussaa! :) Olisi se aika mojova lahja :)
Olihan mun pakko tulla vielä tänään käymään täällä. Oon pessy pyykkiä ja tiskaillut (käsintiskaus on inhottavaa, haluan tiskikoneen!)...Nyt olis tarkotus löhötä sohvalla ja kattoa E Entertainmentin hääohjelma (musta on tullu häähullu) ja illalla BB -parhaat palat.
Mutta nyt avokki kinuaa jo tupakille seuraksi, gotta go! :)
Vilkutuksia kaikille!
ps.mikäs sen margen tilanne ny on? :)
Eli Margelle negapahoittelut :(
Mutta ei heitetä toivoa, ennen ku täti saapuu..
Marge: voi kun kuulostat alakuloiselta... Toivotaan, että pian tärppää, ja jos ei muuten niin hoidoilla sitten. Lopputuloshan tässä projektissa on tärkeintä, ei tekniikka!
MaryRose: Eteläisessä Ranskassa asustelen. Onhan tää tietysti jännää asua vieraassa kulttuurissa ja lämpimässä ilmastossa (ja Ranskassa varsinkin, kun olen herkkusuu)! Välillä tietysti iskee koti-ikävä ja menee hermo täkäläiseen meininkiin, vaikka omasta tahdosta täällä olenkin ja kovasti tykkään tästä toisesta kotimaastani.
Pitipä tulla työntämään nokkani tännekin puolelle, kun huomasin täällä olevan mietintöjä siitä, miten peseytyminen vaikuttaa raskautumiseen (Cerise taisi mietiskellä).
Oman kokemuksen pohjalta voisin väittää, ettei sillä ole mitään merkitystä, onko se miehen erite siellä sisällä puoli minuuttia vai puoli tuntia; siittiöt ovat sen verran vikkeliä otuksia, että jos/kun ne sinne oikeaan reikään pääsevät, ne kyllä nopeasti löytävät reitin sinne minne pitääkin. Tietysti jos erityisesti nauttii seistä päällään kymmenien minuuttien ajan, niin eihän sitä nyt kieltääkään voi, mutta ei sillä raskautumiseen ole mitään merkitystä :) Että saapi mennä pesulle vaikka saman tien peittojen pöllyttämisen jälkeen, ainakin itse tein näin (eikä siitä näyttänyt mitään haittaa olevan)
Tsemppiä piinailijoille ja pahoittelut pingulle suru-uutisista. Parempaa onnea negan saaneille seuraavaan kiertoon ! (Käyn täällä aina välillä vakoilemassa juttuja, vaikka melkein kaikki vanhat tutut on jo hävinneet jonnekin muille palstoille; harva varmaan minua tietääkään)
Han ja Rumpali 32+5
... kaikille enskoille :)
Dajm: Heti kärkeen tätipahoittelut. Ikävä kaveri kyllä, kun ei voi sitten kunnolla rysähtää kyläilemään, vaan tollain salakavalasti tuhruttelee. Toivottavasti häippäsee piakkoin.
Pingulle paljon halauksia ja voimia. Olit suru-uutisen käynyt palstalle kirjoittelemassa mun palstailutaukoni aikana. ** hali **
Margelle negapahoittelut ja jaksurutistus. Ikävä juttu, ei oikein osaa sanoa mitään... Itse olen miettinyt nyt viimein niiden ovistestien hankintaa. Saisi ainakin sen puolen selväksi.
HMH: Todella hienoa, kun jaksat ystävääsi tukea tuollaisessa tilanteessa. Varmastikaan se ei hänelle ole helppoa, joskaan ei varmaan ole helppoa sullekaan.
ON: Vähän nyt sekaisin taas... tuli palstailutauko, kun seikkailin taas viikonlopun vaikka missä. Nyt siis taas täällä... Etsin kuumeisesti kalenteria, kun ei noista kp:stä ole hajuakaan joskus kohta alkaa olemaan kaiketi aika taas odotella tätiä (tai pikemminkin tädin poissaoloa, vai miten se pitäisi sanoa). Töissä koitan pakertaa vanhaan malliin, mutta nyt on niin paljon kaikkea, ettei taida tehot olla ihan kohdallaan. Jännittää se mahdollinen uusi työpaikka... Mitäs sitten jos saan jommankumman hakemistani paikoista ja sitten täti ei tulisikaan? Siis, tokihan mahdollinen vauveli on enemmän kuin toivottu ja odotettu yhä edelleen ja tosissaan toivon, että tärpäisi, kun nyt ollaan jo melkoisen kauan tässä yritelty... mutta siis... rupesin vaan sitäkin jo miettimään, että onko mulla sitten velvollisuus kertoa työnantajalle, jos sattuisi näin olemaan? No just... johan meninkin taas asioiden edelle, kun toistaiseksi ei ole tietoa sen enempää uudesta työpaikasta kuin masuasukistakaan.
Halauksia kaikille kovasti ja plussatuulia...
Taidan mennä huilimaan, kun on alle 4h yöunta takana...
R
Dajm: Sitä niin toivois että kuuluis nuihin superhedelmällisiin. Mutta ehtiipähän ainakin puntaroida loppuun asti omat toiveet ja odotukset jo valmiiksi ennen kuin tärppää. Kyllä se plussa tulee sinnekin. Ja varmasti nopeammin ku uskotkaan.:) Loma tekee hyvää!
Cerise: Tervetuloa mukaan. Ikäviä nuo toistuvat tulehdukset. Mulla on nuita samoja mietintöjä ollu, ku säntään aika pian pupuilun jälkeen pesulle. Mutta nyt olen jääny sänkyyn jalat ylhäällä. Saapa nähä onko apua. :) Juo puolukkamehua ja syö maitohappobakteereja juomissa, esim Gefilus- tai Rela- mehujahan löytyy kaupasta. Sitte voit ostaa apteekista Poremax-C:n (sisältää c-vitamiinia 1 g) lisäksi aina pupuilun jälkeen otettavaksi, esim yötä vasten, niin saat bakteerit kuriin heti.
Kiitos Nellamaija + muut ovis-onnitteluista kehuista. En tosin tiiä mistä ne merkit löysin. :D Ja saapa nähdä auttaako se päättäväisyys. Muuten, tuliki yks kysymys tuosta oviksesta. Mie hoksasin ne ovislimat illalla ja tein positiivisen ovistestin seuraavana aamuna, mutta sitä seuraavan aamun tikussa oli enää vain haalea viiva ja tänään en ole testannu. Voiko ne hormonit mennä nuin äkkiä ohi? Limoja en oo hoksannu enää.
KaTa: Ei nuin pieni määrä alkoholia vielä mitään tee. Mutta vähäänhän se kannattaa jättää. Sullahan ihmeellisiä vuotoja on. Vaikuttaa kyllä hyvältä, vaikka nega tulikin. Pahoittelut siitä. Mutta ethän vielä luovuta? Tulehan heti kertomaan,ku tapahtuu jotain. :)
HMH: Onpa ikävä tuo tilanne. Jaksuja sinnekin päin. Mahtavaa että jaksat tukea ystävääsi. Tietääkö hän että yrität raskautua?
Marge: Älä nyt ihan kokonaan synkisty. 8. yk ei ole vielä paljon. Vielä on aikaa. :)
Huomasitteko muuten uutisista vkonloppuna sen tuoreen väitöskirjan jonka mukaan raskausajan ja vauva-ajan tupakointi vaikuttaa pysyvästi lapsen keuhkoihin. Mie ainaki aion kiertää tupakansavuiset baarit kaukaa, sitte kun se plussa tupsahtaa.
Nyt äkkiä täydellisiä naisia katsomaan!
