Lue keskustelun säännöt.
Ensimmäistä kertaa Vaimot vaihtoon-ohjelmassa normaaleja ihmisiä!
18.12.2005 |
Viime kerran jälkeen päätin, että tätä moskaa en enää katso kertaakaan, mutta tänään oli pakko vilkaista. ja kannattihan se. Fiksua porukkaa, eikä mitään hulluja.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla