Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tähän siivoamiseen voi kulua näin paljon aikaa?!?

Vierailija
17.12.2005 |

Aloitin siivoamaan klo 9.10 kun mies ja lapsi lähtivät kuusimetsälle. Kello 14 mennessä en ole vielä puolivälissäkään tehtävälistaani! Tarkoitus oli tänään tavallisen siivouksen lisäksi mm. pestä lattiat, seinät, ovet yms, organisoida säilytystiloja, hoitaa vähän kukkia, pestä vessat kerrankin kunnolla ja tampata matot. Niin että olisi sitten kiva laittaa jouluvaloja ja muita koristeita kämppään. Lisäksi piti pyykätä ja tiskata (koneella siis :)

Mitäkö olen saanut aikaiseksi? No, pesin 2 koneellista pyykkiä, 3. on tulossa. Otin lakanat pyykkiin, laitoin petivaatteet tuulettumaan. Siivosin rojut pois lattialta ja pöydiltä. (Suurimmaksi osaksi, työpöydät ovat vielä vähän kaoottiset.) Imuroin. Käärin matot ulos vietäviksi. Tällöin kello oli jo melkein 13. Koska en mitenkään ehtisi klo 15 mennessä kunnolla pesemään lattioita, pyyhin ne vain nihkeällä. Pölyrättiin en ole ehtinyt koskeakaan, kaikesta muusta kivasta puhumattakaan. Ja tiedoksenne: en todellakaan ole lusmuillut! Sen verran istuin 11 aikaan, että söin 3 piparia ja join kaakaota, muuten olen heilunut jatkuvasti.

Miten tähän näin kauan voi mennä? Meillä jopa siistitään paikkoja viikollakin eikä jätetä kaikkea viikkosiivoukseen. Neliöitäkään ei ole kuin 96 (4h+k, ei siis saunaakaan).

Harmittaa, kun olin halunnut kodin tänä iltana kiiltävän puhtautta :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan