Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ruokapuolella toi lintu75 on kyllä herttainen... :)

Vierailija
17.12.2005 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kokeilla muutamia reseptejä!

Vierailija
2/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä nolottaa tarjota sitä blogia, mutta toisaalta, jos siellä on jotain kysyjän tarpeeseen mielestäni sopivaa, tarjoan silti. Tein sen siksi, kun huomasin, ettei kaikille ruoanlaitto ole aina ihan helppoa. Siellä on simppeleitä ohjeita kiireisille äiti-ihmisille=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kuullutkaan..

Vierailija
4/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilen ohjeitasi!

Vierailija
5/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.lintu75.vuodatus.net/blog/archive?m=10&y=2005

Tulen sitten kommentoimaan kunhan olen kokeillut jotain, Lintu75! Kyllä miehelläsi on varmasti vatsan juhlaa! :)

nro 2

Vierailija
6/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanilta näytti safkatkin ;)

Vierailija
7/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sitten hyvillä mielin uusia kun kyllästyttää, arabian astioita ei raaskisi hävittää. Tosin protestoin muutenkin noita merkkijuttuja kaikessa=)

Vierailija
8/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistopuolelta, ne on ns " hajoitettuja sarjoja," jotak ovat koko astiastona aika kalliita, mutta yksittäin ostettuna n. 1,5 euroa/ruokalautanen.

Löysin sieltä vaaleanpunaisen ystävänä kivan näköisen kahviastiastonkin, 12:lle kahvikupit, aluslautaset ja leipälautaset yhteensä 50 euroa. Nyt kun etsin joululahjaksi vanhemmilleni astioita, kaikki vastaavat oli vähintään 5 euroa/lautanen.

En tiedä mistä astioista joku tykkäsi, mutta Prismassa on parhaillaan sellasia vaal. pun, jossa on muutama ruusu, 5,5 euroa tsibale. Tykkäsin, mutta kaikki 12:lle olisi ollut jo aika arvokas hankinta.

Vierailija
9/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääpä Prismassa katsoa :) Ei kyllä raskisi kovin hintavia ostaa...

Olet aivan ihanan avulias, kiitos paljon ja oikein ihanaa (ja maistuvaista ;)) joulua sinulle, lintu 75! :)))

Vierailija
10/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintu75, oletko töissä keittiö-/ravintola-alalla? Tosi mahtavan näköisiä annoksia, voileipäkakkuja jne. Täytyy kokeilla ohjeita, kiitos!!!

Vierailija
11/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ne on kyllä munkin mielestä aivan ihanat sivut, olet LOISTAVA!! Ja niiden kakkujen ja piiraiden makukin oli AIVAN IHANA (siis linnun tekemänä, ei minun) : )

Niin et siis vastannut mun viestiin ikinä, oletteko joulun kotona? Mulla olisi sulle yks pikku juttu niistä sun ihanista tekeleistä. : )

-mixsix-

Vierailija
12/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

prismassa se on muuten aika samanlainen, mutta siinä on kolme kukkaa, jotenkin tuntuu, että saattaisi olla sama valmistaja. Mulla on siis kahviastiasto, mutta seillä oli ruokalautasia. Laitan kohta kuvan sinne niistä, mutta poistan sen vielä tänään....kun ei oikein näytä syötävältä=)

Kiitos vaan teille, jotka pidätte, musta on kiva olla avuksi, olen täältä vauvasivuilta parille äidille tehnytkin ristiäistarjoiluja.

Käyn kuvaamassa sen kupin=)

Vierailija
13/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä palstalla on vähän kurja fiilis, ihmettelenkin mistä nämä ystävälliset ihmiset tänne ilmaantu.

Jouluaattona mennään niinkin kauas kuin malmille mutsille....=)

Huomenna on vanhimman tanssiesitys kulttuuritalolla, sit tytöt menee katsomaan Idolseja. En sviikolla on malmitalolla huiluesitys, koulun joulujuhlat ja tapaan yhden kaverin, joka asuu sadan metrin päässä, mutta joka on ehtinyt käydä vauvaa kurkkaamassa viikon ikäisenä, eli melk neljä kuukautta sitten=) Muuten ei kai ihmeitä....

Ja hei...mä en todellakaan halua mitään lahjuksia, ilo oli mun puolellani. Sä sentään uskalsit luottaa, se on jo jotain=)

Vierailija
14/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kokki, mutta ollut suurimman osan ajasta valmistumiseni jälkeen kotona lapsia hoitamassa...niitä löytyy neljä kappaletta tyttöjä: 4kk, 3v, 9v ja 12v.

Vierailija
15/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä nätit, ja väri on ihana ;)

Kiitos vielä kovasti sinulle, lintu75. Olen aivan ällistynyt, kuinka täältä löytyikään noin avulias ihminen kuin sinä olet :)

KIITOS PALJON!

Vierailija
16/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni sivu suosikkeihin täälläkin!

Vierailija
17/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt nostaa ketjua koko ajan... Ja unohtaa kirjautua sisään takaisin omia kommenttejaan varten. Ohjeet oli kyllä jees ja voisit ihan reilusti olla niistä itsekin ylpeä, etkä kehua toisten suulla...

Vierailija
18/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän ketjun ja saatuaan linkin noille ihanille ruokasivuille. EIKÄ SIIS OLE lintu75!!!

Miksi aina täytyy alkaa parjaamaan? Kateellista porukkaa.

Vierailija
19/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa kun näin aloituksen, olin ihan varma tämän palstan luonteen huomanneena, että tarkoitus on haukkua. Meinasinkin kysyä aloittajalta, että olenko herttainen vai " herttainen" hänen mielestään.

Ellien sivulla käyneenä annoin sielläkin joillekin sivun, kun joku pyysi ohjetta johonkin, joka mulla siellä on, siellä aloitettiin haukkumaketju, joka tosin kääntyi aloittelijaa vastaan. Ei niistä kenenkään tarvitse pitää, mutta kai sitä nyt ohjeita saa antaa, jos joku kysyy.

Ja annan niitä jatkossakin mielelläni.

Vierailija
20/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytti todella pahalle ja oksettavilta.:((((

Ja ohjeet juuri semmoisia mitä lähiömammalta odottaa.

Sori vaan lintunen mutta ruokasi näuttää harakanoksennukseslta lähinnä.

huomaa kyllä että olet hoitanut pentujasi jo vuosikausia kotona Häymättä työelämässä sen jälkeen kun eka testisi näytti plussaa.