♥ SYYSSÄTEIDEN JOULUNALUSVIIKKO 51 ♥
Kommentit (98)
[color=violet]En tosiaankaan kerennyt edes konetta avaamaan vkonloppuna, mutta nyt otan vahingon takas. Tosin ei mulla mitään uutta kerrottavaakaan ole. En yhtään tiedä kierron päiviä, mutta silti ollaan pupuiltu ahkeraan ja täytyy myöntää, että kivaa on ollut. Jossakin vaiheessa oli sellanen suvantovaihe kun seksi ei voinut vähempää kiinnostaa, mutta nyt on toinen ääni kellossa, jopa miehelläni *hrrr, hrrr (onnellista kehräystä)*.
Uusikin palstailija oli vkonlopun aikana tullut. TERVETULOA!!!!
Mukavaa päivän jatkoa ja palailemisiin!
-Taelsa-[/color]
Te syyssäteet vaikutatte oikein kivoille palstakavereille!
Hiukan jänskättää kun tuo oletettu h-hetki olisi ollut viim perjantaina. Kovasti olemme pupuilleet (kiva sana muuten,en ole ennen kuullut) ja nyt jänskättää aivan pirusti. Mulla siis menkat olleet kaksi kertaa synnytyksen jälkeen. Kierrosta ei voi siis olla varma..
Esikoista odottaessa ensimmäinen oire oli kun kahvi maistui metallille. Meinasin työpaikalla kysyä kuka p...rkele keitti näin pahaa kahvia :-) No syy siihen selvisi sitten 5 pv kuluttua kun sain selvän plussan. Ennen uutta-vuotta ajattelin testailla jos siihen aihetta..Testit jo tilattu netistä.
Nyt pieni konttaaja hermostuu lattialla eli tähän on hyvä lopettaa.
++++++++++ONNEA++++++++kaikille testaajille!!!
[color=OrangeRed]Minäkin pinoudun pitkästä aikaa... viikko on tainnut vierähtää niin nopeasti että ei tosikaan! :O
Ensin oli äitini kylässä keskiviikkoon asti ja sitten oli muskarin pikkujoulua ja ennen kaikkea joulukiireitä... ja ne jatkuvat yhä! Tällä viikolla yritän kuitenkin ehtiä jossain välissä palstailemaankin. :)
Plussanneille Annylle ja Hannakolle ONNEA ONNEA!!! :)
Pyrylle tsemppaukset, toivottavasti täti nyt kuitenkin tajuaa tulla ajoissa, jos on tullakseen! (toivotaan kuitenkin vielä, että se olisi sittenkin SITÄ itseään... ) ((((halaa))))
Joku uusikin oli paikalle tullut, TERVETULOA!! (sori en nyt muista nimeä...)
Ihan kohta taas lennettävä, tavataan kaveri kaupungilla ja meikä laahustaa vielä vähän vaiheessa täällä.. yöpaidassa ja sitä rataa ;D
Ai juu, ja oma napa vielä kaikille kiinnostuneille tiedoksi.. Kp 26/26-27 ja IHAN on sellanen fiilis, että just kohta lorahtaa. Voi p-ka. No, katellaan nyt.. Keskiviikkoaamuna on hammaslääkäri (paikkaus.. iik!), joten siihen mennessä jotain ratkaisua suuntaan tai toiseen odotetaan. Aika pessimisti olen edelleenkin.. Ne 2 viivaa sain ovistestiin silloin kp 15 muistaakseni ja pieniä limojakin kai, mutta ei niin runsaasti kuin aiemmin.. sen jälkeen ei ollakaan touhuiltu, joten jos ovis olikin vasta myöhemmin, niin metsään meni! :/ Aivan samanlaiset tuntemukset on tässä loppukierrossa ollut kuin viimeksikin, joten eiköhän se täti sieltä lähipäivinä ilmesty.. *yrittää asennoitua siihen* Tulis nyt sitten heti, niin ei menis joulu kiukutellessa... ;D
No, katellaan kuitenkin..
