Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omaa elämää ilman lapsia melkein kuukausi takana

Vierailija
16.12.2005 |

eikä paremmin voisi mennä :-)

Kerroin täällä vajaa kuukausi sitten, kuinka perhe-elämä, lapset ja mies on alkanut ahdistaa mua. Jätin perheeni, nukuin viikon verran kaverin luona ja hotellissa.

Sain joulukuun alussa kaksion läheltä vanhaa kotia. Olen nähnyt tyttöjäni muutaman kerran. Hieman on ikävä puolin ja toisin, tytöillä enemmän kuin mulla.

Muuten mulla menee ihanasti, saan viimeinkin elää omaa elämääni. Lapset pärjäävät mainiosti isänsä kanssa. Avioerokin on jo vetämässä, ja mies saa yksinhuoltajuuden, asia on selvempi niin. Toki tulen tyttöjä tapaamaan, ja ehkä sitten kun ovat vanhempia, enemmänkin olemaan heidän elämässään.

Hyvin kuitenkin menee :-)

Tässä linkki edelliseen viestiini

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=5683390&t=5683346&appid=&…

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet TODELLA tyhmä ihminen.

Vierailija
2/13 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä ennen lasten hankkimista että onko minusta äidiksi vaiko ei. Luulen, että kun on " alkuhuuma" ohi, kuukauden/parin päästä, tulet kaipaamaan kovasti entistä kotiasi ja siellä olevia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeämpää kuin he. Kaikista ei ole äidiksi, sinä onneksi ymmärsit sen ennen kuin teit muuta typerää.

Vierailija
4/13 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko sanoa.luultavasti et sille itse mitään voi, mutta jonkilainen lapsellisuus sinussa tuntuu kyllä olevan valloillaan.jotkut ihmiset kun eivät koskaan kasva aikuisiksi.

vaikutat hyvin samanlaiselta kuin äitini, naiselta jonka ei lapsia olisi pitänyt tehdä.

en tuomitse sinua, vaan totean oman rehellisen mielipiteeni.toivon että joskus huomaat mitä olet menettänyt, vaikka luultavasti niin ei tule koskaan tapahtumaan.

toivottavasti et tule enempää lapsia tekemään.

Vierailija
5/13 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi lapsia on jopa tehty ekan jälkeen lisää.VITUTTAA tuollaiset..Itselläni ja miehelläni molemmilla paha sairaus,hirveät rahavaikeudet,anoppi kuoli syöpään ym.hirveätä ja kuitenkaan ei ole tullut mieleenkään luopua lapsesta.

Vierailija
6/13 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista käyttää ehkäisyä tai steriloi itsesi.

Vierailija
7/13 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi pientä tytärtä, joiden yh olen. Ja en voi kuvitella sellaista asiaa, mikä saisi mut jättämään heidät.

Vierailija
8/13 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia voisit mielestäni kuitenkin tavata useammin, jos ei muuten niin ihan hyvää hyvyyttäsi.

Vierailija
9/13 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on mies. Mutta kun kyseessä nainen eli äiti..

Vierailija
10/13 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti saavat mahtavan äitipuolen! Tuollaisella biomammalla ei tee kukaan mitään, tuskin edes haluavat tavata sinua silloin kun sinä jo haluaisit.. Silloin toivon sinulle paljon voimia kestääksesi valintojesi seuraukset kun huomaat vanhentuvasi yksin siellä haisevassa vanhainkodissa!

Vierailija
11/13 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex lähti kävelemään, kun arki kävi liian raskaaksi. Ja nyt kaikkosi maasta ja lapsella mieletön ikävä perään. Olen valittanut tästä monille tahoille, että miten voi pitää jotain opiskeluja (ala jota vois opiskella Suomessakin) omaa lasta tärkeämpänä? Ei edes soita.

Vierailija
12/13 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

elät sitä koko ajan, lasten kanssa tai ilman, samaa elämää. mutta jos halusit etäisyyttä ja aikaa itsellesi, niin en tuomitse jos lapsilla on hyvä isä ja et kuitenkaan ole hyljännyt lapsiasi kokonaan. voit olla parempi etävanhempana kuin läsnäolevana.

Vierailija
13/13 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti joka päivä joku...

Paska juttu.