Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ruokapuolella toi lintu75 on kyllä herttainen... :)

Vierailija
17.12.2005 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee lintusen sivusto myös minunki suosikkeihin :)

Vierailija
22/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

innostuin ja todellakin kokeilen niitä. Tyylihän on se:että liikaa olisi vaadittu jos kaikki aikuiset pystyisivät olemaan ystävällisiä.Se ei ole näille vaan mahdollista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmiina,uusavuton kun kuitenkin olet.Kuvat oli sun mielestä sen takia ällöttävät koska et yksinkertasesti osais tehdä niistä mitää.Mut mitäs tollaselta vois odottaakaan.Idiootti mikä idiootti

Vierailija
24/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertosiko joku mitä tarkoittaa " äitimammaset?"

juu, voin kertoa pää pystyssä, että olen ihka-aito lähiömamma ja vieläpä itä-helsingistä. Lapsillanikin sattuu olemaan " lähiönimet" mutta onneksi taidan olla sen verran tyhmä, että olen elämäämme ihan tyytyväinen. Ja mitä työntekoon tulee, olen tehnyt töitä mysö ennen lapsia, 13v alkaen ja lasten lomassakin, sekä järjestellyt lukuisia juhlia.

Sanon silti reilusti, että innostusta löytyy enemmän kuin ammattitaitoa, mutta pärjännyt olen työkavereille, jotka ovat tehneet töitä yli 30 vuotta. Aina on toki opittavaa, haluaisin niin kovasti oppia kondiittorin taitoja, ehkäpä jonain päivänä voin palata vielä opiskelemaan. Nyt nautin ihanista mukuloistani.

Vierailija
25/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun pääsisi syömään tämän lintu75:sen ruokapöytään =)

Vierailija
26/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nami, todella herkullisen näköisiä! Enkä ole minäkään lintu75, vaan väsynyt ulkomamma, joka nyt lähtee nukkumaan.....

Vierailija
27/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Possupasteijoita on ihan pakko kokeilla lastenjuhliin :-)

Vierailija
28/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan kädetön tietokoneen kanssa ja aikanikin on tosi rajallinen. Vauva sylissä tulee useimmat ohjeet kirjoiteltua. Kohta vaan on blogi täynnä, taidan kuitenkin avata toisen, onpahan töitä hakiessa jotain näyttöä, että olen joskus kuitenkin laittanut ruokaa=)

Olis tosi kiva jos muutkin avaisi vastaavia, kokeilkaapa ja laittakaa mulle osoitteita jos sellasia tettte=)

Vierailija
29/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni omiin suosikkeihini. Ja kuten kaikki nimestä huomaa, en todellakaan ole Lintu lähiöstä, vaan Annu maalta ;)

Vierailija
30/30 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Joulua sinne lähiöön täältä maalta.