Nyt " aika rientää, täytyy lentää" (katsooko kukaan/kenenkään lapset siis Himpuloita... ;D siitä tuo lausahdus tulee tutuksi!) Joten ei muuta kuin mukavaa joulunalusviikkoa ja plussaonnea sitä tarvitseville!! Palaillaan taas.. :)
-Jedelede *kiireisenä*
[color=purple]Täällä alkaa olo jo helpottaa...taas kerran tuli todettua että " en enää ikinä juo!" Joo :D ehkä joskus muulloinki olen samaa vannonut.
Taelsa ja Olivia olivatkin jo reippaina tyttöinä aloittaneet viikko pinon, hienoa! Nyt sitten kuulutellaan kaikki ulos koloistansa kertomaan kuulumisia.. Jede varsinkin!! Onkos se äiti jäänyt asumaan teille ;)
Minun viikko-ohjelma ei kovin poikkea normaalista. Töitä olis 4 päivää sitten yksi vapaa, aattona aamuun ja sunnuntai vapaa, sit taas maanantaina iltaan, siitä alkaakin sitten lpppu rutistus ennen lomaa :P
Lapsipuoleni tulevat meille joulupäivänä, aattona käydään minun vanhemmilla syömässä ja varmaan iltaa mennään istumaan miehen siskon perheen luokse. Mites muilla?
Joo täällä olis kp 13 ja ihmeen rauhallinen olo, siis tjot periaatteella tämä kierto, olen kyllä miettinyt vauva asioita mutta ei mitään paniikkia, kiertopäivätkin pitää tarkistaa kalenterista kun nyt ei tule kuin apteekin hyllyltä ;) Mukavaa vaihtelua tämmöinen, tammikuussa sitten vahinko uudella puhdilla. Vaikka rukoilen että meille se syysvauva suotaisiin...olis se niin ihanaa!
Joo mutta nyt siistimään paikkoja kun eilen ei kyennyt jälkiä korjaamaan... tulis vaan raskaaksi niin ei tarviais juoda vaan sais hyvällä syyllä jättää aina menemättä!
Kaikille säteille rauhallista ja plussäsäteistä jouluviikkoa!!
Olette ihania ♥ [i/]Plussatuulia puhallellen... ♥ ~K~ ♥
[color=red]heti sit virheitä..sorry.. vahinko sana jäi ja lopussa moka.. no pientä se on ;) Pikkuesterille plussa onnea ja tervetuloa mukaan joukkoon!!
Ja Jede palas, kiva kuulla sinusta!!! Ja PLUSSA ONNEA sinne, toivotaan että täti jättää tulemati ja teille tulis se kauan kaivattu syysvauva bd bd bd!!!
Joo nyt menen... kuulemisiin!
Kurssilla on vaan pakko istua, vaikka oon jo suorittanut kaiken. Taidan huomenna olla tulematta. Tultiin ysiin nyt aamulla ja nyt pääsen vajaan puolen tunnin päästä kotiin... blaah! Olis parempaakin tekemistä.
Kathyko se kyseli joulun ohjelmaa. Nooh, me mennään aatona mummulle syömään (siis mun mummulle) kun sille on muukin suku tulossa. Sieltä äkkiä kotiin ja loppuilta vaan ihan möllöttelyä murun kainalossa suklaata syöden. Joulupäivänä käydään ehkä miehen veljellä ja meidän porukoilla. Loppiaisena vasta olis appiukon luona syömingit. Joten ihan rauhallista oloa...
Nyt vaan iskee stressi miehen 4-kymmpisistä kun nehän ovat JO torstaina. Appiukko nyt sitten vaimonsa kanssa aikoo meille tulla, mutta onneksi mun porukat ovat samaan aikaan meillä, niin ei tartte kauheesti viihdyttää sitä appiukon nirppanokka vaimoa... (hyi mua!)
Jeps, myöhemmin taasen lisää...
-Taelsa-
viikonloppu meni kuin siivillä..lauantaina kävin äitini ja työn kans ostamassa viel viimeisiä joululahjoja ja joulukuuseen valot.Sunnuntai meni kyläillessä veljeni luona ja siivotessa keittiön kaapit.
