Hemmetin ukko! Lupas KÄYDÄ baarissa, tulla viim. klo 2, eipä ole herraa näkynyt vieläkään! Argh!
Nii ja ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin. Että ärsyttää!
Kommentit (10)
Eihän se oo edes pahasti myöhässä.
Baarissa ei puhelinta kuule.
Ehkä sillä on vaan niin kivaa, että haluaa olla pidempään.
Miksi ei voisi olla? Ei kait aikuinen kotiintuloaikoja tarvitse...?
joko se on himassa? mun mies on samanlainen. lupaa tulla aina siihen ja siihen aikaan, mutta aina se vaan venyy. ilmottaa kyllä asiasta, joten ei sinänsä haittaa, kun ei sitä menoa öisin ole mihinkään itsellä siihen aikaan.
ei oo vaan tullu vieläkään. Juu ei kotiintuloaikoja ei...
meidän ukko ei koskaan tekis noin!!! ja tämän voin sanoa ihan vilpittömin mielin!
kunnes ukko todisti että olin väärässä.
täällä sain omani takaisin vartti sitten, sanoin kyllä että saa painua takaisin!!!!argh. keksi illalla että voisi mennä kattoon jotain bändiä, sanoin että ok, jos tulee sitten kotiin eikä tuu krapulapäivää....paskat. suututtaa, miten voi olla niin hauskaa että unohtaa meidät eikä tajua enää tekojensa seurauksia eli ISOA riitaa =( =(
mun mies ei ole vielä tullut. anoi eilen lupaa lähteä poikien kanssa kaljalle ja minä auliisti myönsin, sillä ehdolla ettei hänen poissaolostaan ja sitten krapulastaan aiheudu mulle mitään ekstrahommia. joo ei aiheudu mitään ja hän tulee ihan aikasin kotiin, kolmelta viimeistään.
no ei tullut mutta soitti ja semmosella ärsyttävällä känni-ruikutus äänellä kertoi ettei voi tulla kun ei kulje enää busseja. ennen lähtöään tsekkasi kyllä sen vikan bussin, mutta se olikin sitten mennyt. esitti yöllä asian vielä jotenkin fiksusti niin, ettei voi enää tulla koska taksi on niin kallis, että säästää meidän rahoja ja tulee aamulla bussilla. no, asia vilpitön kunhan on aamulla aikaisin viemässä koiransa ulos, mä en vie.
nyt oon sille soitellut että koiralla kasvaa kupla otsassa että jos vaan kiireiltään ehtii niin tulisi viemään sen ulos. bussi ois nyt lähdössä, ans kattoo kuinka käy..
Osais edes katua, mutta kun asiasta ei saa krapulaiselle miehelle mitään sanoa. Jää kaikki kiukku odottamaan seuraavaa kunnon riitaa, jolloin...
Mies tuli sitten kuuden aikoihin kotiin. Ei vastannut puhelimeen eikä viesteihin kokoiltana. Raivostuttavaa! Kolmenaikaan laitoin viestin, että älä tule kotiin. Vietän päivän lastenkanssa. Hölmö ei edes tajunnut jättää tulematta. Argh!
Mä en tosiaankaan tee tollasta, miks miehen pitää??? Jos olisi edes ilmoittanut ja vastannut puhelimeen, mutta ei!
no totta helkkarissa huolehdin koirasta, vaikka miehelle sanoinkin että en huolehdi. täällä nyt vaan on talossa muitakin huolehdittavia kuin se koira. yleensä mies hoitaa koiran ja minä lapset.
ja ehtonahan miehen kaljalle lähdölle oli, että minun työtaakkani ei kasva hänen rilluttelunsa kustannuksella.
en muista mun numeroo..