Omassa navassa ei mitään ihmeellistä, etin vaan oireita koko ajan. Ajoitus meni (kai) nappiin tässä kuussa kuiten. Nyt kp 19/29-35. Jännättää jo.
Hauskaa alkuviikkoa kaikille ja plusplusplusplussia.
s-k-
..täytyy mennä kohta paketoimaan tänään ostettuja joululahjoja...
hmh: ei se nyt kai niin vakava " sääntö" ole että vain joka toinen päivä peittoja saisi pöllyttää. suositus kai paremminkin. lääkärin mukaan tuo on riittävä määrä. ja sanoi vielä ettei asialla saisi stressata... moni kuulemma stressaa juuri sillä ajatuksella että pitäisi olla jatkuvasti petipuuhissa. vähempikin kuulemma riittää siihen että tärppi tulee sitten kun on sen aika.
marge: toivoahan on vielä kun tätiä ei näy...
cerise: en niin tiedä noista tulehduksista, mutta enpä usko pesujen haittaavan. monestihan väitetään juuri että asennolla olisi jotain merkitystä, mutta muistan myös lukeneeni ettei asennolla ole oikeasti merkitystä. osa spermasta kun valuu joka tapauksessa ulos mutta osa jää sisälle. joten pese itseäsi aivan rauhassa, uskaltaisin väittää ettet edes millään pulloharjalla :) saa itseäsi puhdistettua itseäni niin hyvin ettei mitään jäisi sisälle, mikäli näin olisi, veikkaan että aika moni käyttäisi moista keinoa ehkäisynä.
ON: hiukan alkaa jo piinailu nostaa päätään... kovasti pohdin, pitäisikö ostaa esim miehelle joulupakettiin raskaustesti, jota voisi sitten jouluaaton ratoksi kokeilla, ellei siis täti tule ennemmin vierailulle jouluksi. Aattona oli kp 34. Mahtaako tuo jouluna testailu olla liian aikaista, ku muistaa noi edelliset kaks megapitkää kiertoa. Alkuun kyllä ajattelin että odottelisin tuonne vuodenvaihteeseen asti rauhassa juuri noiden edellisten kiertojen pituuden perusteella. Mutta toisaalta, kun se lääkäri kyllä sanoi viime viikolla että näyttäisi siltä että tämä kierto olisi varmaan lyhyempi (lähellä normaalipituista). Joten sen perusteella voisi jouluna jo saada jonkin moista tulosta. Tältä pohdinnalta tosin vältytään jos käy niin ikävästi että täti saapuu ennen joulua...
hannnah kp 20/?
¿kaikille ja mukavaa viikon alkua. On vähän tämä palstailu jäänyt kun alkukierto on niin tylsää aikaa.
Alkuun heti on: eli taitaapi olla kp7 menossa ja täti on pakannut laukkunsa eli oviksen odottelua seuraavaksi tiedossa. Ovistikkuja en ajatellut käyttää (ainakaan tässä vaiheessa) eli stressaamatta yritetään mennä! Hyvä se on tietysti näin alku kierosta sanoa =D. Lekuri ajan sain eilen varattua ja niin pitkälle kuin 7.2.2007 meni. Oli työjuttujen kanssa hieman sovittelua kun miekkonen halusi tulla mukaan heti ensikäynnille, joka on aika hieno juttu minusta! Väestöliitosta varasin ajan eikä sinne oikeastaan kovin paljoa aikaisempaa aikaa olisi tarjolla ollutkaan. On siis vielä aikaa luomuplussata kun jotenkin tuo hoitoihin lähtö hirvittää kuitenkin! Ehtii sulatella asiaa.
Dajm: pahoittelut tädistä ei ole kiva vieras!
Cerise: tervetuloa joukkoon mukaan kuumeilemaan!
nellamaija: kiitoksia tsempityksestä: Lääkäri aika on tosiaan varattu. Täällä myös väsymystä haaveilussa havaittavissa tai siten se on vaan tätä alku kieron kankeutta ;) Pidän täällä peukkuja että miehesi siskon tekstari olisi enne.. joten tsempitystä ja ++++pöllytystä sinne päin!