Nyt ois jotakuinkin kaikki siivottu..en toki aio joulua viettää kaapissa mut jotenkin tuntuu et niitten pitää siistinä olla.:D
Kp 24/27-32 menossa ja täti vermeet hamstrattuna jo...murr..onkohan muuten totta että särkylääkkeet,esim.Panadol vähentäisi vuotoa?
Minä tuun taas pinoutumaan paremmalla aikaa ja sitten kommentoin vähän enemmän..lapset kutsuu.
Tarrasukkia ja plussasäteitä!!
Jonzu
moikka...täälä koulussa ollaan viimesiä päiviä ja aattelin tänne pyrähtää ku vasta puoli yks alkaa valmistujaisharkat...ke sit valmistuminen ja tammïkuussa alkaa työt, vähä kivaa.. kp 43 menee ja negaa näytti kp 39..eli taas vaan ootella koska menkat alkaas..eka luomukierto oli 47...et katsotaan...menee kyllä hermot näihin pitkiin kiertoihin...mut eipäs kummempaa kun mukavaa joulun odotusta kaikille!!
Silloin aloittaessani pikkukakkosen kuumeilun, liityin tänne syyssäteisiin..eikös se niin ollut että tämä porukka oottelee sitä vaavia ens syksyn aikana eikä ihan just syyskuuksi??
Noh, keskenmeno tuli lauantaina viikoilla 10+6 mut kyllä mun kuumeilu edelleen jatkuu ;) Nyt odottelen että tämä vuoto loppuis ja sit pitää tehdä r-testi 3-4 viikon päästä että näyttääkö testi vielä plussaa. Jos negaa niin ok ja odotellaan vaan seuraavia menkkoja ja saan kuulemma sit raskautua uudelleen. Eli uusi vaavi on sitten tervetullut kun on sen aika. Yritämme ottaa tämän ihan rauhallisesti emmekä yrittämällä yritä sitä uutta vaavia. Sairaalassa olin yön ja siellä olo jo helpotti kun ei tarvinnut olla enää epätietoisuudessa niiden vuotojen takia joita mulla oli koko alkuraskauden. Vaavi ei vaan ollut valmis syntymään..ehkä jotain kromosomi tai kehityshäiriötä..en tiä mut ei sille mitään voinut. Elämä jatkuu.. Löysin eilen täältä vauvan sivuilta ihanan runon joka hieman lohduttikin..
Katselen täältä kaukaa
Rakas Taivaan Isä, miksi äiti itkee?
Miksi isällä on niin raskaat askeleet?
Minäkö heille olen surua tuottanut,
kun vain katselen täältä kaukaa.
Enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti,
että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.
Voitko, Taivaan Isä, äitiä lohduttaa,
pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois?
Voitko isän olkaa taputtaa,
ettei niin kumarassa hän ois?
Kerro heille, Taivaan Isä,
etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.
Kerro, että jotkut lapset taivaassa niin rakkaita on
luojalleen ettei heitä malttaisi millään antaa pois.
Huomaisipa äiti, kun hänen luokseen
lennän perhosena ikkunaan.
Tietäisipä isä, miten tuulen mukana
hänen poskeaan silittää saan.
Vielä joskus saan siemenenä kasvaa äidin vatsassa
ja isän vahvat käsivarret ympärilläni tuntea.
Ja kun vihdoin kohtaamme,
löytää tarkoituksensa pettymys jokainen
Ne on kestettävä jotta juuri minä syntyisin.
Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää
Koska saan mennä, Taivaan Isä,
joko pian pääsen omaan kotiin?
- tuntematon
Mut tulee niin pitkä viesti että lähden nyt tuonne pyykkivuoren kimppuun..vuotokin on onneksi jo hieman vähentynyt.
m rv0
...JoulunOdotusta Pinoon!
Viikonlopputyöt taas yhden viikonlopun osalta takana ja uuteen viikkoon uusin kujein! =)
Joulusiivoista ei tietoakaan... Toki emme vietä joulua kotona, niin en suurempia ressejä aio asiasta etes repiä!
