Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun rupesitte seurustelemaan kumppanisi kanssa, niin " sovitteko" että nyt aletaan seurustelemaan?

Vierailija
18.12.2005 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai me jossain vaiheessa ainakin asiasta jotenkin juteltiin... taisi mennä niin, että sitä vaan " ajauduttiin" seurustelusuhteeseen, eli tapailtiin ja käytiin treffeillä aluksi, sitten sitä pikkuhiljaa herättiin samasta sängystä... oi niitä aikoja!

Vierailija
2/18 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme oikein tienneet miten se muuten voisi mennä kuin " haluutsä alkaa oleen mun kaa" kun oltiin toistemme ekat seurustelukumppanit :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 15v ja mies 18v. Oltiin tunnettu pari viikkoa ja nähty aika usein ihan kaverina, sitten hän kutsui minut kotiinsa katsomaan elokuvaa. Elokuvan alkaessa otti kädestä kiinni, hetken päästä suuteli eka kerran, jäi elokuva kyl kattomatta. Homma oli siitä selvä, tästä aikaa nyt 13 vuotta ja neljä lastakin on siunaantunut :)

Vierailija
4/18 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on nyt yhdeksän vuotta aikaa.=)

Seuraavana päivänä selitti kaverilleen että sitten kun me mennään naimisiin niin... En muista miten jatkui mutta suu loksahti auki.

Häihin meni vielä puolitoista vuotta.

Vierailija
5/18 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi oli just hirmu paniikki, kun en oikein kehdannut kysyä että seukataanko vai ei... tapailtiin tiiviisti, mutta asuin toisessa kaupungissa. Sitten kutsui puolihuolimattomasti tyttöystäväkseen, ja sehän oli onnenpäivä!

Vierailija
6/18 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että onko tämä nyt tapailua vasta vai joko tässä seurustellaan. Sitten eräänä kauniina päivänä tuo ihanuus sanoi kertoneensa jollekin, että seurustelee onnellisesti mun kanssa =)

Vierailija
7/18 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aletaanko seukata... Sanoin että annetaan nyt asioiden viedä ajallaan sinne suuntaan kuin ne on menossa eli katsotaan...

Oltiin siis tunnettu toisemme ennen treffejä jo kauan, joten mistään uudesta tuttavuudesta ei ollut kysymys.

Nyt naimisissa kolmatta vuotta.

Vierailija
8/18 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän alkuaika oli melkoista sähellystä ja yhtenä päivänä sitten istuimme alas ja päätimme lopettaa eestaas soutamisen ja päättää että tämä päivä se on :)

Vierailija
9/18 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen niinkin voi tulkita. Kun oltiin tunnettu toisemme jo jonkin aikaa. Sitten erään baari-illan yhteydessä mies tarrasi käteeni ja sille tielle jäin :) jotenkin se oli " sillä selvä" meillä. Ei tarvinnut erikseen kysellä seukkaamisesta :) Parin kk kuluttua tuosta muutimme yhteen ja sillä tiellä ollaan oltu jo 4v ja yksi yhteinen lapsikin on jo :)

Vierailija
10/18 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me sentäs alettiin oleen jo teininä, että silloinhan tavattiin ihan suoraan kysyä, että alatko oleen... Mutta me ei kumpikaan kysytty, kunhan alettiin vain jossain vaiheessa kaveruutta myös pusuttelemaan ;) Ja sille tiellä jäätiin, nyt 9 vuotta yhdessä, 4,5v. naimisissa ja parivuotias lapsikin löytyy.

Vierailija
11/18 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kiusallani treffeille toisen miehen kanssa, kun mies ei ollut mitään seurustelusta puhunut. Kysyi muuten jo samana iltana, haluaisinko alkaa seurustelemaan...

Vierailija
12/18 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, yhdessä oltu yli 11v joista naimissa reilut 5v joten kait me seurusteltiin ;)

Vierailija
13/18 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin treffailtiin parisen viikkoa (muitakin oli aluksi maisemissa), ja sitten pidettiin tämä seukkauskeskustelu. :) Ja siitä se sitten lähti. Avoin keskustelu onkin ollut meidän suhteen peruskivi alusta asti. Ei tarvitse kärvistellä, että mitä toisen päässä liikkuu, kun voi suoraan kysyä.

Vierailija
14/18 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

naimissa

eli naimisissa

Vierailija
15/18 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pyysi minua tyttöystäväkseen, ja sanoin etten tiedä vielä, anna minulle miettimisaikaa, sillä en halunnut seurustella " huvin vuoksi" , minusta kun seurustelun kuuluu johtaa kihlauksen kautta aviolittoon. mies ajatteli näin myös.

parin viikon kuluttua sanoin, että kyllähän me voitaisi seurustella, saat mahdollisuuden näyttää mulle millaista meillä voisi olla ja millainen olet, (siihen asti oltiin ystäviä ja käytiin mm. syömässä ja leffoissa yms.) ja mies halasi minua hurjan lujaa :)

nyt olemme naimisissa ja meillä on lapsi, en ikinä unohda sitä halausta ja hetkeä...

Vierailija
16/18 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä päivästä sitten seurusteltiin ihan ihan virallisesti=)

Nyt menossa 10. yhteinen vuosi,ensimmäinen lapsi 7 vuotias,naimisissa 6,5 vuotta ja toinen tulossa keväällä.

Vierailija
17/18 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti oli joku miehen kaverikin mukana ei siis vielä " seukattu" . Sitten kevään mittaan asiat kuitenkin menivät niin, että olimme paljon kaksin ja aloimme suukottelemaan ja pitämään kädestä ja kuljimme kahdestaan.

Nyt on yhteisiä vuosia takana 15 ja naimisissa siitä 5v. Kaksi lastakin on saatu aikaiseksi :o)

Vierailija
18/18 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies tulkitsi sen niin, että tarkoitin sillä sitä, että seurustellaanko vai ei, vaikka oikeastaan tarkoitin kyllä vähän muuta. Ja mies sitten totesti, että hänen mielestään me seurustelemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi