jos saisit porttikiellon tälle, tai jollekin muulle palstalle
, niin kehtaisitko sitä ikinä tunnustaa miehellesi?
minä en, olisi niin noloa. (vaikka en kyllä ole porttikieltoa saanutkaan..)
Kommentit (29)
Kuka sanoo että oon kynsiäni lakannut? Voihan se olla että on puhuttu, mutta EN vaan MUISTA, kun siitä on jo 10 vuotta aikaa... yleensä turhat asiat unohtuu tärkeämpien/uudempien tieltä...
-4-
Vierailija:
Monessa koulun historiankirjassa mainitaan Göbbels, mutta jos et ole kirjaasi avannut ja muutenkin tunnilla vain kynsiäsi lakkaillut, niin voi, voi, sanoo hissanope.
kuka tippui idolsista viime viikolla ja mikä on ronin lempiruoka
tietävän. Valitettavasti sitten näistä asioista tietämätön tuo mieleen juuri sen kynsien lakkaus mielikuvan oppitunnilla. Toivottavasti se on vain minun mielikuvani.
Vierailija:
kuka tippui idolsista viime viikolla ja mikä on ronin lempiruoka
Ja opettajalle tiedoksi että kaikki tyttöoppilaat eivät lukeudu siihen glitteriä ja hiuslakkaa muottiin. Minä en, olin tunnollinen oppilas. Mutta kuten jo sanoin, vähemmän _minulle_ merkitsevät asiat eivät tartu muistiin.
-4-
Vierailija:
joukkomurha ei merkannut paljon mittään
Enhän mä NOIN sanonut, vaan se äijän nimi ei merkkaa mulle mitään...
-4-
Hitlerin puhe saatiin kuulumaan jokaiseen olohuoneeseen. Varmasti nykyäänkin jossain päin maailmaa joku yrittää samaa. Välineet ja keinot ovat vain toiset. Siksi ei pidä unohtaa....
mikä sille neloselle sitten merkkaa jotain?
ja kyllä tämän kyseisen miehen teot tiedän.. Mutta koulussa ei noita asioita käyty läpi, paitsi nyt mitä Anne Frankin päiväkirja luettiin. Minä itse seuraan dokumentteja ja luen toooosi paljon historiaa, kaikkia ei kiinnosta. Onneksi meitä on erilaisia..
4 vuotta sitten pääsin peruskoulusta