Mutta, kun kärsin vauvakuumeen lisäksi myös omakotitalokuumeesta, niin sitä (muka) helpottaakseni aloitin viime viikolla kämpän uudelleen sisustamisen...
Ehkä hiukan huono ajankohta näin joulun alla, mutta silti...
Ei sen puoleen... Ei helpota omiskuume... EI!!
Ollaan se oma molempia miellyttävä pohjararkaisukin löydetty...
Enää vaan puuttuu tontti ja että joku sen tönön bykkais!
Ei SIIIIIIS mitään olennaista! ;) Hihi!
Mutta,
En muista onnittelinko Hannaa ja Annya!
Onnenhalit miult!
Sitten oli uusiakin saapunut keskellemme!
Tervetuloa!
Memmulille haleja! Olet ihailtavan reippaan ja järkevän oloinen olosuhteet huomioon ottaen! *halaa*
Tuulialle PIIIIIIITKIÄ hermoja luomukiertojen kaa!
Ja kaikille oikein ihanaista joulunaikaa!!
Omaan napaan...
Kp 32/30...
Aamuisin kuvottaa ja sellaista ellotusta ilmoilla!
Mutta, seurataan mihin tilanne etenee...
Jos tilanne niin vaatii niin perjantakina rohkaisen itseni ja teen testin!
Juoksen sitten heti teille tilittämään miten on...
Päätän raporttini täältä tähän! =)
-S-
Olen kyllä ihan koukussa tähän palstailuun. Tosin yleensä ehdin vain kiireessä lukaisemaan muiden viestit...ja täytyy jo rientää. Mutta aina kun ehdin yritän myös itse listautua ;) Niin kun joku muukin jo totesi, TÄÄLLÄ ON TOSI MUKAVAN OLOISIA PALSTAILIJOITA!
Luin niin kiireessä viestit, ettei kaikki nimimerkit jäänyt mieleen, mutta jokatapauksessa Toivon jokaiselle jaksamista ja paljon PlussaSäteitä! Memmuli24 (((lohdutus halaus))) ja tervetuloa joukkoomme. Tunnut suhtautuvan vaikeaan tilanteeseesi hyvin. Muiden on tietysti helppo sanoa, mutta hyvältä kuulostaa, että ajatukset on jo uudessa yrityksessä. Kaikkea hyvää ja tsemppiä sinulle ja miehellesi :)
Oma tilanteeni on sellainen, että menossa on kiertopäivä 16/28-30 ja vähintäänkin jtp on miehen kanssa pupuiltu :) Aikaisemmin toivoin täällä " vaihtoehtoisia lapsen alullepano keinoja" kun toi pupuilu ei mulle oikein maistunut, mutta nyt taas tilanne on jo toinen ja homma maistuu molemmille ;) Oviksesta en ole varma...tikutus jäi vähän kai kesken...tuntuu kuitenkin, että omien tuntemusten perusteella ovis olis voinut olla 14. tai 15. päivä...No, nähtäväksi jää kuinka on käynyt...Uuudenvuoden tietämillä elän siis piinaavia aikoja ja toivon kädet kainaliohin asti ristissä, että olisi tärpännyt!
Mutta nyt taas paluu maanpinnalle...tuolta vauvantuoksuisista pilvilinnoista...ja takaisin töihin.
Plussatuulia puhallellen-
HariboNalle
Nyt pääsee kunnolla kirjottelemaan, kun koulukin on onneksi ohi, ainakin 3 viikoksi :). Viikonloppuna piti tehdä kaikenlaisia joulusiivoja ja muita juttuja, mutta ne hieman jäi. En tiedä onko jokin flunssa vai mikä. Todella nuutunut olo ollut koko viikonlopun, tänäänkin aamulla lämmöt oli koholla.
Oma napaan sen verran, että kp nyt 30/28-32. Hiukan jänskättää, jotkin kuvittelemani raskausoireet hävinneet, mutta toisia tullut lisää. Eilenkin tuli itkettyä oikein kunnolla, kun julistettiin idols-kisan voittaja.
Piinailijoille peukutuksia, että saataisiin mieluinen joululahja!!
Täälläkin pukkaa pian joulukiireet päälle, kun en sitten ajoissa osannut (taaskaan) hommata lahjoja ym. Huomenna pitäis mennä kauppaan ja ostaa kaikki loput muistamiset. Kyllä kait se siitä.
Aamupäivän olin töissä tutkailemassa tulevia töitä kun tammikuussa sitten palaan takaisin ruotuun. Vähän jo hirvittää miten sitä pääsee rytmiin 1,5 vuoden kotonaolemisen jälkeen.
Serafilla tais olla sitä tupakuumetta -niin täälläkin! Liikutaan samoissa asteissa tuon vauvakuumeen kanssa eli kuume on korkealla. Meillä ei kyllä ole vielä ehditty tutustua noihin pohjaratkaisuihin ym. kun mies sai hiljan vasta vakkaripaikan ja nyt vois siis asettua, vihdoinkin.
Jaahans, mun tartee mennä.
Anun oireet kuulostaa lupaavalle, etenkin tuo lämmön nousu! (tekee mieli kuiskata, että ' testaa testaa' ja tule kertomaan uutiset :) )
Memmulille: Tämä pino itse asiassa on alunperin koostunut meistä, jotka aloittelimme yritystä tässä mennen syksyn aikana, osa aikaisemmin, osa vasta myöhemmin, mutta nyt alkaa ajat olla siinä mielessä käsillä, että ihan yhtä hyvin voisi sanoa, että me plussaamattomat kuumeilijat haaveilemme syysvauvasta 2006 yhtä lailla. Eli tervetuloa vaan joukkoomme! Ja pahoitteluni keskenmenosta, hienoa, että jaksat olla jo noin positiivinen!
Ja, sitä alunperin tulin kirjoittamaan, että kun joku viime viikolla väläytti, että tälle viikolle riittää varmaankin viikkopino, kun on joulukiireitä sun muuta, niin sen vuoksi nyt tein aamusella viikkopinon. Ihanan aktiivista on kirjoittelu kuitenkin ollut, joten minun puolestani huomen aamun nopein voi halutessaan tehdä kuitenkin oman tiistaipinon... (oli pakko tämä vaan tuoda julki, jos joku ihmetteli viikkopinoa).
Juu, ei mulla muuta. Palaillaanhan taas...
-Olivia
Ps. eiks kukaan oikein tiedä tuosta maitohormonista (prolaktiini)? Yritin netistä etsiä, mutten oikein mitään järkevää tietoa löytänyt, että onko mitä haittaa, jos on alhaisella tasolla tässä yritysvaiheessa...
Niin nopeasti luin pinoa, etten muista nimiä, mutta muutamalla on jo ylipäiviä. Tosi jännää, tulkaa heti kertomaan.
Itse en ehdi tällä viikolla pitkästyä joulukiireiden vuoksi. En muista aikaisemmista raskauksista mitään kiinnittymiskipuja tai oireita ennen testaamista. Tänään kuitenkin on rintoja nipistellyt sisältäpäin pitkin päivää. Rupesin oikein laskemaan, että jos olis tärpännyt, niin näinä aikoina alkio kiinnittyis. Menkkoja ennen on joskus ollut koko rinnat tosi kipeät, mutta ei tällaista nipistelyä. No, on vain odoteltava joulunjälkeisiin päiviin asti.
Lasten kanssa laitettiin tänään jäälyhtyjä pihalle jäätymään. Meillä on kiva pakkanen ja luntakin puoli metriä, oikein jouluista. Luistelemassa ja pulkkamäessä on muutaman kerran käyty. Hiihtämään en ole vielä lähtenyt, kun ei meinaa flunssa hellittää. Nyt on tautia kestänyt jo yli viikon, pois töistä olin vain kaksi päivää viime viikolla.
Uusiakin nimiä oli tänne putkahtanut, tervetuloa kaikille!
