Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies haluaa lähteä viikonlopuksi Tallinnaan kanssani ja en halua jättää 2,5-vuotiasta hoitoon

Vierailija
03.12.2005 |

Poika menisi hoitoon mummolaan, jossa on muutenkin hoidossa joka arkipäivä, joten ei siinä sinänsä mitään hätää. Minulla on vaan koko ajan sellainen pelko, että jotain pahaa varmasti tapahtuu meille matkalla... Inhoan muutenkin matkustelua! Ja kamala ikävä minulle ainakin tulee...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika mukaa vaa, yksinkertasta.

Vierailija
2/7 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän kyllä, että se tekisi suhteellemme hyvää, kun ei olla oltu oikein missään kahdestaan pojan syntymän jälkeen. Ja jos otettaisiin poika mukaan, pelkäisin, että hänelle sattuisi siellä jotain. Hän on paremmin turvassa mummolassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ihan naapuripaikkakunnalle johnokin kivaan hotelliin. Saisitte kahdenkeskistä aikaa, ei tarttes matkustaa kauas, vaan olisitte kuitenkin lähellä lastanne....

Vierailija
4/7 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan nyt vähän ylisuojeleva? Jätä lapsi hoitoon ja nauti itse hyvästä matkasta, ruoasta, juomasta ja yöunista. Shoppaile sit lapselle jotain ihania tuliaisia sieltä. Varmasti tulisi mukava matka.

Vierailija
5/7 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta varmaan olisi hyväksi sinulle ja kaikille muillekin osapuolille, että osaisit relata. Suosittelen pientä erkanemista lapsesta, on jo noin iso kuitenkin.

Vierailija
6/7 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kyllä pärjää. Kannattaa irrottautua vähän ja antaa aikaa miehelle ja parisuhteelle. Voihan sen reissun tehdä sellaiseen kohteeseen, josta molemmat tykkäävät.

Vierailija
7/7 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eiköhän se ole korkea aika tehdä asialle jotain!

Ettei tarvi sitten vuoden parin päästä täällä ruikuttaa kun ukko otti lähti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi