Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ SYYSSÄTEIDEN JOULUNALUSVIIKKO 51 ♥

19.12.2005 |

Hyvää joulunalusviikkoa Syyssäteet!

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=crimson]pitkästä aikaa! Ollut aikas pitkä tauko :)

Vapaat tosiaan tuli ja meni, mukavaa oli, kiitos Kathy kysymästä :) Nyt olen saikulla kotona, toissa iltana alkoi kauhea kurkkukipu ja eilen nousi kuume. Odottelin illalla kokonaiset 3,5 tuntia päivystyksessä lääkäriin pääsyä, että sain sairaslomatodistuksen :( Onneksi lääkäri oli sen verran älykäs, että ymmärsi pahoitella pitkää odotusaikaa. Perjantaina menen sitten vasta yövuoroon.

Joten tässä sitä nyt ollaan kun ei muuta voi.. Voimat on niin vähissä, etten taida jaksa mitään joulusiivouksia tehdä, vaikka hirveesti kyllä sormia syyhyttää kun katsoo tätä läävää.. Ei todellakaan ole kovin siistissä kunnossa :) Kunhan jaksaisi edes kuusen laittaa pystyyn ja lahjat sinne alle. Iloisia uutisia muuten: mies ei lähdekään muualle joulunviettoon vaan hänen sukulaiset tulevatkin kaupunkiin, joten en vietäkään pyhiä yksin :) Mukavaa!

Täällä oli monta piinailijaa, suokaa anteeksi huono muistini.. Toivon teille kaikille sitä parasta joululahjaa!!

Pyryllä täti hukassa..? Ilmaantuisi sitten jos kerran meinaa! Tsemppiä!

kathy, en usko alkuunkaan että joudut vuotta odottamaan!! Jaksamista! *valaa uskoa ystävään*

Jede, Toivottavasti nega kääntyy vielä plussaksi!!

Olikohan se Serafi joka oli tykästynyt Ouluun.. Itse olen asunut täällä reilut viisi vuotta ja vasta viimeisen parin vuoden aikana on alkanut tuntumaan ettei tämä yhtään hullumpi paikka ole :) Haikealta tuntuu, jos ensi vuonna joudumme muuttamaan.

Nyt en muista muiden kuulumisia.. palailen taas kunhan saan voimia kasaan. Mukavia ja touhukkaita joulunodotuspäiviä kaikille!

Riika

Vierailija
42/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouluaatto se lähenee lähenemistään.

Pojulla rupee jo lahjoja olemaan joka puolella ja sitten vielä mun äiti tuo perjantaina niitä lisää, kun tulee meille viettämään joulua.

Taitaa poika olla ollut kiltti kun saa niin paljon lahjoja. =)

Nyt pitää aattona muistaa ottaa kamera valmiiksi, että saa kuvia kun poika availee pakettejaan.Viimeksi ei kamera ollutkaan heti käsien tuntumassa.

Jospa nyt sitten olis.

Vielä pitäis kaapista etsiä ovikoriste, muovinen pieni kuusi ja parvekkeelle muovinen havupallo valoineen.

Pipareita tein muutama päivä sitten, mutta arvasin että ne menee parempiin suihin, kun vielä kuorrutin niitä suklaalla.

Pitää seuraavaksi ostaa kaupasta pipareita ja kuorruttaa niitä suklaalla.

Saa nähdä miten tässä käy, kun mulla on edelleenkin ollut alamasussa niitä nipistelyjä. Nyt olis kp 26/29.

Ennen ainakin kierron pituus on ollut mitäkuinkin 29, mutta saa nähdä miten nyt käy, kun söin silloin niitä terojakin.

Toivottavasti me kaikki plussaa tarvitsevat saataisiin se plussa. =)

Kaikille oikein riemuisaa joulua ja plussaista uuttavuotta jos tänä vuonna ei tärppää.

Sydämmellä: Yoginos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Red] Täällä sitä taas ollaan kuumeilemassa... Kp 6 menossa... hetken ehdimmekin jo iloita siitä plussasta, mutta näin tässä taas kävi! Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!

Onneksi nyt on joulu tulossa niin voi hyvillä mielin hetkeksi unohtaa vauvakuumeilun. Hieman masentaa, mutta eiköhän kaikki kaikkoa viimeistään jouluaattona kun näkee pikkutypyn riemun!

Plussaonnea ja tärppionnea muille säteille! [/color]

[color=green] Ihanaa ja rakkauden täyteistä joulua Sädesiskoille toivottelee Hanna [/color]

Vierailija
44/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ei päässyt kirjoittelemaan, kun tuli tehtyä joulusiivous... tai olohuone näyttää jo samalta kuin maanantaina, kiitos pojan :)

Nytkin saa katsoa miten onnistuu tämä kirjoittaminen, kun poika välttämättä tahtoi syliin lukemaan kirjaa.

Omaan napaan sen verran, että kp 32/28-32. Vielä ainakaan ei ole tätimäinen olo, testatakaan en ole vielä uskaltanut, vaikka testi kaapissa kummitteleekin. Odotellaan nyt pari päivää, josko täti pysyisi poissa.

Jonzulle onnittelut haamusta, ja Serafille peukutukset, että plussa tulisi!!!

Vierailija
45/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille sädesiskoille oikein ihanaa tunnelmallista joulua!

Voikaahan hyvin!

Vierailija
46/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]hyvää matkaa Lappiin ja hyvää joulua! Kävin vähän vakoilemassa tuolta odotuspuolelta kuulumisia :)

Nyt on meillä joulukuusi pystyssä, koristeet vain puuttuu. Mies imuroi ja teki vähän joulusiivousta, jospa itse viitsisin vielä pölyjä pyyhkiä ja sellasta pientä tehdä.

Plussasäteitä Säteille!! Palaillaan taas..

Riika

Vierailija
47/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti vielä kysyä että mikä ihmeen koissu??? :) taitaa olla jotain taloihin ja rakentamiseen liittyvää?? :)

t. tietämätön Riika

Vierailija
48/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut ettei raskaus päässytkään alkuun :( Koitahan jaksaa Sädesisko!!

no nyt painelen takavasemmalle..

Vierailija
49/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koissu eli koira alias koiruus! =)

Koissu... mistäköhän lienee etes peräisin... =)

Eli meillä on westi ja ovat naapurin lajitoverin kanssa peuhaamis/kirmaamiskamuja! Juoksevat korvat maata viistäen tonttien väliä!! (myö siis rivitalossa ja naapurit ihanaisessa omiksessa tossa viekussa)

Tulee ihan hengästynyt olo itsellekin kun niiden touhuja seurailee... Hihi...=)

Voi kun olis taas kohta kesä...

-S-

Vierailija
50/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älähän nyt [color=Blue] Serafi [/color], minä täällä taasen olen nyt ainakin jo pari viikkoa joka päivä nautiskellut sieluni voimin tästä aivan mahtavasta lumisesta ja aivan ihanan kauniista talvisesta joulukuusta! Ainakin täällä kaakossa on oikeasti niin kaunista, että sielu oikeesti lepää, kun puita, metsää ja kauniisti huurtuneita pihapuita katselee. Iltalenkillä vierähtää koiruuden kanssa nykyisin helposti puolet pidempään, kuin aiemmin ;) No joo, on se kesäkin mukavata, ,mutta olen kyllä niin onnellinen, että asun täällä, missä saa nauttia kaikista vuodenajoista. Toivottavasti lumi löytäisi tiensä myös pääkaupunkiseudulle, kuulemani mukaan siellä ei lunta ole lainkaan :(

Nojoo, tämä oli asian vierestä oikein urakalla, olen vain jotenkin tällä hetkellä itse niin hyvässä tasapainossa, kierto kp14 joten miksipäs ei :) Ovista yritän salaa tarkkailla, mutta pahoin pelkään, että se jättää tulematta :( Mutta ei voi voittaa ellei kokeile, joten nyt täälläkin yritetään mennä jtp linjalla...

Nyt häippään kaikkine talvimaisemineni takavasemmalle ja toivottelen hyvää loppuviikkoa. Se on muutes enään 3 YÖTÄ JOULUUN! Uskomatonta mutta totta.

[color=Red] -Olivia [size=6] ♥

Vierailija
51/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai että se onkin koira!! *heh* meni hieman metsään sitten toi mun arvaus :D

Olivia, olen kanssasi samoilla linjoilla: nyt on yksi kauneimpia aikoja vuodesta! Täällä ovat puut olleet lumihuurteessa pari päivää ja se on niin KAUNISTA :) Ja onnea Olivia oviksen bongailuun!

Öitä kaikille! Riika

Vierailija
52/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minäkin tästä talvesta nautin! =)

Mieheni ei, käsissä hermostavika=valkokätisyys!(norm. ihmisellä hermosto kylmän tullen hermottaa ääreisverenkiertoa notta laajentukaa ja pitäkää sormet ja varpaat lämpöisinä, niin armaallani jostain syystä supistaa...?) Joten ei voi olla kovilla pakkasilla hirmuisen kauaa pihalla! Ei olla vielä niin hyvejä kintaita löydetty jottei kätösiä jossain vaiheessa alkaisi palelemaan!

Mutta kesällä takapihalla on niiiiiiin ihanaa...

Meillä menee takapihalla joki ja se on aivan ykköskaunis kesällä!

Ja näkee naapureita(tosi mukavia) ja saa jutskailla ja koiruudellakin on kaveri...on se innolla odottamani Rohvinssirokki tossa ihan viekussa...värikkäitä ihmisiä ja hyvää musaa...festarimeininkiä.... Voi ja juhannus...

Ei tartte tuota pikkuihmistä topata niin että mikään raaja ei liiku...

MUTTA, kyllä tämä talvikin ihan kiva on!!!!!!!!! =)

Allekirjoitan teidän puheet talven ihanuudesta! =)

En käsitä miksi kukun vieläkin tähän aikaan...

Väsy on kamala...

Okei, nyt nukkumaan!

Palataan taas! =)

Ps: Eniten kyllä pidän syksystä ja sen väriloistosta...

Tykkään muutenkin TOSI paljon väreistä!

Vierailija
53/98 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas aika mennyt siivillä. Jotenkin ei tuota jouluntuloa ymmärräkään, kun on ihan normaalipituinen viikko tässä alla.

Täällä täti löysi vihdoin eilen illalla perille. Nyt siis jo kp 2 menossa, jee! Kivaa, että päästiin nyt uuteen kiertoon. Olen tässä pohtinut, että mentäiskö tjottaillen vai ottaiskos nyt kaikki aseet käyttöön. Tämä kierto aikaa tärpätä, muuten menee sitten huhti/toukokuulle taas yrittäminen, joten vauvoja tulisi vasta vuonna 2007! Eli ehkä se vähemmän raastava tjottailumeininki jää kuitenkin taka-alalle =)

Mistä olette niitä ovistestejä tilailleet? Ts. mitkä ovat hyväksi havaittuja?

t. Pyrylä

Vierailija
54/98 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huomenia! Tänään alkaa mulla sitte viimeinen puristus joulusiivoukseen ja sen jälkeen lähdetään joulua viettämään mun vanhempien luo ja sitten mökille. Eli en pääse lukemaan teidän juttuja vasta kuin Tapaninpäivän yönä. Senpä vuoksi toivottelen nyt hyvät ja rauhalliset joulut ja häivyn siivoamaan!

Omaa napaa sen verran, että ovistesti näytti kahta tasavahvaa viivaa toissapäivänä ja eilen oli testiviiva jo huomattavasti vahvempi. Ja hyväksi on käytetty nämä kaksi päivää...Mies raukaa eilen jo meinasi väsähtää ja mutta lopulta vääntöä löytyi. Jälkikäteen se meinas, että väsymys ja tikkujen ilmoittama " tänään on pakko" hivenen ahdistaa :o) Raukka!

Niin ja Pyrykös se kyseli niistä ovistesteistä eli mä oon nyt käyttäny Aconin testejä ja oon ne tilannu kotitestit.com:ista. Fiksuna yritin säästää ja leikata puoliksi sen jo valmiiksi kapean tikun... ei onnistunu. Tai no onnistu mutta viivojen vertailu ei ollut niin helppoa. Eli en siis suosittele, ellei satu omaamaan toosi hyvää näköä :o) Niin ja tuo nuorimmainen sai alkunsa apteekista ostettujen ovis testien avulla. Ja kaikkien muidenkin himotestaajien painajaiseksi täytyy vielä kertoa että tuon nuorimmaisen kohdalla ovistesti näytti plussaa kp 12 ja rskaustesti oli positiivinen kp 25 ja jo tuota ennen tuli tissit niin kipeiksi että tuntui että ne irtoaa. Ja kierto oli tuolloin 31-32. Vissiinkin mun hormonitoiminta oli vilkasta tuolloin :o)

Mutta nyt häippäsen sinne siivouksen pariin! Ja plussatuulia kaikille!!!

Vierailija
55/98 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein Hyvää ja Rauhallista joulua säteille! Toivotaan oikein paljon plussia joulu- ja uuden vuoden lahjaksi!!!

Hannakolle pahoittelut, ikävä että kävi näin.

Tänne kuuluu ihan hyvää, eilen tuotiin joulukuusi sisään ja koristeltiin se. Nyt näyttää jo tosi jouluiselta. Paha olo ja väsymys on helpottanut jonkin verran :)

Töihin paluu lähestyy kovaa vauhtia, se vähän jännittää. Neidillä on mennyt tosi ihanasti päiväkotiharjoittelu.

No nyt tuo pieni vikkeläsorminen tuli syliini joten täytyypi lopetella.

Hyvää Joulua!!

matleena rv 9+6

Vierailija
56/98 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Eli huomenta vaan minunkin puolestani! Tosiaan, enää 2 yötä jouluun (esikoinen pitää minut ajantasalla tuosta asiasta heti herättyä, jos ei muuten satu muistamaan... :D)! Ja täällä vieläkin siivoamatta... :/ Tosin, pientä järjestelyä olen tässä tehnyt, joten oikeastaan enää tarvitsee viedä matot pihalle ja imuroida ja pestä lattioita.. ja ehkä vähän ikkunoitakin sisäpuolelta, kun näyttävät olevan täynnä pieniä sormenjälkiä... :) Eli tekemistä ei kyllä puutu. Huomenna sitten teen laatikot ja pipareitakin täytyisi leipoa lisää, kun JOSTAIN syystä ne aiemmin tekemäni ovat mystisesti kadonneet.... :P

Mehän vietämme ensimmäistä kertaa joulun kokonaan kotona. Hieman jännittää, miten kaikki sujuu, mutta eiköhän se tästä. Joulu on niin ihanaa aikaa kumminkin. :=)

Niin, otsikkoon viitaten... Meillekin täti löysi tiensä eilen illalla, niinkuin vähän ounastelinkin jo. Tai arvelin, että olisi jo tullut aamupuolella, mutta vasta iltamyöhään ehti paikalle. Pieni pettymys se oli sillä hetkellä, mutta eipä tuota enää kannata märehtiä liikoja. :) Eli kp 2 täälläkin JO menossa!!! Jee! (Pietäänkös pirskeet sen kunniaksi, Pyryttäjä!?!?! :D)

Minä tilasin viimeksi mammaksi.fi:stä noita ovistestejä, ja mietin tässä että tilaisikos sitä taas.. ei ole niistä ainakaan mitään valittamista itsellä, joten miksikåäs vaihtamaankaan. Hmm.. täytyy miettiä. :) Mieskin tuossa totesi, että nyt sitten kaikki konstit käyttöön (tosin leikillään sen heitti.. mutta puolivakavissaan kumminkin, kun taitaa tuo vauvakuume vaivata jo itse kullakin tässä perheessä.. Miehen työ-ja muutkin kaverit lisääntyy semmoisella vauhdilla tällä hetkellä, että vauvoja vilisee puheissa päivittäin miesparallakin! :D)

Jaahans. Mutta kai sitä oisi vähitellen aloiteltava päivän hommia, joita siis on paljon.. Onneksi mies meni töihin käymään vain pariksi tunniksi, niin ehtii sitten auttelemaan /olemaan lasten kanssa, niin minä saan touhuta oikein apinanraivolla.. hahaha :D

Muttta mutta.. Kaikille nyt jo yhteisesti OIKEIN IHANAA JOULUNAIKAA!

Minä kyllä täällä vielä pyörin lähempänä aattoakin, mutta kaikki ei varmaan niin tee. :) Mukavia joulunpyhiä ja nauttikaa! " Joulu on kerran vuodessa vaan!" *laulaa*

Palailemme taas.. :)

-Jedelede *laittaa joululaulut soimaan*

Vierailija
57/98 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautitaan jouluherkuista, jouluntunnelmasta kuusineen ja kynttilöineen ja vaan yhdessä olosta!

Me ollaan joulu oman perheen kesken kotona ja vielä olisi paljon tekemistä siivousrintamalla. En oo vielä ole ees aloittanut... huokaus... Leivonnaiset tehty, paitsi tortut. Ja porkkanalaatikko vielä tehtävä. No yritän olla ottamatta stressiä. Onneksi kuusi on jo ostettu ja odottelee tuolla parvekkeella, että otetaan sisälle.

Eilen oli eka neuvola ja siellä ne odotetut sydänäänet kuuluivat selvästi. Oli kyllä liikuttava hetki! =) Kaikki oli kunnossa muutan ja ensi viikon ultraa odottelen. Olo muutenkin jo aika hyvä ja voi alkaa hiljalleen luottamaan, että hyvin tässä käy. (rv 11 ja risat)

Pahoitteluni Hannalle ikävästä keskenmenosta! Voimia teille ja halauksia!

Pyrylle ja Jedeledelle pahoittelut tädin tulosta, mutta uutta puhtia seuraavaan ovikseen!

Kaikille muille plussa tuulia myös!!!

Joulumielellä, Kidelma

Vierailija
58/98 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilistellään vaan! Minä tosin ihan oikeasti aion jouluna nauttia viiniä lasitolkulla (kuitenkin joulutunnelman mukaan), nyt kun kerran tätikin on kylässä. Koko pikkujouluajan olin vähän varoivainen, kun ei tiennyt tilanteesta... Firman pikkujouluihinkin menin varmuudeksi autolla! Nyt jälkeenpäin kyllä vähän harmittaa. Mutta ehkä sinne lapsiperheen jouluun ei punaviinin siemailu kuulu ihan samassa mittakaavassa =) Kiva sitten piinailla samaan tahtiin! Tosin minulla tuo kierto lähti venymään ja vanumaan, joten ehkä sitten loppukierrosta putoan sinun kelkasta.

Täytyy varmaan minunkin tutustua nyt ovistikkumaailmaan! No, onpahan taas jotain uutta jännäämistä tähän kiertoon =)

Vierailija
59/98 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt nolottaa *yrittää kumittaa edellistä viestiään*! Jedeledehän puhui pirskeistä, eikä mistään kilistelystä... Minä näköjään viinihimoissani yhdistin sen heti kilistelyyn... Ja muutenkin taisi vähän ylikorostua tuo alkoholiosuus, ei se nyt sentään minun joulun kohokohta ole =)

Vierailija
60/98 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, eipä näy täällä pahemmin mitään punaviinejä.. :D *kilistää mehulasilla* ;) Mutta suklaata tulee kyllä kulumaan senkin edestä... ;)

Tähdätään nyt sitten siihen, että syyskuun loppupuolella kumminkin oltais molemmat melkoisia palloja :D Suunnilleen samoissa kuitenkin.. ;)