Lue keskustelun säännöt.
Tähän pinoon ne, jotka ei äänestänyt kumpaakaan Idolsissa!
Kommentit (4)
Ihan riittävästi hupia seurata sivusta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pikkutytöt äänestä pöksyt märkinä Ilkkaa, viis siitä ettei poitsu osaa laulaa.
Tai olen äsken subilta muutaman minuutin, mutta kummankaan laulu ei tuntunut missään.
Käy niinku Janelle tai Indxlle!!! HAAAHAAAAAAA!