♥ SYYSSÄTEIDEN JOULUNALUSVIIKKO 51 ♥
Kommentit (98)
" Touhua on siinä monenlaista, moooneeenlaista..." Koskapa suurin osa Säteistä on viimeisten joulutouhujen parissa ja huomenna viimeistään jotkut lähdössä muualle joulunviettoon, toivottelen jo tänään kaikille
[color=red][size=4][b]Hyvää joulua ja lämmintä mieltä!![/size][/b][/color]
Riika
tädin höykkyytämille Pyrylle ja Jedelle tsemppiä ja kaikki aseet vaan käyttöön tässä kierrossa!!
Juttelin illalla miehelle vauvoista taas pitkästä aikaa ja menin " heikkona" hetkenä jopa ehdottamaan, että jätettäisiinkö taas ehkäisy pois... Ei hän sitä suoralta kädeltä tyrmännytkään.. No peruin sitten aamulla puheeni, tiedän ettei hän ole vielä valmis enkä halua painostaa.. Ehkäpä tämä äkillinen kuumepiikki johtui siitä kun vierailin eilen syntyneet.fi -sivustolla..
Missäs muuten olet Taelsa? Taitaa tosin pitää kiirettä niiden miehen synttärijärjestelyjen ym. kanssa.
No nyt lähden laittamaan keittiötä joulukuntoon. Pitäisi pari liinaa silittää jne. Pahin vaihe tässä kurkkukivussa on onneksi mennyt ohi, pääsee sitten huomeniltana taas töihin tienaamaan ;)
palaillaan! Riika
Eipä tässä kummempia kuin kaikille
[color=red]Oikein riemukasta joulua ja Vielä parempaa uuttavuotta 2006
[color=blue]En varmaan enään aattoon mennessä kirjoittele paljoa täällä.
On niin paljon muuta puuhaa.
Tavataan sitten taas joulun jälkeen tai uudenvuoden jälkeen.
Ellei sitten ihania uutisia rupea kuulumaan täältäkin.
kp 27/29 joten toivossa on hyvä elää.
[color=red]Voikaa hyvin ja pakusti kanssa sisareni @[color=green]->->-
voikaa hyvin ja paksusti kanssa sisareni =)
[color=blueviolet]RIIKA! Täällähän minä!!!
On tosiaankin ollut niin hoppu, etten edes ole konetta kerennyt avaamaan. Eilen loppui se kurssi ja sen jälkeen piti hoitaa asioita ennen joulua ja tänään tosiaan on mun rakkaani synttärit, joita oon järkännyt aamu kasista asti. Onneksi on olemassa pikkusisko, joka on ollut SUURENA apuna. Illalla sitten tulee tupa täyteen vanhuksia. Pikkasen hermostuttaa kun tuo appiukko ei ole kuuteen vuoteen meillä käynyt.... No, parhaani oon tehnyt siivouksen ja leipomisen suhteen joten jos jotain sanottavaa löytyy niin lentää appiukon vaimo takapihalle...
Kivaa!! Täällä oli tullut haamuja ja plussiakin. Ottakaa mut mukaan!!!
Mä en todellakaan oo perillä kp:stä, joten otan ihan rauhallisesti tän joulun ja kattellaan sitten myöhemmin tilannetta uudelleen.
Pahoittelut Hannako:lle km:stä. Elämä on, mutta voimia sulle!!!
Sofille ONNEA uuteen kotiin!! Mullekkin kelpais...
Jeps, vielä tekemään viimeinen silaus ja eikun hymy huulille ja vieraita vastaanottamaan. Jos en ehdi tänne enää ennen joulua niin:
" HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE SISKOILLE SEKÄ PLUSSATUULIA YMS. KIVAA"
-Taelsa-[/color]
[color=brown]Heippa säteet, ihanan iloisia viestejä...mukavaa luettavaa :)
Hannakolle ihan ekana *suuren suuri halaus* ja jaksamusta! Kyllä se taas siitä ja onnea uuteen yritykseen!
Jotenkin nuo haamut on viimeaikoina osoittautuneet usein kuitenkin tädin tuloksi joten täytynee pitää itsekin jäitä hatussa sitten joskus jos haamun saa näkyviin. Mutta monihan niistä vahvistuu!!!
Pyrylle oikeastaan onnittelut tädin tulosta, ettei sit kuitenkaan venynyt sen pidemmälle eikä mennyt enempää rahoja hukkaan testeihin!
Jedelle pahoittelut, mutta tosiaan uutta yritystä putkeen ja jouluna varmasti riittää muutakin ajateltavaa. *Halauksia*!
Taelsalle tsemppiä juhliin ;) Hyvin ne menee ja appiukkokin nöyrtyy upean emännän edessä ;)
Riika..kyllä se mies siitä pikkuhiljaa alkaa lämpenemään... :) Ja ihanaa ettei tarvitse olla jouluna yssikseen..
Yoginokselle plussatuulia....!
Serafi tulethan kertomaan tuloksen... koska uskon että se on plussaa!!!
Ja kaikille muillle tärppionnea ja plussa tuulia ja hyvää mieltä ja kaikkea ihanaa ♥ ♥ ♥ ♥
[color=red][size=6]♥ [size=5] ]♥IHANAA JOULUA KAIKILLE, SYÖKÄÄ JA VOIKAA HYVIN ;) [size=6]♥ [size=5] ]♥[/size]
Lämpimiä ajatuksia lähettelee... Kathyli
Ei pitis kikkailla kun aina käy noin. Sorge.
Niin ja oma napa... kp 16 menossa joten tuloksia odotellessa menee parisen viikkoa! Lämmöt nousi joten eiköhän se ovis ollut ja mennyt..
Moi taas ;)
tulee ainakin kaikille aina selväksi! :) oikeesti kiva! :)
hiljainen ilta.. taitaa kaikki tehdä jouluvalmisteluja tai nautiskella muuten vaan! Meillä siivous on vielä vaiheessa mutta kuusi on jo sisällä odottamassa, aivan IHANA tuoksu leviää joka paikkaan.. :) Tästä se joulu alkaa! Vielä kun saisi kaikki siistittyä ja huomenna vielä laitettua laatikot ja vähän leivottua, niin kyllä se joulu sieltä tulee! :)
Joskus aiemmin syksyllä oli puhetta, että tunteeko ketään lapsettomuudesta kärsiviä.. en silloin tuntenut, mutta nyt sain kuulla , että vanha ystäväni on miehensä kanssa yrittänyt esikoista jo liki kaksi vuotta. :( keväällä vuorossa rankemmat hoidot, jos nyt ei siihen mennessä tärppää. Hiljaiseksi veti tuo uutinen. Ei paljoa tee mieli valittaa omasta -kun ei ensimmäisestä kierrosta plussaa tullutkaan.. tuntuu aika hölmöltä valittaa. Tasan ei mee nämä jutut kyllä. En uskaltanut sitten enää kertoa, että meillekin jo kolmatta yritetään.. saati sitten jos se plussa tänne piankin tulisi. Voih. Noh, näille asioille ei aina voi mitään.
Joo, mutta nyt täytyy jatkaa siivoilua. :) Minunkin puolestani
[color=red][size=5]Oikein rauhallista ja makoisaa Joulua kaikille Säteille! Nauttikaa Joulun tunnelmasta! ♥ ♥ ♥
♥[/size] Jedelede
[color=pink]Serafille hiiirrveeesti testausONNEA aamuksi! bdbdbd *sormet ja varpaat ristissä* Tulethan sitten kertomaan!
Mites Jonzu, aiotko testailla uudelleen lähipäivinä, mikä tilanne?
Öitä kaikille! Riika
Ja heti näin alkuun HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUA KAIKILLE!!!!!!!!
Ja sitten kuulumisiin..eilen en edes kerennyt lukemassa käydä uusia juttuja kun piti ensin käydä ostaan loput jouluruuat ja lahjat ja sitten piti käydä isän luona,sieltä kun kotiuduttiin kävi neitin kummit kylässä ja sitten piti viel tehdä geishajäädyke.namsk.
Tänään sitten vuorossa imurointi,pölyjen pyyhintä,lattioiden pesu,mattojen ja vuodevaatteiden tuuletus jne.BLAAH!
Riika ja muutkin jotka asiasta kyselleet..testasin tänä aamuna mammaksi.fi raskaustestillä ja nyt tuli hieman selvempi haamu..siltkään en vieläkään uskalla luottaa että oisin raskaana..kp28/27-32.
Odotellaan tässä vielä ja aion kyllä testata viel apteekin omalla testillä..sillä on aina näyttänyt kunnon plussaa..mut saa nähdä..mies tänään hakee testin ja kait huomen aamulla testaan..ellei sitten tätiä näy.
Moni voi ihmetellä mun pessimististä asennetta mutta en avan halua tippua korkeelta ja lujaa,siksi näin.
Mutta palaan asiaan!:)
Ja omaa napaa taas tulikin..en muista mitä kukin oli kirjottanut..joten hyviä vointeja,plussa säteitä,tarra sukkia ja etenkin ihanaa joulua teille listasiskot!!
Jonzu
[color=red]Heippä säteet ja Jozulle onnea huomiseen testiin, lupaavalta kuulostaa ja toivotaan että haamu vahvistuu, olis täydellinen joululahja! bd bd bd
Ja Olivia... toivotaan että se ovis tapahtuu, uskon niin, joten tärppi onnea teille, melko samoissa mennään, uutena vuotena sit piinaillaan ;)
Täällä olis sama rojekti... juuri heräsin mutta kai se on samantien aloitettava toimimaan, petivaatteet lentää ulos ja imuri käteen... sit jos vielä pyyhkis lattiat nopeesti. Etsin eilen yhtä mattoa mutta sitä ei sit ollu missään, oli ihanan punainen, olisin keittiön matoksi sitä haaveillut, höh.
Oma napa, kp 17 ja ihme nippailuja ollut alavatsalla melkein kp 13 eteenpäin... vähän niinku sillo ekassa kierrossa, hyrräis vasan hormonit ja kiinnittäis sitä ihanaa pikku alkiota, mä sille eilen jo juttelin, toivotaan että kuuli ;) Ja tuo ohjelma sijaiskohdusta ja munasolun luovuttajista, katsoiko kukaan? Uskomatonta.. ja mitä summia ne maksaa. Mut oli kyllä pinnalliset vanhemmatkin, yäk.
Mutta mukavaa päivää kaikille ja otetaanhan rennosti!!!
Plussatuulia puhallellen, Kathyli ♥
en nyt tiedä sekoitinko sinut jonhonkin muuhun.. mulle jäi tuollainen asia sinusta mieleen, taisi vaan muisti tehdä tepposet, mutta kuiteskiin onnea teille uutteen kiertoon. Toivotaan että ainakin pysyisi lyhkäsenä. Ja selvisikö se prolaktiini (?) hormoni juttu? Mulla ei ole aavistustakaan asiasta, et no can help.
Voi pylly, mies kävi tässä äsken häiriköimässä ja toi uudet lehdet... meni hermo -> Lööppi: Lolan paras joululahja: " VAUVA TULOSSA" , että mä kirosin, ei tollasia haluu kuulla ku sitä samaa on itse toivinut muttei saanut...höh..menen purkamaan tunteeni imurin varteen...
Kathy kuittaa ja kiittää!
Nyt sen verran enemmän infoo miun tilanteesta, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan, että lääkärissä käytiin ja sain lääkitystäkin. Tosin nää ekat lääkkeet on nyt pari kuukautta ja siinä ajassa pitäisi lopettaa esikon(nyt siis n.8kk vanha) imetys, jotain vahvempaa lääkettä varten. Ymmärsin että sit ei ala meidän kakkosyritys ihan lähimaillakaan äkkiä:( Mutta kai se on parempi hoitaa itsensä kuntoon ensin, että olis sit iloa lapsillekin(tai siis tällä hetkellä vaan yhdelle, mut toivottavasti tulevaisuudessa useemmallekin..) äitistä joka pystyy oikeesti jotain tekemäänkin, leikkimään ja nostelemaan..
Polvessa oli nestettä aika lailla, sitä kun oli turvottanutkin. No, nesteet poistettiin ja laitettiin jotain, kai kortisonia tilalle ja tänään on olo ollut jo paljon parempi, sängystä nousukaan ei tuottanut tuskaa niinkuin muina aamuina:) Pysyisi vaan olo tämmöisenä, olisi mielikin virkeämpi..Mut katellaan kuhan saan sen lääkityksen aloitettua, että miksikä olo muuttuu..
Joo, tämmöisten ällöjuttujen jälkeen onkin hyvä toivottaa teillekin oikein rauhallista ja onnellista joulua!!
Ja plussanneille ja haamuilijoillekin suuren suuret onnittelut!
Ja muille kovasti plussaonnea puhaltelen*puuh puuh*!!!
Minäkin tässä vielä joulut toivottelen! Jos kukaan Säteilijöistä on enää paikalla... Itsekin tästä lähden joulunviettoon tänään, joten vasta ensi viikolla taas pinotumista.
Lapsettomista pareista sen verran, että moni varmaan tuntee sellaisia tietämättään. Monille se on kai niin arka asia, ettei siitä kerrota edes lähimmille. Itse olen vähän kantapään kautta oppinut suhtautumista lapsettomiin pareihin - on tullut töksäyteltyä kaikkea typerää, kun ei ole tiennyt tilannetta. Samalla olen oppinut, ettei raskautuminen todellakaan ole itsestään selvää.
Lähipiirissä on siis kaksi tapausta, jossa lasta on yritetty kaksi vuotta (molemmat sittemmin päättyneet onnellisesti) ja yksi pariskunta aloittaa juuri toisen yritysvuoden. Vain yhdessä tapauksessa aiheesta on keskusteltu avoimesti, kahdessa ei. Enkä minä sitten tietenkään ole kissaa pöydälle nostanut, kun ei se ole minun tehtäväni. Hiljaista taustatukea jaellaan... Ei oikein tiedä, mitä sanoakaan.
Mutta toivotaan, ettei meidän kenenkään tarvitse vuositolkulla pelkästään täällä kuumeilijoissa pyöriä, vaan käydään välillä piipahtamassa odotus- ja vauvaosastoilla =)
t. Pyrynen
Kyllä tää viikko on menny nopeeta ku on ollu juhlia putkella..ke oli valmistujaiset koululla ja eilen oli juhlat kotona ja tänään sit synttärit (nyt sit oon 26 vee) ja huomenna on se kauan ootettu joulu. Muuten kummempaa ei kuulu.
Hyvää Joulua kaikille!!!
=)
Apteekin omalla aamulla testasimme...
Molempiin ruutuihin paukahti yhtä tasaiset viivat!
Kädet tärisee vieläkin ja jotenkin niin epäuskoisen ihana olo!
Myöhemmin lisää...
Pikku ihminen rimpuilee tuossa viekussa...
-S-
[color=deeppink][b]ONNEA SERAFI!!! Ihanaa!!![/b] ((((halauksia)))
Ja [b]Jonzulle myös ONNITTELUT[/b] haamusta, toivotaan sen vahvistumista!
[b]Tuulialle hyvää syntymäpäivää!!![/b]
Tänään on hieno päivä, kun näin paljon hyviä uutisia!
Täällä minä vietän jo joulua, siivoukset tehtiin eilen loppuun ja tänään mennään syömään jouluruoka miehen äidille ja ehkäpä avataan lahjatkin jo tänään. Yöksi menen sitten töihin. Saa oikein fiilistellä, jouluyö ja silleen :)
Turvallista matkaa kaikille, jotka lähdette tänään joululiikenteeseen, maltti on valttia :)
Hyvää aatonaattoa Sädesiskoille!
Riika
Onnea tuhannesti sinulle ja perheellesi, onpa mahtava joululahja! Höm, sulla menee LA jonnekin elokuuhun, eikö vain? Vai syyskuuhun? Treffataan joskus keväällä kasvavien masujen ja lasten kanssa!
Ja onnea JONZu sinullekin!!!!!!!!!!!!!
OMA NAPA
Keskiviikkona oli eka neuvola ja täällä neuvolan hyvä puoli on ultra, jolla sain nähdä yhden pienen elämän minussa ja sydämen syke näkui hienosti! Kuvankin sain mukaan miehelle näytettäväksi! Joten raskaus sujuu hyvin ja tuli paljon konkreettisempi olo, kun näki, että kyllä siellä kyytiläinen köllötti!
Esikoisen kanssa tässä on tämä aamu leivottu kakkua huomiselle, kun tulevat tuon esikon isovanhemmat meille illalla kahville ja samalla treffaamaan joulupukin! Esikoinen kovasti odottaa pukkia ja on varma, että se tuo kaivurin (minkä tuokin)!
Koko muu viikko on kulunut tässä joulua laitellessa, vähän kerrallaan, kun tämä väsymys vielä verottaa, mutta esikoisen odotuspäiväkirjasta luin, että joskus 10-11 viikolla väsymys on helpottanut, joten toivoa on!
IHANAA JA ARUHALLISTA JOULUA TEILLE JOKAISELLE IHANALLE SÄTEELLE!
-S- rv 9+3
Kathy, oot ihana kun juttelet jo niille pikku soluillesi :) Toivottavasti ne nyt kuulivat ja älysivät napata oikeasta paikasta kiinni! Tosta lööpistä tuli mieleen, kun luin äsken sanomalehdestä tuoreesta perheestä joille syntyi eka vauva pitkän odotuksen jälkeen... Kyllä siinä tuli muutama tippa itselläkin silmäkulmaan. Siis sekä niiden puolesta että vähän omankin tilanteen takia..
Milenna, onpa mukava kuulla että sait lääkäriltä avun kipuihin. Tsemppiä sinulle ja hyvää joulua!
nyt mies hoputtaa pois koneelta.. MOIIiiii!
Pyry, ei se mitään.. minäkin vastasin samalla, enkä ees muistanu mitä ite olin höpissy... :D
..ja nyt siivoamaan, hus-hus.. *yrittää repiä itseään tuolista ylös*