-kata: pahoitelut negasta mutta vielä on siis toivoa bdbdbdbd!
HMH: kurjia uutisia kaveriltasi mutta hyvä jos jaksat/pystyt olemaan tukena vaikeassa päätöksessä.
Niina: luku tsempitystä tenteihin ja ++++++++pöllytystä piinailuihin.
marge: suuren suuret pahoitelut negasta! Ei oikeen osaa lohduttaa toista suhteellisen pitkään yrittänyttä kun itselläkin on siipi hieman maassa kun aikaa vaan kuluu ja plussaa ei kuulu. Tuo l-puolen lukeminen ei ole kaikkein paras juttu sen olen huomannut myös. Yritän sinua kovasti tsempata täti ei ole vielä saapunut!!
Han: muistan sinut o/ (vilkutusta) taisit olla niitä ensimmäisiä jotka plussaili silloin kun aloittelin palstailua ja onhan sinulle noita viikkoja jo kertynytkin!! Kiva kun käytte moikkailemassa.
Reppuli: tupla piinailu käynnissä bdbdbd. Älä ota turhia paineitä ainakaan sen työpaikan suhteen onhan se inhottava tilanne kun tuntuu että pitäisi kertoa mutta! Muistelisin että kolmessa raskaus kuukaudessa menis raja jonka jälkeen on velvollinen kertomaan työnantajalle. Korjatkaa jos olen väärässä.
s-k ja hannna: piinailut alkamassa bdbddbd!
-hapö-
Jospa miekin muutaman sanasen kommentoisin näin iltavuoron jälkeen..teksti voi olla ihan höpöä, kun on aika väsy, mutta ettehän suutu...;)
Margelle & Dajmille heti alkuun negapahoittelut & ISOT lohtuhalit!! :´( Typerä täti, kun riesaksenne löysi, miksei mokoma tajua pysyä poissa...Jokainen Enskatar kuin olisi sen oikean plussan ja onnellisen odotusajan ansainnut!
Hmh: Kurja tilanne Siulla:( Tiedän jotakin, mitä tarkoitat, kun olen itse työn puolesta hoitanut aborttipotilaita, myös pitkäviikkoisia raskaudenkeskeytyksiä (ennen rv 21). Ei kovin ihanaa puuhaa- kun on tuettava potilasta, vaikka itse ei moiseen pystyisi (eri asia , jos raskaus on saanut alkunsa esim. seksuaalisen väkivallan seurauksena). Mutta ketään ei vain voi tuomita. Voimia SInulle, kaverillasi on hiano, tosiysti! Ja tärppionnea teitille myös ( ihanan aktiivisia pupuilijoita taidatte olla, hih)
Ceriselle Tervetuloa miunkin puolesta. Kävi heti nimimerkkisi nähdessä mielessä, että onkohan siellä netin äärellä joku muukin ranskafani:) Ja virtsatieinfektioihin tepsii tosiaan se ihanan kirpeä karpalo (mehuna ainaskin hyvää). Ja opemme sanoi joskus naistentautijaksolla, että pissalla käynti ennen ja jälkeen pupuilun myös. Ite olen yrittänyt noudattaa moista, ja ei oo virtsiittejä ollut enää kiusaamassa, tiiä sitten:)
Mary: Teitin matka vaan lähestyy, ihanaa:) Ja mukava, kun olet jaksanut ahkeroida niitä joulukortteja:) Mie olen joulun töissä. Ehkä olen enempi jouluihminen, kun joskus olisi se pikkuihminen, jolle laittaa joulua:) Nyt sitä on kiva laittaa potilaille:)
Hannnah: Toivon, että saisitte maailman parhaan joululahjan:) Ja raskaustesti miehelle lahjaksi on kiva idea:)
Nyt tämä neiti hipsii untenmaille. Mainittakoon vielä, että miehen vauvakuume alkaa saada tuulta purjeisiin; Kertoi sunnuntaina nähneensä vauvaunia ja lukeneensa syömässä käydesään lehteä lasten ravitsemuksesta...ostin juuri pe stsin pillereitä, toiv. olisivat vikat 3kk satsit vähään aikaan:)
Joulun ajan Taikaa kaikille Enskoille!
rakkaudella, pariisitar
... vilkutukset kaikille enskoille!
Alkuun omaa napaa: taitaa täti vilautella helmojaan... : ( Eilen illalla alkoi tuhruttaa, tänään vähän enemmänkin. Eli menossa kp 27 tai kp 1, katsotaan, mistä nyt sitten taas alan laskea kierron eka päivän. Sen takia inhoan tätiä (vielä enemmän, jos vaan mahdollista!), ettei se tule kerralla kunnolla, vaan tuhruttaa. Mieli vähän maassa, mutta, kuten miehenkin kans juteltiin, niin tää yritys on vasta niin alussa, että jatketaan sen kummemmin stressaamatta. Mies kylläkin totesi, että miten se toisilla sitten niin heti tärppää. Sanoin, että ei kai se hirveen yleistä ole (?), että ihan heti tärppäiskään. Kuultiin viikonloppuna taas odotus-uutisia lähipiiristä: nyt on kyllä monelle tuttavalle tulossa keväällä/kesällä vauvelit. Olishan se itsekin ollut kiva saada loppukesän vauva, mutta ei nyt meille taida tulla.
Live: moi, kiva, kun kävit moikkaamassa! Onnea matkaan ultraan.
Sara-Maria: hmm... kivut tais valitettavasti kuitenkin olla merkkejä tädistä. Viime tätiä ennenhän mulla oli ihan samanlaista vihlontaa alamahassa ja nivusissa, joten sepä taitaakin olla tällainen uusi tuntomerkki lähestyvästä tädistä : ( Ai niin, sitten kun teet sitä joulusiivoa, niin älä heivaa mua pois tuolta esittelyistä: olen nimittäin luultavasti ensi viikosta alkaen 3 viikkoa nettitauolla... pidän lomaa ja ylityövapaita pois ja taidanpa vähän pitää lomaa tästä palstailustakin. Käyn toki lueskelemassa teidän kuulumisianne, ihan kokonaan pois ei täältä malta olla ; ).
Pariisitar: lupaavalta kuulosti miehesi kommentti, hyvä hyvä!
Hannnah: jospa ne olikin ovislimoja, bdbdbd....
MaryRose: tuliko hienoja kortteja? : ) Kiitti peukutuksista, mutta valitettavasti eivät tainneet tehota, kun täti vilauttelee helmojaan jo... Jospa se Ennustaja-Elli vähän erehtyi tuosta ekan tytön syntymävuodesta... jospa se oliskin jo 2007?
Kata: vai viivanpaikka? hmm.... jokos testasit uudelleen? bdbdbd, että vahvistuisi!
Aqua: negapahoittelut... Vai ¿takavasemmalle¿ meinasit, älähän nyt ihan kokonaan katoa? Itsekin ajattelin tässä tän kierron ajan pitää vähän palstailutaukoa ensi viikosta alkaen, kun lomailen muutenkin. Mutta takaisin sitten tulen tammikuussa.
s-k: oviksen löysit, hienoa hienoa... bdbdb.
Marge: tuntemuksia kyselit... kuten alun oma napa-osuudesta voit lukea, niin tätiähän ne tuntemukset enteilivät, valitettavasti. Jokos sie testailit?
Dizku: kiitti +-tuulista, nyt tais kuitenkin täti tulla tuulen mukana... Peukutuksia sulle, mie voin tuota tätiä yrittää viivyttää, ettei se siun luo löytäis!
Cerise: tervetuloa vaan joukkoon!
Dajm kp 27 tai kp1, kumpiko lienee?