Kohta lähden nuorimmaisen kanssa viimeiseen muskariin, vanhemmat on kutsuttu ohjelmaa katsomaan, joten plussasäteitä kaikkialle lähetellen****
kiitokset Olivialle kommenteista. Ja oli joitain muitakin, joilla kierto venynyt... täälläkin jo menossa ihansikapaljon/27-29. Mutta ei ole syytä vaipua synkkyyteen, joten nyt keskitytään jouluun ja syödään suklaata!
Tervetuloa uusille kuumeilijoille, vaikka vähän ikävissäki merkeissä joku joukkoon tuli... Toivottavasti se täältä taas lähtee kohti valoa!
Minä sitä viikkopinoa ehdotin, ja tänään onkin sitten ollut vilkasta! Heh, demoefekti (eli juuri kun pääsin sanomasta...)!
[color=red]Ajattelin että jatketaan vaan tätä... jos venyy niin tehdään osa 2 :)
Töissä olen ja muuta en ehdi.. asukkaat pitää lähettää töihin..
Plussäsäteitä kaikille!!!!
~K~ ♥
[color=green]Joo, jatketaan väin tähän ja sitten jos paisuu tää pinkka isoksi niin voidaan ottaa se osa 2.
Nyt olis sitten toka vika päivä kurssia eikä tänäänkään mitään tekemistä. Tulinpahan kuitenkin kun mitäpä minä kotona olisin tehnyt... jaa mitä?!?
Mun iskä soitti eilen ja kyseli mitä äidille lahjaksi kun ei aina viitti mitään yöpaitaakaan, joten tänään olis tarkotus mennä sen kanssa ostaan jotakin kivaa...
Nyt ei irtoo juttua enempää, joten adios amigas!
-Taelsa-[/color]
Vähän sekavin mielin tulen pinoutumaan...nyt on kp 25/27-32..testasin varalta Acon 10 (siis oireina se et alamaha on sen tuntonen niinku ois ilmapallo tungettu sinne)..sen takia testasin kun mulla on taas hartia- ja niskan lihakset niin jumissa ettei tosikaan ja Sirdalud (lihaksia rentouttava auttaisi tähän hätään)..noh..tuli testiin HAAMUJEN HAAMU viiva..eli siis kun on puhuttu et onko näkyvää viivan paikkaa niin testissä näkyi TODELLA haalea viiva siinä +-viivan kohdalla..en kyllä uskalla viel luottaa et oisi plussa..mut en kyl uskalla ottaa sitä lääkettäkään..hankalaa!!
Ei auta kuin odottaa et alkaako menkat vaiko ei..vieläkin olo että kyllä ne sieltä tulee..
Mut tällästä paineen tunnetta ei kyl aiemmin ole ollut..
Yhtä JAHKAILUA tämä mun teksti taas..painun aamupalalle ja koitan saada selvää tekstiä tulemaan seuraavalla kerralla.
Omanapainen Jonzu..murr
...se mua jo kaipailu, kiva ;) (lämmitti mieltä)
Eipä ole jaksanut kirjoitella (eikö suuremmin taustaillakaan) kun on alkukierto vasta menossa. Mutta ihanaa, kun taas päässään ainakin leikisti tositoimiin.
Pyrylle vielä pitää antaa lohdutushali ((((halaa)))), noi yhtäkkiä pitenevät kierrot on kyllä niin syvältä. Toivotaan vielä, että ne testit vaan ei jostain syystä näytä sulle plussaa, vaikka oikeesti niin oiskin. Jos se kuitenkin edelleen negana pysyy, niin unohdapa (helppo sanoa) asia joulun ajaksi ja toivotaan, että se täti sieltä vihdoin tulisi. Mullahan toka kierto venähti 59 päivään (eka 36). Nyt jännätään kui käy, tero-resepti on nyt jo jemmassa, ja lääkäri sanoi, kun perjantaina puhelimitse kyselin labratuloksia, että jos tässä kierrossa menee 40 rikki, niin voin tuon terokuurin ottaa.
Labrarulokset oli ok, ainoastaan maitohormonitaso oli " rajalla" -> osaako kukaan sanoa mitä se tarkoittaa?
Nyt töihin...
[color=Red] -Olivia [size=6] ♥